szombat, június 25, 2022
Moto GP - 🇵🇹 Portugál Nagydíj
Moto GP - 🇪🇸 Spanyol Nagydíj
Moto GP - 🇮🇹 Olasz Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Katalán Nagydíj
Moto GP - 🇫🇷 Francia Nagydíj
MotoGP - 🇩🇪 Német Nagydíj
MotoGP - 🇳🇱 TT Assen
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park
🇬🇧 Brit Superbike – DONINGTON PARK
Superbike - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Superbike - 🇮🇹 Misano 2.verseny
Superbike - 🇬🇧 Donington 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 2.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 1.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 2.verseny
Endurance VB - 🇧🇪 Spa 24h
Supersport - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Supersport - 🇮🇹 Misano 2.verseny
🇬🇧 BSB - Knockhill sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 2. verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 3. verseny
Supersport - 🇬🇧 Donington 1.verseny
KezdőlapMotoGPDucati: új erőforrás, a cél a több lóerő

Ducati: új erőforrás, a cél a több lóerő

A Ducati erre az évre próbál rátenni még egy lapáttal arra, amiben egyébként eddig is az élen jártak, vagyis erősíteni az erőforrásukat.

„Rengeteget dolgoztunk, úgy mondanám, hogy egy teljesen új motorblokkunk van. A célunk az volt, hogy minél több lóerőt találjunk, hiszen ez a filozófiánk. Mindeközben szeretnénk megtartani a régi motorblokk vezethetőségét, amely téren egészen jó szintet értünk el. A versenyzőink elégedettek voltak azzal a munkával, amit még a jerezi teszten végeztünk.” – mondta a Ducati Corse vezetője az olasz Sky Sportnak. „Ilyen tekintetben kíváncsi vagyok, hogy mik lesznek a visszajelzések, amikor Sepangban kipróbálják majd a végleges motort.” – magyarázta Gigi Dall’Igna. Habár tavaly év végén az versenytársak is elkönyvelték, hogy a Ducati rendelkezik a legütőképesebb csomaggal, az koránt sem biztos, hogy ez idén is így lesz, habár tény, hogy a bolognaiak egy kiváló alapra építkezhetnek. Tekintettel arra, hogy a 2021-es szezont követően feloldották a fejlesztési korlátozásokat, minden gyártó hozzányúlhatott az erőforrásához és a rendelkezésére álló anyagi, valamint emberi erőforrásaikat bevethetik a fejlesztések érdekében.
Könnyen előfordulhat, hogy némi átalakulás történik az erőviszonyokban, vagy éppen még jobban kiegyenlítődnek, esetleg aki eddig elöl volt az kissé hátrébb szorul, míg az utóbbi két évben gyengébben szereplők előre törnek. Nem mellékesen a Ducati lesz az a márka a mezőnyben, aki a legtöbb motorral rendelkezik 2022-ben, mivel összesen 8db versenygépet állítanak ki a rajtrácsra. A gyári istálló (Jack Miller, Francesco Bagnia) és a Pramac Ducati (Jorge Martin, Johann Zarco) versenyzői a legújabb fejlesztésű technikával megy majd idén, míg a Gresini Ducati és a VR46 Ducati pilótái a 2021-es modellt fogják használni.
- Hirdetés -

Fotó: MotoGP Media