A Superbike-hoz hasonlóan a Supersport 600-asok mezőnye is együtt maradt az elején. Bár a rajt után Baldassarri tört az élre, nem sokáig örülhetett ennek. Caricasulo hamar átvette a vezetést, Öncü előzését követően pedig bekerült a darálóba. Aegerter sem tudott előretörni, és ott volt még Van Straalen és Huertas is az élmezőnyben.
A versenyt vezető Caricasulo kezdett egyre nagyobb előnyre szert tenni, miközben mögötte csatáztak. Már több, mint egy másodperccel vezetett, amikor 13 körrel a vége előtt megadta magát a motorja. Ezzel Baldassarri örökölte meg a vezető helyet.
Caricasulo retires with technical issues! 🛠
Heatbreak for #64 after controlling the race so far 💔#FRAWorldSBK 🇫🇷 pic.twitter.com/TxLtE4PXDn
— WorldSBK (@WorldSBK) September 10, 2022
Miközben az élen beálltak a pozíciók, hátrébb több bukás is volt. Van Straalen nem szakadt le Baldassarri mögött, de előzni nem tudott. Rajtuk kívül pedig a bajnokságot vezető Aegerter is még látótávolságon belül volt. 7 körrel a vége előtt aztán megszakították a versenyt, ugyanis Smith agresszív előzését követően Sofuoglo elesett, és veszélyes helyen maradt a pálya mellett.
Mivel a táv több, mint kétharmadát teljesítették, így a versenyt már nem indították újra. Ez azt jelenti, hogy Baldassarri nyert Van Straalen és Aegerter előtt, Sebestyén Péter pedig a 13. helyen végzett. Az összetettben Aegerter előnye mindössze 5 pontra csökkent Baldassarri előtt.
Első verseny végeredménye:
1 | L. BALDASSARRI | Evan Bros.WorldSSP Yamaha Team | ||
2 | G. VAN STRAALEN | EAB Racing Team | 0,219 | 0,219 |
3 | D. AEGERTER | Ten Kate Racing Yamaha | 0,669 | 0,450 |
4 | C. ONCU | Kawasaki Puccetti Racing | 2,775 | 2,106 |
5 | Y. MONTELLA | Kawasaki Puccetti Racing | 1 Sector | 1 Sector |
6 | N. TUULI | MV Agusta Reparto Corse | 1 Sector | 0,581 |
7 | V. DEBISE | GMT94 Yamaha | 1 Sector | 0,746 |
8 | A. HUERTAS | MTM Kawasaki | 1 Sector | 0,909 |
9 | O. BAYLISS | BARNI Spark Racing Team | 1 Sector | 0,770 |
10 | J. CLUZEL | GMT94 Yamaha | 1 Sector | 0,301 |
11 | N. BULEGA | Aruba.it Racing WorldSSP Team | 1 Sector | 0,316 |
12 | R. DE ROSA | Orelac Racing Verdnatura WorldSSP | 1 Sector | 0,513 |
13 | SEBESTYÉN PÉTER | Evan Bros.WorldSSP Yamaha Team | 1 Sector | 1,050 |
14 | L. TACCINI | Ten Kate Racing Yamaha | 1 Sector | 2,518 |
15 | H. SOOMER | Dynavolt Triumph | 1 Sector | 1,962 |
16 | S. MANZI | Dynavolt Triumph | 1 Sector | 0,221 |
17 | K. SMITH | VFT Racing | 1 Sector | 1,768 |
18 | I. VINALES | D34G Racing | 1 Sector | 0,297 |
19 | A. VERDOIA | GMT94 Yamaha | 1 Sector | 0,226 |
20 | T. BOOTH-AMOS | Prodina Racing WorldSSP | 2 Sectors | 1 Sector |
21 | S. JESPERSEN | Kallio Racing | 2 Sectors | 0,242 |
22 | O. VOSTATEK | MS Racing Yamaha WorldSSP | 2 Sectors | 0,374 |
23 | F. FULIGNI | D34G Racing | 2 Sectors | 3,290 |
24 | M. KOFLER | CM Racing | 2 Sectors | 0,375 |
25 | P. HOBELSBERGER | Kallio Racing | 2 Sectors | 1,976 |
26 | J. BUIS | Motozoo Racing by Puccetti | 1 Lap | 1 Lap |
Nem fejezte be a futamot | ||||
RET | B. SOFUOGLU | MV Agusta Reparto Corse | ||
RET | B. CURRIE | Motozoo Racing by Puccetti | ||
RET | F. CARICASULO | Althea Racing | ||
RET | U. ORRADRE | MS Racing Yamaha WorldSSP |