Az ausztrál versenyző megküzdött a hátsó gumikkal: csak a 14. helyen tudta behozni a Ducatit. A teszt új meglepetést tartogatott.
A hétfői edzésnapon Miller 1.39-es köridőkre volt képes. Az ausztrál pilóta elmondása szerint nem az új bőrruhának tudható be a jó eredmény.
„Sokkal gyorsabb voltam a teszten, mintha egy másik motoron ültem volna.” – kezdi Miller.
„Reggel sikerült lépésről lépésre egyre jobb tempót motoroznom, és jól éreztem magam a gépen. A nap egyik felére médium gumikat tettünk fel, ami nem volt jó választás, de a másik két keverék fantasztikus volt.”
„Vasárnaphoz képest tökéletesen működött a hátsó gumi. Ugyanazzal a motorral képes voltam 1.39-es köröket futni. Természetesen ez bosszant, de a motorversenyzés világában mindig meg kell próbálni kihozni a legjobbat minden szituációból.”
„Úgy gondolom, ezen a pályán kiélezett a harc a különböző gumikeverékek között. Ez az egyik olyan dolog, amin dolgoznunk kell. Meg kell próbálnunk elhárítani az ilyen jellegű problémákat. Annyi biztos, hogy nem jól döntöttem, amikor a kemény opciót választottam a futamra. Papíron nagyszerűen kellett volna működnie, de nem így történt.”
„Hétfőn új beállításokkal próbálkoztunk, hogy még jobban érezzem magam a motoron. Nehéz azonban bármivel is próbálkozni, tekintve a pálya állapotát. Hétvégén nagyon meleg volt ez tény, és hétfőn sokkal kedvezőbb körülmények fogadtak minket.”
„Ami az új ruhát illeti, a régivel sem volt probléma, de a testem, a vállaim, főleg a bicepszem sokkal több huzatot kapott. A motor viszont így könnyebben kormányozható volt. A jelenlegi bőrruha nem biztosít akkora légellenállást, de a kanyarokban ez pont jó. Vannak pozitív és negatív oldalai is. Némelyik pályán jobb, némelyiken kevésbé.”