csütörtök, július 7, 2022
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park
🇬🇧 Brit Superbike – DONINGTON PARK
Superbike - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Superbike - 🇮🇹 Misano 2.verseny
Superbike - 🇬🇧 Donington 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 2.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 1.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 2.verseny
Endurance VB - 🇧🇪 Spa 24h
Supersport - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Supersport - 🇮🇹 Misano 2.verseny
🇬🇧 BSB - Knockhill sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 2. verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 3. verseny
Supersport - 🇬🇧 Donington 1.verseny
KezdőlapSuperbikeJerez teszt 1.nap: Dupla újdonság a Kawasakinál, miközben Rea spórolósra vette

Jerez teszt 1.nap: Dupla újdonság a Kawasakinál, miközben Rea spórolósra vette

Már túl is vagyunk a Kawasaki által szervezett kétnapos jerezi teszt első napján, melyet Alex Lowes hozott le, miközben csapattársa, Jonathan Rea egyetlen kört sem tett meg.

Alex Lowes 1’40.316-os idővel futotta meg a legjobb kört a gyári Honda újdonsült versenyzőpárosa előtt, akik szintén részt vesznek a jerezi gyakorláson. Xavi Vierge csak egy hajszállal (1’40.342) maradt el Lowes-től, de Iker Lecuona (1’40.495) lemaradása sem mondható tetemesnek. A negyedik legjobb időt (1’40.921) a Puccetti Kawasaki franciája, Lucas Mahias teljesítette, míg az ötödik résztvevő – miként azt feljebb már említettük – Jonathan Rea egyetlen kört sem teljesített. A hatszoros világbajnok ezzel egy tesztnapot spórolt magának a későbbiekre, a tervek szerint azonban holnap már ő is motorra pattan. Vannak azonban ennél jóval érdekesebb hírek is a Kawasaki háza tájáról: Az egyik, hogy a Puccetti Kawasaki a legfrissebb infók szerint idén már nem a Showa hanem az Öhlins felfüggesztéseit használja majd.
 
A gyári istálló természetesen ettől függetlenül marad a Showa-nál, sőt ők már a mostani tesztre rögtön kaptak néhány fejlesztést a japán gyártótól. Alex Lowes kiemelte a nap végén adott nyilatkozatában, hogy nem egy teljesen új motorjuk van, azonban ettől függetlenül néhány újdonságot kaptak azért. Így például az elektronikához is hozzányúlt a Kawasaki versenyrészlege, amely a jobb erőátvitelt és hatékonyabb motorféket hivatott segíteni.
Végül, de nem utolsó sorban, a már említett időeredményeket kapcsán ne feledjük, hogy Jonathan Rea a még tavaly decemberi jerezi teszten 1’38.831-es legjobb időt futott, illetve, hogy a pályarekord is az ő nevéhez köthető 1’38.247-tel (2019).
- Hirdetés -

Fotó: World Superbike Media