szerda, június 29, 2022
Moto GP - 🇵🇹 Portugál Nagydíj
Moto GP - 🇪🇸 Spanyol Nagydíj
Moto GP - 🇮🇹 Olasz Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Katalán Nagydíj
Moto GP - 🇫🇷 Francia Nagydíj
MotoGP - 🇩🇪 Német Nagydíj
MotoGP - 🇳🇱 TT Assen
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park
🇬🇧 Brit Superbike – DONINGTON PARK
Superbike - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Superbike - 🇮🇹 Misano 2.verseny
Superbike - 🇬🇧 Donington 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 2.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 1.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 2.verseny
Endurance VB - 🇧🇪 Spa 24h
Supersport - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Supersport - 🇮🇹 Misano 2.verseny
🇬🇧 BSB - Knockhill sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 2. verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 3. verseny
Supersport - 🇬🇧 Donington 1.verseny
KezdőlapMotoGPMarini aggódik a versenytáv miatt

Marini aggódik a versenytáv miatt

Luca Marini második alkalommal szerez első soros pozíciót Argentínában. Örül, de aggódik, hogy használt gumikon nem lesz ilyen erős.

- Hirdetés -

Valentino Rossi féltestvére remekül kezdett Termasban, függetlenül a héten lezajló fiaskó miatt, amelynek eredményeképp még pénteken semmilyen felszereléssel nem rendelkezett a Ducati, mivel a teherszállító későn érkezett. A szombati első soros eredmény azonban tökéletes elégtétel volt Luca Marini és csapata számára.

„A Ducati nagyszerű motort rakott össze nekem erre a hétvégre, és ez azért különösen fontos, mert mindezt nyolc óra alatt sikerült. Normál esetben két nap áll rendelkezésre. Nagyon örülök, hogy az első sorból indulhatok, úgyhogy megnyugodhatnak a mérnökök és jól fognak aludni este. Jól érzem magam a motoron, különösen az időmérőn volt ez így. A szezon kezdetén voltak problémáink, de úgy gondolom, megtaláltuk a helyes irányt. Pár hibát már sikerült elhárítanunk, és azt vártam reggel óta, hogy gyorsak és erősek tudjunk lenni ezen a pályán. Most vagyunk először igazán ott, mióta a MotoGP-ben szerepelek.” – idézi Marinit a Speedweek.com.

„A vasárnap reggeli bemelegítő edzés rendkívül fontos lesz, mivel használt gumikon észlelek némi problémát. Elemeznünk kell a második szabadedzés adatait azért, hogy megértsük, min kell változtatnunk. Már a katari teszten nagyon sokat dolgoztunk. Azon múlik az egész, hogy megértsük a motort és azt a területet, amit fejlesztenünk kell. Egészen jól haladunk. Problémát jelent még az elektronika, így ami alááss kissé az önbizalmam, de a versenyig megpróbálunk javítani ezen is.”