MotoGP Sepang Teszt
Superbike Aragon

A Yamaha igyekszik már jövőre beújítani a Supersportban

Két új R6-os modellt is bemutattak az iwataiak, melyek ráadásul kimondottan versenypályára készülnek, ami akár jó előjel lehet a japán márkát használó Supersport versenyzőknek 2022-re vonatkozóan.
P1race.hu 2021.11.29. 21:04:14
Olvasási idő: 1 perc
A Yamaha YZF-R6 Race, valamint az YZF-R6 GYTR (Genuine Yamaha Technology Racing) is közúton való használatra alkalmatlan, a japán márka legújabb modelljei, melyek közül utóbbit jó eséllyel viszontláthatjuk majd 2022-ben a Supersport világbajnokságon is. Többek között programozható Superstock ECU-t kapott a gép, nem lehet elmenni a Akrapovic versenyzésre szánt kipufogó rendszere mellett sem, így szinte innentől egyértelműen adja magát a versenylánc is. Lehetne sorolni a részleteket, azonban annyi biztos, hogy a modell ott lehet a jövő évi Supersport világbajnokságon, ahol nem kisebb kihívás vár rá, minthogy felvegye a harcot többek között  Ducati V2-es 955-ösével, az MV Agusta F3 800 RR-rel és a Triumph Street Triple 765 RS-sel. Tekintve, hogy a Yamaha az elmúlt öt évben vitte el az egyéni világbajnoki címet a Supersportban, 2022-ben pedig talán minden eddiginél nagyobb kihívással kell szembesülniük, mégpedig úgy, hogy szinte az összes többi gyártó új motort delegál a mezőnybe, így a japán márkának is muszáj lépnie valamit és megpróbálni a változó szabályrendszer ellenére is megőrizni vezető helyét.



Fotó: World Superbike Media
P1race.hu
További cikkeink
Hozzászólások
Hétvégi menetrend

VB állása
1
MotoGP
F. Quartararo
Yamaha
278
2
MotoGP
F. Bagnaia
Ducati
252
3
MotoGP
J. Mir
Suzuki
208
4
MotoGP
J. Miller
Ducati
181
5
MotoGP
J. Zarco
Ducati
173
Kövess minket
Podcast