csütörtök, július 7, 2022
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park
🇬🇧 Brit Superbike – DONINGTON PARK
Superbike - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Superbike - 🇮🇹 Misano 2.verseny
Superbike - 🇬🇧 Donington 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 2.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 1.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 2.verseny
Endurance VB - 🇧🇪 Spa 24h
Supersport - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Supersport - 🇮🇹 Misano 2.verseny
🇬🇧 BSB - Knockhill sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 2. verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 3. verseny
Supersport - 🇬🇧 Donington 1.verseny
KezdőlapMotoGPMiller: Mintha egy másik motoron ülnék

Miller: Mintha egy másik motoron ülnék

Az ausztrál versenyző megküzdött a hátsó gumikkal: csak a 14. helyen tudta behozni a Ducatit. A teszt új meglepetést tartogatott.

- Hirdetés -

A hétfői edzésnapon Miller 1.39-es köridőkre volt képes. Az ausztrál pilóta elmondása szerint nem az új bőrruhának tudható be a jó eredmény.

“Sokkal gyorsabb voltam a teszten, mintha egy másik motoron ültem volna.” – kezdi Miller.

“Reggel sikerült lépésről lépésre egyre jobb tempót motoroznom, és jól éreztem magam a gépen. A nap egyik felére médium gumikat tettünk fel, ami nem volt jó választás, de a másik két keverék fantasztikus volt.”

 “Vasárnaphoz képest tökéletesen működött a hátsó gumi. Ugyanazzal a motorral képes voltam 1.39-es köröket futni. Természetesen ez bosszant, de a motorversenyzés világában mindig meg kell próbálni kihozni a legjobbat minden szituációból.”

“Úgy gondolom, ezen a pályán kiélezett a harc a különböző gumikeverékek között. Ez az egyik olyan dolog, amin dolgoznunk kell. Meg kell próbálnunk elhárítani az ilyen jellegű problémákat. Annyi biztos, hogy nem jól döntöttem, amikor a kemény opciót választottam a futamra. Papíron nagyszerűen kellett volna működnie, de nem így történt.”

“Hétfőn új beállításokkal próbálkoztunk, hogy még jobban érezzem magam a motoron. Nehéz azonban bármivel is próbálkozni, tekintve a pálya állapotát. Hétvégén nagyon meleg volt ez tény, és hétfőn sokkal kedvezőbb körülmények fogadtak minket.”

“Ami az új ruhát illeti, a régivel sem volt probléma, de a testem, a vállaim, főleg a bicepszem sokkal több huzatot kapott. A motor viszont így könnyebben kormányozható volt. A jelenlegi bőrruha nem biztosít akkora légellenállást, de a kanyarokban ez pont jó. Vannak pozitív és negatív oldalai is. Némelyik pályán jobb, némelyiken kevésbé.”