szombat, június 25, 2022
Moto GP - 🇵🇹 Portugál Nagydíj
Moto GP - 🇪🇸 Spanyol Nagydíj
Moto GP - 🇮🇹 Olasz Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Katalán Nagydíj
Moto GP - 🇫🇷 Francia Nagydíj
MotoGP - 🇩🇪 Német Nagydíj
MotoGP - 🇳🇱 TT Assen
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park
🇬🇧 Brit Superbike – DONINGTON PARK
Superbike - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Superbike - 🇮🇹 Misano 2.verseny
Superbike - 🇬🇧 Donington 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 2.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 1.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 2.verseny
Endurance VB - 🇧🇪 Spa 24h
Supersport - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Supersport - 🇮🇹 Misano 2.verseny
🇬🇧 BSB - Knockhill sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 2. verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 3. verseny
Supersport - 🇬🇧 Donington 1.verseny
KezdőlapMotoGPZarco: Mosolygunk a sisak alatt vezetés közben

Zarco: Mosolygunk a sisak alatt vezetés közben

A francia versenyző a mai két szabadedzés kombinált eredményei alapján az 5. helyen zárt. Szerinte mindenki nagyon élvezte a mai napot.

- Hirdetés -

Nem mindennapi pénteken vagyunk túl annyi bizonyos, hiszen a MotoGP mezőnye nagyot ment az első edzésnapon. 17 versenyző van egy másodpercen belül, ami valóban rendkívüli szám. Johann Zarcót alapvetően a gumik győzték meg. Maga is meglepődött milyen tempóra volt képes a különböző keverékekkel.

“Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen jó időt futottam.” – kezdi Zarco.

“Egyre jobban megismerem a motort, és igyekeztem kihasználni a gumik nyújtotta lehetőségeket is. Mindannyian mosolygunk a sisak alatt vezetés közben, csak szeretném élvezni, amit csinálok. Délutánra még jobban éreztem magam a motoron. Ez volt a legfontosabb. Örülök annak is, hogy egyike vagyok azon versenyzőknek, akik rekordot tudtak dönteni.”

“Világos, hogy a puhább keverékű hátsó gumi nagyon sokat segít. Remélem, hogy lépésről lépésre jobb eredményt érünk majd el, és jobb tempót is tudok majd kimotorozni velük. A Ducatiban rengeteg a lehetőség, hiszen tavaly is rendkívül gyorsak voltunk ezen a pályán. Szintén előny, hogy össze tudod hasonlítani a stílusodat más versenyzőkével. Ha összekötöd egy másik versenyzőjével, garantáltan gyorsabb tudsz lenni.”

“Egész évben használjuk a magasságállító rendszert. Néhány versenyző nem mutat különösebb érdeklődést iránta, néhányan viszont bevetik. Tudnod kell, hogyan tudod az előnyödre fordítani, különben nem sokat ér. Számunkra előnyös az biztos.”

“Nagyon meglepett az is, hogy kemény gumikon ennyire jó időkre voltam képes. Ami pedig még inkább, hogy puha abroncsokon futottam a legjobbat. A kemény lesz az, amit a futamon használni fogunk. Ezzel érhetjük el a legjobb versenytempót. Aleix és Pecco 1.20.7-re voltak képesek, és 1.21.0-ra.”