Az első futamon egyaránt motorhiba miatt kieső Esteban Guerrieri és Tiago Monteiro autójában is motort cseréltek, így mindketten a rajtrács végéről kezdhették meg a felzárkózást a WTCR második futamán.
A rajtnál az élről induló Nathanael Berthon kicsit kiugrott, mögötte Ehrlacher és Magnus vívott ádáz küzdelmet. Később Thed Björk és Tassi Attila akadt össze a síkánnál: a svéd világbajnok nem is tudta folytatni a versenyt, miután elvitte a gumibálát is, így a biztonsági autó már az első körben a pályára hajtott!
Michelisz Norbert a rajt utáni kavarodást kihasználva feljött a 9. helyre, az újrainditást követően pedig Berthon rögtön megkapta a bokszáthajtásos büntetését. Az élre így Yann Ehrlacher került, mögötte Magnus, Müller, Urrutia, Girolami, Coronel volt az első hat sorrendje. Hat kör elteltével az élen a sorrend változatlan maradt, Michelisz feljött a 8. pozícióba, szorosan Catsburggal a nyomában.
A verseny felénél Ehrlacher másfél másodperces előnyt autózott ki Magnus előtt, Muller pedig Urrutiát tartotta maga mögött. Michelisz Norbi légüres térben autózott a nyolcadik helyen, Tassi Attila pedig a mezőny végéről már a pontszerző helyekért küzdött. Igazi küzdelmet pont itt láthattunk, Jack Young alaposan feltartotta az őt üldözőket, köztük a magyar pilótát is.
Három körrel a leintés előtt Yvan Muller használta ki Gilles Magnus hibáját, és feljött a csapattársa mögé, Tassi Attila pedig Jack Youngot lökte ki a sóderágyba, így egy körrel a leintés előtt újra bejött a biztonsági autó.
Végül a safety car mögött fejeződött be a második verseny, ami Yann Ehrlacher győzelmét hozta nagybátyja előtt, a Lynk&Co örömét pedig az újonc Santiago Urrutia tette teljessé, kibérelve mindhárom dobogós helyet a kínai márka számára.
Michelisz Norbi értékes pontokat szerezve a 8. helyen zárta a zolderi hétvégét, Tassi Attila éppen lecsúszott a pontszerző helyekről, és a 16. lett, Boldizs Bence a 19., Kismarty-Lechner Gábor pedig a 20. helyen fejezte be életük első WTCR hétvégéjét.
Folytatás két hét múlva, a Nürburgringen.
A 2.futam végeredménye:
Fotó: WTCR Media
A rajtnál az élről induló Nathanael Berthon kicsit kiugrott, mögötte Ehrlacher és Magnus vívott ádáz küzdelmet. Később Thed Björk és Tassi Attila akadt össze a síkánnál: a svéd világbajnok nem is tudta folytatni a versenyt, miután elvitte a gumibálát is, így a biztonsági autó már az első körben a pályára hajtott!
Michelisz Norbert a rajt utáni kavarodást kihasználva feljött a 9. helyre, az újrainditást követően pedig Berthon rögtön megkapta a bokszáthajtásos büntetését. Az élre így Yann Ehrlacher került, mögötte Magnus, Müller, Urrutia, Girolami, Coronel volt az első hat sorrendje. Hat kör elteltével az élen a sorrend változatlan maradt, Michelisz feljött a 8. pozícióba, szorosan Catsburggal a nyomában.
A verseny felénél Ehrlacher másfél másodperces előnyt autózott ki Magnus előtt, Muller pedig Urrutiát tartotta maga mögött. Michelisz Norbi légüres térben autózott a nyolcadik helyen, Tassi Attila pedig a mezőny végéről már a pontszerző helyekért küzdött. Igazi küzdelmet pont itt láthattunk, Jack Young alaposan feltartotta az őt üldözőket, köztük a magyar pilótát is.
Három körrel a leintés előtt Yvan Muller használta ki Gilles Magnus hibáját, és feljött a csapattársa mögé, Tassi Attila pedig Jack Youngot lökte ki a sóderágyba, így egy körrel a leintés előtt újra bejött a biztonsági autó.
Végül a safety car mögött fejeződött be a második verseny, ami Yann Ehrlacher győzelmét hozta nagybátyja előtt, a Lynk&Co örömét pedig az újonc Santiago Urrutia tette teljessé, kibérelve mindhárom dobogós helyet a kínai márka számára.
Michelisz Norbi értékes pontokat szerezve a 8. helyen zárta a zolderi hétvégét, Tassi Attila éppen lecsúszott a pontszerző helyekről, és a 16. lett, Boldizs Bence a 19., Kismarty-Lechner Gábor pedig a 20. helyen fejezte be életük első WTCR hétvégéjét.
Folytatás két hét múlva, a Nürburgringen.
A 2.futam végeredménye:
Fotó: WTCR Media