szombat, június 25, 2022
Moto GP - 🇵🇹 Portugál Nagydíj
Moto GP - 🇪🇸 Spanyol Nagydíj
Moto GP - 🇮🇹 Olasz Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Katalán Nagydíj
Moto GP - 🇫🇷 Francia Nagydíj
MotoGP - 🇩🇪 Német Nagydíj
MotoGP - 🇳🇱 TT Assen
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park
🇬🇧 Brit Superbike – DONINGTON PARK
Superbike - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Superbike - 🇮🇹 Misano 2.verseny
Superbike - 🇬🇧 Donington 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 2.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 1.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 2.verseny
Endurance VB - 🇧🇪 Spa 24h
Supersport - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Supersport - 🇮🇹 Misano 2.verseny
🇬🇧 BSB - Knockhill sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 2. verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 3. verseny
Supersport - 🇬🇧 Donington 1.verseny
KezdőlapMotoGPZarco: Engem is meglepett ez a köridő

Zarco: Engem is meglepett ez a köridő

A katasztrofálisan sikerül argentin futam után, Johann Zarco végre bizonyít. A legjobb idővel kezdi a hétvégét a kombinált eredmények alapján.

- Hirdetés -

Már csak karnyújtásnyira vagyunk Marc Márquez 2015-ös pole idejétől. A francia mindössze 4 tizedre maradt el a nyolcszoros világbajnoktól, és ahogy Rossi mondaná: „Még csak péntek van.” A 31 éves versenyzőt magát is meglepetésként érte, hogy ennyire jól sikerült az első nap.

Zarco gondolatait a Speedweek.com idézi:

„Ez egy nagyon jó kör volt, minden tökéletesen működött. Reggel megpróbáltam ugyanolyan gyors köröket futni, hogy tapasztalatot szerezzek, de nem volt egyszerű megismételni a köridőket, mivel nagyon sok különböző beállítást próbáltunk ki. A második szabadedzésen már jobban éreztem magam, sikerült előrelépnünk. Sikerült folyamatosan javulnom, így tovább tudtunk haladni. A leggyorsabb kör engem is meglepett, nem gondoltam volna, hogy ennyire gyors tudok lenni. Nagyon boldog vagyok, és remélem ,hogy a harmadik szabadedzés is ilyen eredményes lesz, és akár lehetőségünk is lesz a további fejlődésre.”

Zarco a magasságállító rendszer rejtelmeiről is megosztott pár gondolatot:

„Indonézia óta nagyon sokat dolgozom a magasságállító rendszerrel, hogy tovább tudjuk fejleszteni azt. Ezen a pályán nagyon sokat segít, mert itt vannak olyan pontok, ahol még gyorsabbnak kell lennünk. Időközben hozzászoktam az eszközhöz, szóval már észre sem veszem.”

A sokak által emlegetett huplik sem maradhattak ki:

„Az első szektorban már sokkal kevesebb az egyeletlen rész a pályán. Ha a motorral egy ilyen huplira ráfutsz, akkor jelentősen le kell csökkenteni a sebességet, hogy újra stabilizáld a motort. Szóval nagyon sokat segít nekünk, ha nem hullámos az aszfalt.”