2022. december 09. 13:52
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
MotoGP - 🇦🇹 Osztrák Nagydíj
MotoGP - 🇸🇲 San Marinói Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Aragón Nagydíj
MotoGP - 🇯🇵 Japán Nagydíj
MotoGP - 🇹🇭 Thai Nagydíj
MotoGP - 🇦🇺 Ausztrál Nagydíj
MotoGP - 🇲🇾 Maláj Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Valenciai Nagydíj
Superbike - 🇨🇿 Most 1.verseny
Superbike - 🇨🇿 Most 2.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 1.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 2.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 1.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 2.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 1.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 3.verseny
SuperSport - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
KezdőlapMotoGPQuartararo: Nem adjuk fel

Quartararo: Nem adjuk fel

- Hirdetés -

Fabio Quartararo 2 pontos előnyét a MotoGP világbajnokságban 14 pontos hátrányba fordította Ausztráliában. Nem adjuk fel.” – sóhajtott a Yamaha sztárja.

A világbajnok Fabio Quartararo a hatodik helyen állt, amikor a hírhedt hajtűkanyar elején fékezett, alig tudta elkerülni a Luca Marinivel való ütközést, és a mezőny végére esett vissza.

Öt körrel később a Yamaha csapatfőnöke, Lin Jarvis szeme másodszor is elkerekedett a döbbenettől: az ekkor már magányosan a 15. helyen köröző Quartararo másodszor is hibázott, bukott, ezzel pedig végleg befejeződött számára az ausztrál futam.

- Hirdetés -

“Nem erre az eredményre számítottam.” – összegzett a francia bűnbánóan.

- Hirdetés -

“Az első hibát a 4-es kanyarban követtem el, ahol a kanyar kijáratánál hiányzott egy kis lendület. A hátsó kerék felemelkedett az aszfaltról, Marini előttem volt, és ki kellett kerülnöm. Természetesen megpróbáltam felzárkózni, de a helyzet nehéz volt. Megelőztem néhány versenyzőt, de ugyanakkor kímélni akartam a gumikat. Aztán az első kanyar kijáratánál túl nagy gázt adtam. Egyértelműen gyorsabb voltam, mint az előző körökben, aztán a 2-es kanyarban kicsúsztam.”

“Most ki kell pipálni ezt a nagydíjat, lapozni és tovább küzdeni. Nem adjuk fel. Most az a feladatom, hogy nyerjek és életben tartsam a világbajnoki esélyeinket. Ez lesz pályafutásom legnehezebb feladata, de készen állok erre a küzdelemre.”

“Ezzel a motorral folyamatosan a határon túl megyek, de nem ez az egyetlen probléma. A probléma inkább az, hogy más vezetési stílusra van szükségünk, mint a konkurenciának. Amikor egyedül megyek, a tempóm mindig szuper erős. A versenyek azonban mindig nehezek. Olyan motorra van szükségünk, amit úgymond át lehet kapcsolni, hogy egy jó kvalifikáció után lehetővé teszi a futamgyőzelmet.”

“Nem titok, hogy nincs elég erőnk, de a hátsó kerék tapadása is hiányzik. Olyan motorra van szükségünk, amely szűkebb íveket tesz lehetővé, és amellyel kevesebb kanyarsebességgel is gyors lehetek.”

 

- Hirdetés -