2022. december 10. 07:49
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
MotoGP - 🇦🇹 Osztrák Nagydíj
MotoGP - 🇸🇲 San Marinói Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Aragón Nagydíj
MotoGP - 🇯🇵 Japán Nagydíj
MotoGP - 🇹🇭 Thai Nagydíj
MotoGP - 🇦🇺 Ausztrál Nagydíj
MotoGP - 🇲🇾 Maláj Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Valenciai Nagydíj
Superbike - 🇨🇿 Most 1.verseny
Superbike - 🇨🇿 Most 2.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 1.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 2.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 1.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 2.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 1.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 3.verseny
SuperSport - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
KezdőlapSuperbikeRedding: A kezdet nem volt egyszerű

Redding: A kezdet nem volt egyszerű

- Hirdetés -

A BMW pilótája 15 körön át volt haladt az 5. helyen, majd a futam végére első gumija felmondta a szolgálatot. Végül 8.-ként zárt.

Az estorili futamnak a BMW megfogyatkozva vágott neki, mivel Michael van der Mark a pénteki második szabadedzésen combnyaktörést szenvedett. Scott Redding a verseny túlnyomó részét az ötödik helyen töltötte, ám első gumija végül elfogyott, így Xavi Vierge, Iker Lecouna, valamint Alex Lowes is elment mellette. A BMW másik két pilótája, Loris baz és Eugene Laverty a 10. és 15. helyen fejezte be a futamot.

“Izgalmas futam volt “ – kezdi Redding.

- Hirdetés -

“Ahogy megéreztem az előttem haladó Honda illatát, mindent megtettem, hogy megelőzzem. Hosszú volt a verseny, próbáltam védeni a pozíciómat. Az utolsó kanyar volt számomra a legnagyobb kihívás, mivel az első gumim jobb oldala teljesen elfogyott, nem tudtam mit tenni.”

“A verseny előtt a rajtrácson azt mondtam magamnak, hogy most ott állok, ahol állni akarok. Szóval ezért kell dolgoznom. Azonban újra rosszul sikerült a rajtom, többen is megelőztek, és két körön keresztül úgy vezettem, mint egy őrült. Sikerült Locatelli szélárnyékába kerülnöm ugyan, de addigra tönkrement a gumi, szóval hiába igyekeztem.”

“Az asseni második futamon azokat a beállításokat eszközöltük, amiket korábban javasoltam. Nem egészen azon múlik ez, hogy most az adott beállítás jó vagy rossz, hanem, hogy melyik az az irány, ami számunkra előrelépést jelent. A portimaói teszten végre újra jól éreztem magam a motoron. Most újra úgy tudok versenyezni, ahogy szeretnék. Ha elfordítom a gázkart a kanyarbejáratoknál, végre jól működik a hátsó tapadás.”

“A kezdet nem volt egyszerű, minden rossz volt. Most lassan, de biztosan, minden a helyére kerül. Ki tudom aknázni a lehetőségeimet. Mindent úgy hagytunk a mostani futamra  a motoron, ahogy azt Portimaóban beállítottunk. Egyszerűen csak versenyezni akartam, és lépéseket tenni előre. A kvalifikáció is most sikerült először úgy, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Sikerült jó köridőt futnom.”

- Hirdetés -