szerda, október 5, 2022
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
MotoGP - 🇦🇹 Osztrák Nagydíj
MotoGP - 🇸🇲 San Marinói Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Aragón Nagydíj
MotoGP - 🇯🇵 Japán Nagydíj
MotoGP - 🇹🇭 Thai Nagydíj
MotoGP - 🇦🇺 Ausztrál Nagydíj
Superbike - 🇨🇿 Most 1.verseny
Superbike - 🇨🇿 Most 2.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 1.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 2.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 1.verseny
SuperSport - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park sprint
SuperSport - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park 3.verseny
KezdőlapMotoGPNakagami: A Ducati és az Aprilia egy lépéssel előttünk jár

Nakagami: A Ducati és az Aprilia egy lépéssel előttünk jár

Az LCR Honda versenyzője, Takaaki Nakagami volt a mezőny legjobb Honda-pilótája a Red Bull Ring pénteki szabadedzésén, ez azonban nem volt elég a Top 10-es helyezéshez.

- Hirdetés -

Taka Nakagami számára az Osztrák GP pénteki edzésnapja sokkal jobban sikerült, mint a legutóbbi, brit MotoGP-hétvége. A japán versenyző az első két szabadedzés után a 12. helyen végzett, de különösen elégedett volt.

“Sokkal jobban ment, mint Silverstone-ban. A különbség 0,4 másodperc az élmenőhöz képest. Egyes kanyarokban és szektorokban elég jól érzem magam, de máshol elég rosszul. Még mindig van hova fejlődnünk, különösen az elektronikával és a saját vezetésemmel kapcsolatban” – mondta a Honda versenyzője.

- Hirdetés -

“Mégis, egy pozitív nap. Sajnos a Top10-en kívül vagyunk. Vannak apró részletek, amiken javíthatunk, nem szabad hibáznunk az FP3-ban. Remélem, hogy jó kvalifikációt tudunk futni.”

Nakagami még mindig nem tudja, hogy 2023-ban a királykategórában versenyezhet-e majd a Hondával. Világossá teszi azonban, hogy a japán gyártónak hol kell még fejlődnie.

“Az elektronikát, a futóművet és különösen az aerodinamikát kell javítani. A Ducati és az Aprilia egy lépéssel előttünk jár. Nem koncentrálhatunk csak a leszorítóerőre, mert a motor nem kormányoz befelé. Az aerodinamikai csomagunk sajnos nem segít a bekanyarodásban, ott valamit változtatni kell.”

“A Hondának jó mérnökei vannak, és nagy a potenciál. A Ducati és az Aprilia azonban sokkal előrébb jár. Apró, különleges dolgok hiányoznak.”

Mit gondol Nakagami a Red Bull Ring 1-es és 3-as kanyar közötti új sikánról?

“Reggel nem szerettem a sikánt, mert utálom az ilyen szűk kanyarokat. Aztán az FP2-ben, a száraz pályán és sok kör után megszoktam” – ismerte el.

“Végül is nem rossz, de a régi elrendezés jobb volt. Ott érezni lehetett a sebességet, de talán így több esélyünk lesz az előzésre.”