A Trackhouse bejelentette, hogy 2025-től a Gulf kiemelt szponzora lesz a MotoGP-ben szereplő csapatnak. Bár a részletek egyelőre nem ismertek, de nem kizárt, hogy mindez izgalmas motorfestést eredményezhet.
Bár már több mint egy hónapja rendezték meg a MotoGP szezonzáróját, így is zajlik az élet a királykategóriában. Kedden a Yamaha hivatalosan is bejelentette, hogy szerződtették Augusto Fernándezt tesztpilótának, az Aprilia pedig szerződést hosszabbított a hasonló pozíciót betöltő Lorenzo Savadorival. Utóbbi szatellitcsapata, a Trackhouse pedig egy jelentős szponzor érkezéséről számolt be.
A 2025-ös év kezdetétől ugyanis a Gulf Oil International kiemelt támogatója lesz az amerikai istállónak. A kenőanyaggyártó vállalat hosszú évtizedek óta része a tágabb értelemben vett motorsportnak, bár eddig leginkább az autóversenyzésben voltak jelen, és ezalatt jó néhány emlékezetes festés fűződik a nevükhöz.
A Gulf a 60-as évek közepén szállt be szponzorként ebbe a világba. A sportautó-versenyzésben olyan autók festését ihlette a vállalat színvilága, mint a Ford GT40-es, illetve a Porsche 911-es vagy 917-es. A McLarennel is voltak sikeres projektjeik, aminek emlékére a wokingi istálló 2021-ben egy egyedi festést villantott Monacóban. Azóta ezt a Williams megismételte.
BOLDER THAN BOLD 🤩
Williams has revealed their winning Gulf livery for the Singapore, Japanese and Qatar Grand Prix, voted for by F1 fans! 💙 @WilliamsRacing @GulfOilIntl pic.twitter.com/5bRzoStusR
— WTF1 (@wtf1official) July 11, 2023
Bár az együttműködés részletei egyelőre nem ismertek, ez alapján nem kizárt, hogy a Trackhouse 2025-ös motorfestése jelentősen változik az ideihez képest. A logó persze biztosan felkerül az általuk használt RS-GP-re, valamint a csapattagok ruházatára. A Gulfnak azért is jöhet jól az együttműködés, mert így fontos piacokon, például Délkelet-Ázsiában népszerűsítheti magát.
„Nagy megtiszteltetés és óriási pillanat a Trackhouse MotoGP Team számára, hogy kiemelt partnerként üdvözölhetjük a Gulfot – nyilatkozta Justin Marks, a Trackhouse tulajdonosa. – A Gulf ikonikus márkája a történelem legemlékezetesebb és legjelentősebb motorsportsikereit ékesítette, és hihetetlenül izgalmas a vállalat számára, hogy a narancssárga logójuk megjelenik az Aprilia RS-GP25-öseinken. Alig várjuk, hogy életre keltsük a Gulf márkáját a globális motorversenyzésben és annak több millió rajongójában.”
„A Gulf gazdag múltra tekint vissza a motorsportban, és örömmel folytatjuk ezt a történetet azzal, hogy egy olyan ambiciózus és dinamikus motorversenycsapattal dolgozunk együtt, mint a Trackhouse Racing – fogalmazott Mike Jones, a Gulf Oil International UK Limited vezérigazgatója. – Közös elképzelésünk, hogy minden tevékenységünk középpontjába a szurkolókat helyezzük, és partnerségünkkel közelebb hozzuk őket a pályán zajló eseményekhez. Alig várjuk, hogy együtt valódi hatást érjünk el a MotoGP-ben, és lássuk, hová vezet ez a következő fejezet az ikonikus motorsport-történelmünkben.”