Az egykori GP-pilóta Randy Mamola meggyőződése: a MotoGP-ben le kell állítani az aerodinamikai fejlesztéseket.
A szárnyak használata évtizedek óta téma a Forma-1-ben, és az aerodinamika az elmúlt években a MotoGP-ben is egyre fontosabbá vált. Az első gyártó, aki alaposan utánanézett a dolognak, a Ducati volt, ahogy Randy Mamola a Crash.net-en felidézi. Az első szárnyak a Desmosedici GP15-ön jelentek meg.
Mamola számára egyértelmű, hogy Dall’Igna ugyanolyan szerepet tölt be a MotoGP-ben, mint Adrian Newey a Forma-1-ben. A brit évtizedek óta sikeres a négykerekű királykategóriában, és tervezőzseninek tartják. Newey tervezte a Forma-1-es bajnok Max Verstappen Red Bull Racing csapatának összes világbajnok autóját is.
Dall’Igna és a Ducati előnyben van az aerodinamika terén, Mamola biztos benne:
„Azt hiszem, egy gyártónak van jelenleg elég nagy befolyása az aero fejlesztésére, és ez a Ducati”.
„Le kell állítani az aero-fejlesztést, hogy a többi gyártó felzárkózhasson. Hogy ez hogyan fog megtörténni, azt én sem tudom, mert nem tartozom azok közé, akik a szabályokat alkotják. De úgy gondolom, hogy valaminek történnie kell, engedményekre van szükségünk a többi gyártó számára.”