kedd, szeptember 27, 2022
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
MotoGP - 🇦🇹 Osztrák Nagydíj
MotoGP - 🇸🇲 San Marinói Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Aragón Nagydíj
MotoGP - 🇯🇵 Japán Nagydíj
MotoGP - 🇹🇭 Thai Nagydíj
Superbike - 🇨🇿 Most 1.verseny
Superbike - 🇨🇿 Most 2.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 1.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 2.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 1.verseny
SuperSport - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park sprint
SuperSport - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park 3.verseny
KezdőlapSupersportIdőbe telt, míg Manzi és a csapata összeszokott

Időbe telt, míg Manzi és a csapata összeszokott

Stefano Manzi személyében egy erős versenyző került át a Moto2-ből a 2022-es Supersport világbajnokságba. Az olasznak és csapatfőnökének a Dynavolt Triumphnál eltartott egy darabig, amíg összeszoktak, de aztán elkezdtek jönni a sikerek.

- Hirdetés -

A 2022-es Supersport Világbajnokság “Next-Generation szabálya ” lehetővé tette, hogy a Triumph visszatérjen a világbajnokság paddockjába. A gyári támogatást a PTR Racing szolgáltatja, amely Dynavolt Triumph néven már a 2021-es Brit Supersport sorozatban is tapasztalatokat gyűjthetett a Street Triple 765 RS-sel.

A világbajnoki nevezéshez a csapatfőnök Simon Buckmaster két új versenyzőt szerződtetett. Hannes Soomer mellé a Moto2-es világbajnokságból Stefano Manzi érkezett.

- Hirdetés -

A mosti fordulón az olasz két dobogót is elért, az első versenyen a harmadik, míg a következő futamon a második helyen ért célba.

“A második hely a legjobb eredmény, amit valaha is elért egy Triumph versenyző a Supersport világbajnokságon” – mondta el Simon Buckmaster, a Triumph csapatfőnöke. “Hasonlóképpen, két dobogós helyezés ugyanazon a hétvégén – na jó, csak 2020 óta van  két verseny fordulónként. De eddig csak három másik versenyző ért el dobogós helyezést egy Triumphon. Most tartanunk kell a formát, keményen kell dolgoznunk a nyári szünetben, és fel kell készülnünk az utolsó versenyekre.”

Annak, hogy Manzi számára nem mentek olyan jól a dolgok a szezon elején, több oka is volt.

“Az első három versenyen az összes új generációs motor túlkompenzált volt az egyensúlyi szabályok miatt. Misano óta, amikor a szabályokat módosították, közelebb kerültünk a legjobb Yamaha-csapatokhoz – Ten Kate és Evan Bros.” magyarázta Buckmaster “Emellett Stefanónak érzelmes karakter, és nem tagadhatom, hogy néha én is rendelkezem ezzel a tulajdonsággal. Eltartott egy ideig, amíg ő és én összeszoktunk. Most már megértjük egymást, és ő egyre erősebb lett. Már nem zavarja a Moto2 sem, ahol egyszer egy sérült VR46-os versenyzőt kellett helyettesítenie. Mind ő, mind mi, mint csapat hibáztunk.”