péntek, szeptember 30, 2022
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
MotoGP - 🇦🇹 Osztrák Nagydíj
MotoGP - 🇸🇲 San Marinói Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Aragón Nagydíj
MotoGP - 🇯🇵 Japán Nagydíj
MotoGP - 🇹🇭 Thai Nagydíj
Superbike - 🇨🇿 Most 1.verseny
Superbike - 🇨🇿 Most 2.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 1.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 2.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 1.verseny
SuperSport - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park sprint
SuperSport - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park 3.verseny
KezdőlapMotoGPMarc Márquez: Nem lenne meglepetés, ha csak a 10. helyen végeznék

Marc Márquez: Nem lenne meglepetés, ha csak a 10. helyen végeznék

A spanyol világbajnok úgy véli, a pár óra múlva megrendezésre kerülő francia futamon nincs esélye a dobogóra.

- Hirdetés -

Marc Márquez azzal számol, hogy a francia nagydíjat valahol az 5. és 7. hely környékén zárja majd. Jobban örülne, ha hűvösebb lenne az idő, de a MotoGP rajtjának időpontjában előreláthatólag 26 fok lesz a levegő hőmérséklete. Jelenleg borult idő van Le Mans-ban, de délutánra nyoma sem lesz a felhőknek. A spanyol versenyző szerint, egy közepes rajttal maximum a 10. helyig juthat.

„A szezonkezdés rendkívül nehéz volt számomra, a helyzetünk nem volt egyszerű. Először meg kellett értenünk ezt és elfogadni. Nem szeretnék rögtön mindent beleadni, mert egyértelmű, hogy nincs meg a tempónk ahhoz, hogy a dobogós helyezésekért harcoljunk. Ez a tény versenyről versenyre egyre egyértelműbbé válik. Minden alkalommal, ha sikerült megközelítenem az elöl haladókat, annak bukás lett a vége. Túl kell hajtanom a motort, de ez nem oldja meg a problémánkat.”

- Hirdetés -

„Ha nem sikerül tökéletesen a rajt, az is elképzelhető, hogy a 10. helyen landolok. Őszintén szólva, nem lepődnék meg. Természetesen nem ebben a pozícióban szeretnék maradni, de jelenleg ez a helyzet. Mindenki azon fáradozik, hogy fejlődni tudjunk, de ahogy egyre inkább haladunk a többi európai futam felé, egyre inkább kiderül, hogy a szűk, keskeny vonalvezetésű pályákon csak tovább gyűlnek a problémák.”