péntek, július 1, 2022
Moto GP - 🇵🇹 Portugál Nagydíj
Moto GP - 🇪🇸 Spanyol Nagydíj
Moto GP - 🇮🇹 Olasz Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Katalán Nagydíj
Moto GP - 🇫🇷 Francia Nagydíj
MotoGP - 🇩🇪 Német Nagydíj
MotoGP - 🇳🇱 TT Assen
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park
🇬🇧 Brit Superbike – DONINGTON PARK
Superbike - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Superbike - 🇮🇹 Misano 2.verseny
Superbike - 🇬🇧 Donington 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 2.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 1.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 2.verseny
Endurance VB - 🇧🇪 Spa 24h
Supersport - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Supersport - 🇮🇹 Misano 2.verseny
🇬🇧 BSB - Knockhill sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 2. verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 3. verseny
Supersport - 🇬🇧 Donington 1.verseny
KezdőlapMotoGPBradl: A Honda vezethetetlen ilyen melegben

Bradl: A Honda vezethetetlen ilyen melegben

Marc Márquez hiányában Stefan Bradl ül a Repsol Honda boksz bal oldalán. A németnek azonban hiába a hazai pálya, nem tudott értékelhető eredményt elérni.

- Hirdetés -

Valószínűleg amilyen gyorsan csak lehet, Bradl szeretné elfelejteni a mai futamot. Mindössze a 16. helyen fejezte be a Német Nagydíjat, ami jelen esetben az utolsó célba érkezőt is jelentette. A még pontszerző 15. pozícióban motorozó Remy Gardnertől is 21 másodpercet kapott a hazai pilóta. A Repsol Honda másik versenyzője, Pol Espargaró zúzódásaira, illetve a melegre hivatkozva idejekorán feladta a futamot. Nem a gyári Honda hétvégéje volt a mosatni, az egyszer biztos.

“Pol kiállt. A sérülései és a meleg miatt. Fogalmam sincs, hogy én miért fejeztem be a futamot egyáltalán. 21 másodperccel voltam lemaradva az előttem haladó versenyzőtől. Előfordul, hogy a hazai futamodon labdába sem tudsz rúgni, ez ma pont így alakult. Borzalmas.” – kezdi Bradl.

“A Honda egyelőre nem fejlesztett olyan burkolatot, amivel az ilyen hőséget túl lehetne élni. Ennek az üzenetnek célba kell találnia. Elfogadhatatlan, ami történt. Ilyen nincs. Nagyon sok szörnyű és meleg futamon részt vettem már, de ez. Komolyan nem tudom, miért fejeztem be egyáltalán.”

“Szabályosan égett az ujjam, nem tudtam rendesen fékezni pár kör után. A sok bal kanyar miatt az ember jobb keze nem kap túl sok menetszelet. Ez még inkább megnehezítette a dolgokat. 10 kör után már a lábam is égett. Ilyen időjárási körülmények között ez a motor vezethetetlen. Sürgősen találnunk kell valami megoldást.”