back to top
2024. október 17. 09:28
KezdőlapMotoGPÉrdekes tényező dobhatja fel Martín és Bagnaia csatáját, eldől a Superbike-vb –...

Érdekes tényező dobhatja fel Martín és Bagnaia csatáját, eldől a Superbike-vb – hétvégi menetrend

A hétvégén Phillip Islandre látogat a gyorsaságimotoros-világbajnokság mezőnye: a MotoGP-ben újraaszfaltozott pályán következhet Jorge Martín és Francesco Bagnaia párharcának újabb fejezete, míg a Moto2-ben Ogura Aj bebiztosíthatja a végső győzelmét. Jerezben pedig minden kérdésre választ kapunk, hiszen itt rendezik a Superbike-vb zárófordulóját.

Egy hét szünet után folytatódik az erőltetett menet a MotoGP-ben, és ezen a hétvégén egy újabb tripla forduló első felvonását láthatjuk. Avagy úgy is lehet fogalmazni, hogy kezdődik a véghajrá, hiszen a következő négy helyszínen eldől, hogy ki lesz a 2024-es egyéni világbajnok, és persze a többi vb-cím is gazdára talál.

A tripla hétvége első felvonását a versenynaptár egyik legnépszerűbb helyszínén, Phillip Islanden rendezik. A Melbourne-höz közeli szigeten már az 1920-as években rendeztek közúti autóversenyt, 1931-ben pedig első ízben motorosok is megküzdöttek egymással. Maga a pálya 1956-ban épült meg, a 70-es évek végére, 80-as évek elejére viszont meglehetősen romos állapotba került. A fordulatot az 1985-ös év hozta meg, amikor megvásárolták, és 5 millió ausztrál dollár értékben felújították.

A helyszín már 1989-ben és 1990-ben is szerepelt a gyorsaságimotoros-vb versenynaptárában, de csak 1997-ben került be végleg a programba. Azóta minden évben megrendezték az Ausztrál Nagydíjat, kivéve a koronavírus-járvány sújtotta 2020-as és 2021-es esztendőkben. Hogy ki a pálya királya? Nos, erre két jó válasz is létezik: Valentino Rossi összesen nyolcszor nyert, amivel minden kategóriát figyelembe véve rekorder, de ebből csak ötször diadalmaskodott a királykategóriában. Casey Stoner ellenben mind a hat győzelmét a MotoGP-ben aratta, ráadásul debütáló évét leszámítva minden szezonban megörvendeztette honfitársait, amíg a mezőny tagja volt.

A jelenlegi versenyzők közül Marc Márquez a legeredményesebb, a spanyol pilótát négyszer intették le elsőként, ebből háromszor a legmagasabb géposztályban. Rajta kívül Maverick Viñales, Álex Rins és Johann Zarco nyert Phillip Islanden, előbbi kettőnek ráadásul nem csak a MotoGP-ből van győzelme. Ami a többieket illeti, Brad Binder három, Miguel Oliveira kettő, Jack Miller és Joan Mir pedig egy-egy elsőséggel rendelkezik a kisebb kategóriákból.

A pálya 4448 méter hosszú, és 13 méter széles. Összesen hét bal- és öt jobbkanyart tartalmaz, így nem meglepő módon a menetirány ellentétes az óramutató járásával. A leghosszabb nyélgázas szakasz a célegyenes, ez összesen 900 méteren át tart. Az aszfaltcsík többi része viszont a klasszikus „folyatós” fajta, nem véletlen, hogy mind a nézők, mind a pilóták kedvelik, amihez még a látványos tengerparti környezet és az állatvilág is hozzáad.

Az előző két verseny meglehetősen izgalmasan alakult Phillip Islanden: tavaly Zarco hosszú várakozás után megszerezte eddigi egyetlen királykategóriás győzelmét, 201 ezreddel megelőzve a második Francesco Bagnaiát, és még az ötödik Jorge Martínnak is csak 1,008 másodperc volt a hátránya. A két évvel ezelőtti verseny viszont talán ezen is túltett, hiszen az első hét helyezettet kevesebb mint 1 másodperc választotta el egymástól.

Azonban a kép nem lenne teljes, ha nem említenénk meg, hogy ezt leszámítva csak kétszer fordult elő a MotoGP-ben, hogy az Ausztrál Nagydíj első két helyezettje között 1 másodpercen belüli legyen a differencia: Rossi 2004-ben mindössze 97 ezreddel múlta felül Sete Gibernaut, míg tizenegy évvel később Márquez 249 ezreddel verte meg Jorge Lorenzót azon a futamon, amelynek aztán komoly utóélete lett, de ez más lapra tartozik.

A nyolcszoros világbajnok egyébként egy immáron több mint tízéves rekordot is tart ezen a pályán: 1:28.108-cal övé a versenyben futott leggyorsabb kör, amelyet még újoncként, 2013-ban futott meg. A pályacsúcs ennél jóval frissebb, hiszen Martín tavaly érte el az 1:27.246-os időt. A legnagyobb sebesség pedig Enea Bastianini nevéhez fűződik, az olasz motoros 2022-ben 356,4 km/h-val repesztett.

Egy évvel ezelőtt az időjárás hatalmas szerepet kapott, hiszen a MotoGP főfutamát a vihar miatt vasárnap helyett szombaton rendezték, míg másnap csupán „másfél” versenyt tudtak megtartani, a királykategória sprintfutamára már nem volt esély. Az előrejelzések szerint ezúttal nem lesznek ennyire zordak a körülmények, de pénteken azért várhatóak záporok, és szombaton sem lehet kizárni az esőt. A hétvége zárónapja viszont minden bizonnyal száraz lesz. Persze a szél szokás szerint most is nehezítő tényező lehet.

És ha már az időjárásnál tartunk: Simon Crafar, a MotoGP riportere elmondta, mi az a három tényező, amire a leginkább figyelniük kell a gumigyártóknak. Ezek közül az egyik a körülmények változása, hiszen előfordulhat, hogy egyik napról a másikra egészen más viszonyok fogadják a mezőnyt. Emellett az is kihívást jelent mind a beszállítók, mind a pilóták számára, hogy egy kör alatt közel 25 másodpercet töltenek el úgy, hogy az abroncsoknak csak a bal szélük érinti az aszfaltot. Ennek következtében pedig ez az oldal felmelegszik, a jóval kevésbé terhelt jobb oldalon viszont alacsony marad a hőmérséklet, ami okozhat problémákat.

Ezeket persze már megszokták, azt viszont nem, hogy a tavalyi futam óta újraaszfaltozták a pályát, ami ugyan jó tapadást, de a durva felület miatt nagyon hamar elkopó gumikat ígér. Utoljára a 2013-as futam előtt volt példa erre, akkor emlékezetes módon a versenyzőknek kötelezően ki kellett menniük motorcserére, és Márquezt ki is zárták, miután túl sokáig maradt a pályán. Azonban ehhez hasonló forgatókönyvhöz nem kell ennyire visszamenni az időben, hiszen a Superbike-vb idei Phillip Island-i főversenyeit szintén két géppel kellett teljesíteni. Hogy ezen a hétvégén szükség lesz-e ilyesmire, azt egyelőre nem tudni, mindenesetre a Michelin igyekezett elejét venni a komolyabb gondoknak.

Alig várjuk, hogy megismerjük az új Phillip Island-i aszfalt jellegét – jelentette ki Piero Taramasso, a francia gyártó kétkerekű motorsportért felelős menedzsere. – Mivel előzetesen nem volt lehetőségünk tesztelni, kibővített gumikészletet viszünk. Elöl ugyanazok a keverékek lesznek, mint 2023-ban, de hátul a szokásos kettő helyett három lehetőséget kínálunk partnereinknek. Ott lesz a lágy keverék a megszokott belső szerkezettel, de a közepes és a kemény is, amelyeknél meglesz a megerősített szerkezet előnye, amit már szeptember végén is láthattunk Mandalikában. Ezt a döntést a pályakonfiguráció és az abroncsok korlátai miatt hoztuk meg.”

Ahogyan közeledik a szezon vége, úgy az egyéni világbajnoki címért folytatott küzdelem is egyre kiélezettebbé válik. Négy fordulóval a vége előtt Martín 10 ponttal vezet Francesco Bagnaia előtt. A spanyol versenyző egy-egy alkalommal a Moto2-ben és a Moto3-ban is dobogóra állhatott Phillip Islanden, de győznie nem sikerült. Ráadásul az eddigi két királykategóriás futamán egyaránt az első boly végén ért célba, a tavalyi verseny pedig kifejezetten fájó pont volt számára, hiszen gumiválasztásával szembement a többséggel, ami a végén megbosszulta magát.

Martínt annyira megviselte a tavalyi vereség, hogy még az új év elején sem akart motorra ülni

A címvédő bizonyos szempontból fordított utat járt be Ausztráliában, bár győzni még ő sem tudott. Ő az alsóbb géposztályokban egyszer sem zárt az első háromban, a MotoGP-ben viszont előbb negyedik, majd harmadik, legutóbb pedig második pozíciót szerzett. Ha a sorminta folytatódik, akkor vasárnap a pódium tetején pezsgőzhet, de ehhez bizonyára az ellenfeleknek is lesz egy-két szavuk.

Pedrosa elmondta, szerinte mi a leghatékonyabb fegyver Bagnaia ellen

Örülök, hogy Ausztráliában ismét pályára gurulunk – kezdte. – Ezzel a futammal indul az idény utolsó tripla hétvégéje a valenciai nagy finálé előtt, így kulcsfontosságú lesz. Nagyon kevés verseny van már csak hátra, és elengedhetetlen, hogy a legjobbat hozzuk ki magunkból, ahogyan az is, hogy ne hibázzunk. A legutóbbi hétvégén jó munkát végeztünk Motegiben, de az a pálya remekül passzol a vezetési stílusomhoz. Phillip Island egy gyors aszfaltcsík, ahol mindig is elég versenyképes voltam, de kicsit különleges is, az aszfalt tapadása, valamint a változó időjárási körülmények mindig kulcsszerepet játszanak. Mindenesetre készen állunk, és keményen fogunk dolgozni, hogy már az elejétől gyorsak legyünk.”

A többi gyártó esetében a KTM és az Aprilia második helyért folytatott párharca a legizgalmasabb. Japánban a mattighofeniek 20 pontra növelték előnyüket, de sokkal nagyobb is lehetne a különbség, ha Pedro Acosta legalább valamennyire kihasználja a pole pozíciót. A spanyol újoncot ráadásul Brad Binder is visszaelőzte az egyéni tabellán a bukásai után.

Acosta nem hajlandó elfogadni az erőviszonyokat, inkább újabb „ostoba” eséseket kockáztat

Jól telt a hét otthon a sok verseny és utazás után, tudtam pihenni, ki tudtam kapcsolódni, és edzhettem is ott, ahol régen a legjobban szerettem – fogalmazott. – Négy nagyon megterhelő nagydíj van még hátra, és véget ér az első MotoGP-szezonunk. Remélem, ugyanolyan lendületben folytatjuk, mint amilyenben a motegi hétvégén voltunk, megspórolva a bukásokat. Az ausztráliai lesz az első forduló a hátralévő négyből, és szeretem ezt a pályát. Ez a bajnokság legmegterhelőbb helyszíne, bízom benne, hogy képes leszek jó eredményt elérni. Ausztrália egyetlen hátránya egy mazzaróni srác számára a hideg, de igyekszem megbirkózni vele.”

Az Aprilia hétvégéről hétvégére nehezebb helyzetbe kerül, ami a KTM visszaelőzését illeti. Bár a szituáció még közel sem kilátástalan, de a tendencia sem nekik kedvez, hiszen egyik versenyzőjük sincs kifejezetten jó formában. Szépen lassan mindketten felkészülhetnek a búcsúra, de azért még vár rájuk némi feladat, először Ausztráliában.

Espargaró szerint hihetetlen, mekkora volt a hátrányuk Motegiben, a kulcsproblémájukra nincs magyarázat

Nagyon kedvelem a Phillip Island-i pályát, rendkívül gyors a tempó – nyilatkozta Aleix Espargaró. – Az Aprilia általában jól alkalmazkodott ehhez a helyszínhez, de idén teljesen új az aszfalt, úgyhogy csak reménykedem a jó körülményekben, az időjárás pedig különösen meghatározó lesz. Bízom benne, hogy erős futamom lesz.”

A KTM-mel és az Apriliával ellentétben a Yamahának nemigen van miért küzdenie: konstruktőri és a jobbik versenyzőt illetően egyéni szinten is a senki földjén tanyáznak, ahogyan a csapatok között is, de ott azért még van némi esély, hogy elkapják a Trackhouse-t. Igaz, Fabio Quartararónak messze a Phillip Island-i a legrosszabb pályája: a francia motoros legjobb eredménye a 2018-as tizedik hely még a Moto2-ből, a MotoGP-ben pedig tavaly ért először célba, de csak tizennegyedikként. A 25 esztendős motoros a gyári Ducati pilótáival vagy éppen Márquezzel ellentétben nem repült vissza Európába a motegi hétvégét követően.

„Elfogadhatatlan”, „nevetséges”: Quartararót megint az amatőrnek tűnő baki hátráltatta a hajrában

A Japán Nagydíj után Balira utaztam, hogy élvezzem a napsütést, pihenjek és emellett eddzek, hogy felkészüljek a következő fordulókra – árulta el. – Szerettem volna hasonló időzónában maradni, hogy minimalizáljam az átállási problémákat, mert a tripla hétvégéken kulcsfontosságú a százszázalékos fittség megőrzése. Hirtelen nagyon gyorsan elrepül az idény: már csak négy nagydíj van hátra, és még rengeteg munka vár ránk. Ezúttal remélhetőleg »normális« és legfőképpen teljes futamhétvégét tudunk teljesíteni itt, Ausztráliában, mert az ausztrál drukkerek mindig jó hangulatot teremtenek.”

A Hondának még annyira sincsen felfelé, mint a Yamahának, legfeljebb az egyéni pozíciókon birkózhatnak a versenyzők. Néhányan a múltbeli élményekbe kapaszkodhatnak a Phillip Island-i pályát illetően: Zarco tavalyi győzelme viszonylag friss emlék, de márkatársai közül Joan Mirnek is pozitív gondolatok jutnak eszébe az ausztráliai helyszínről.

Nagyon szeretek Phillip Islandre utazni – nyilatkozta. – Ez egy remek pálya, amelyhez sok szép emlékem fűződik: itt mutatkoztam be a világbajnokságon, és itt szereztem meg az első bajnoki címemet. Ezen a helyszínen szoros versenyeket lehet vívni, a pilótának pedig nagy szerepe van. Ezen a hétvégén jobb időmérős szereplésre és némi szerencsére van szükségünk, nem történhetnek folyton olyan dolgok, mint az előző futamokon, mert túl sok adatot bukunk el. Tudom, hogy megvan a sebességünk, és többre vagyunk képesek, mint amit az eddigi tengerentúli versenyeken mutattunk.”

Álex Márquezt megbüntették az első körös baleset miatt, Mir bocsánatkérést követel

Ahogyan Japánban, úgy Ausztráliában sem lesz ott az állandó mezőny minden tagja. Miguel Oliveira még az Indonéz Nagydíj első szabadedzésén sérült meg, és, miként arra számítani lehetett, ezt a fordulót is kihagyja. Az előző hétvégéhez hasonlóan ismét az Aprilia tesztpilótája, Lorenzo Savadori fogja őt helyettesíteni a Trackhouse csapatánál.

Először is bízom benne, hogy Miguel folytatja a minél gyorsabb felépülést – üzent márkatársának. – Ami engem illet, 2018 óta nem versenyeztem Ausztráliában, akkor az Apriliával szerepeltem a Superbike-világbajnokságon. Nagyon szeretem ezt a pályát, és alig várom, hogy kipróbálhassam az Aprilia RS-GP-t ezen a fantasztikus aszfaltcsíkon. Természetesen folytatnunk kell a 2025-ös motor fejlesztését, így, akárcsak Motegiben, Phillip Islanden is különböző megoldásokkal fogunk kísérletezni. Nagyon várom, hogy visszatérjek erre a helyszínre, és újra együtt dolgozhassak a Trackhouse csapatával.”

A MotoGP-ben a gyártók világbajnoksága már rég eldőlt, a másik két pontversenyre pedig még biztosan nem fog matematikailag lezárulni. Azonban elképzelhető, hogy a Moto3 után most a Moto2-ben hirdetnek végső győztest, hiszen Ogura Aj 60 ponttal vezeti a tabellát Sergio García előtt. Rajtuk kívül még Alonso Lópeznek (65 egységnyi hátrány), Arón Canetnek (72), Joe Robertsnek (75), Manuel Gonzáleznek (75), Fermín Aldeguernek (78), Celestino Viettinek (88) és Jake Dixonnak (95) van elméleti sansza, de ha az alábbi forgatókönyvek egyike bekövetkezik, akkor a japán motoros biztosan bajnokként megy fel a MotoGP-be:

Marc Márquez „szerelmes” a rekordját beállító világbajnokba, egyvalamitől mindenkit óva int

  • Ogura nyer, García legfeljebb hetedik, López pedig legfeljebb negyedik.
  • Ogura második, García legfeljebb tizenkettedik, López legfeljebb hetedik, valamint Canet, Roberts és González sem nyer.
  • Ogura harmadik, García nem szerez pontot, López legfeljebb tizenegyedik, valamint Canet, Roberts és González sem végez az első kettőben.

Elhúzódik-e vasárnapig Razgatlıoğlu és Bulega párharca?

Nemcsak a MotoGP, hanem a Superbike-világbajnokság mezőnye is pályára lép az előttünk álló hétvégén, ráadásul ők az európaiak számára sokkal barátságosabb időpontokban. E sorozat pilótáit idén utoljára láthatjuk versenykörülmények között, hiszen ez lesz az utolsó, tizenkettedik forduló, ahol mindhárom bajnokság végleg eldől.

A helyszín az 1985-ben épült jerezi pálya lesz, amelyet nemhogy az idei évre nem aszfaltoztak újra, de utoljára közel 20 éve, 2005-ben volt példa ilyesmire. A szériamotoros világbajnokság először 1990-ben látogatott el ide, majd hosszú szünet következett. 2013 és 2023 között viszont csak két évet hagytak ki, a 2018-ast és a 2022-est.

A pálya legeredményesebb versenyzője Álvaro Bautista, aki összesen öt alkalommal diadalmaskodott itt ebben a kategóriában, ebből háromszor a tavalyi hétvégén. A jelenlegi mezőny többi tagja közül Jonathan Rea-nek három, míg Toprak Razgatlıoğlunak és Scott Reddingnek két-két, míg Michael van der Marknak egy diadala van az andalúziai helyszínről.

Ami a pálya paramétereit illeti, az aszfaltcsík 4423 méter hosszú és 11 méter széles. Összesen nyolc jobb- és öt balkanyart tartalmaz, a leghosszabb egyenes pedig 607 méter hosszúságú. A Superbike-vb pályacsúcsát Rea tartja 1:38.247-es idővel, míg a versenyben futott leggyorsabb kör Bautistáé. Mindketten 2019-ben állították fel a rekordot.

Mivel eddig egyik világbajnoki cím sem dőlt el, nyilvánvalóan mindhárom kérdésre ezen a hétvégén fogunk választ kapni. A legtöbb szurkolót az egyéni tabella foglalkoztatja, amelynek élén továbbra is Razgatlıoğlu áll, de Nicolò Bulegának még van matematikai esélye, hiszen hátránya 46 pont. Azonban a fordításnál sokkal valószínűbb az, hogy a török motoros már szombaton bebiztosítja második vb-címét. Ehhez az alábbi esetek egyikének kell megvalósulnia:

  • Razgatlıoğlu dobogón végez.
  • Razgatlıoğlu negyedik vagy ötödik, Bulega pedig nem nyer.
  • Razgatlıoğlu hatodik, hetedik, nyolcadik vagy kilencedik, Bulega pedig legfeljebb harmadik.
  • Razgatlıoğlu tizedik, tizenegyedik vagy tizenkettedik, Bulega pedig legfeljebb negyedik.
  • Razgatlıoğlu tizenharmadik vagy tizennegyedik, Bulega pedig legfeljebb ötödik.
  • Razgatlıoğlu tizenötödik, Bulega pedig legfeljebb hatodik.
  • Razgatlıoğlu nem szerez pontot, Bulega pedig legfeljebb hetedik.

Razgatlıoğlunak szüksége volt az újabb győzelemre, Bautista elárulta, direkt nem támadta Bulegát

A gyártók és a csapatok esetében viszont a Ducatinak áll a zászló. A konstruktőri tabellán a bolognaiak 35 ponttal előzik meg a BMW-t, vagyis ha az első futamon a legjobbjuk minimum 3 egységgel többet szerez a bajorok legelőkelőbb helyen végző versenyzőjénél, akkor nincs több kérdés. Az istállók között pedig az lenne a meglepetés, ha vasárnap még lenne bármilyen kérdés: a gyári Ducati 92 egységgel vezet a gyári BMW előtt, vagyis utóbbinak minimum 26 pontot kell hoznia ahhoz, hogy másnapig életben tartsa esélyeit.

A japán gyártókról más kontextusban érdemes beszélni. A Kawasaki félig-meddig búcsúzik ezen a hétvégén, hiszen jövőre már aBimota fogja gyártani a vázat. Ami a célokat illeti, egyéni szinten Alex Lowes megpróbálhatja visszaelőzni a tőle 6 pontra lévő Danilo Petruccit, míg a gyártóknál arra kell vigyázniuk, hogy a tőlük 30 egységre lévő Yamaha ne lepje meg őket.

Erre azonban meglehetősen kicsi az esély, még úgy is, hogy a szokásosnál több hangvillás motor lesz a mezőnyben, ahogyan Hondából is, hiszen mindkét márka két pilótának biztosít szabadkártyát. Ott lesz a mezőnyben a brit Superbike-bajnoki címért az utolsó futam utolsó köréig tartó csatát vívó Kyle Ryde és Tommy Bridewell, a Szuzukai 8 órás futam kétszeres győztese, a korábban a MotoGP-ben is megforduló Nagasima Tecuta, valamint a már Estorilban is rajthoz álló Luca Bernardi. Az állandó mezőny tagjai közül egyedül a Donington óta nem versenyző Adam Norrodin szereplése kérdéses.

Drámai körülmények között, utolsó körös előzéssel dőlt el a nívós bajnokság (videó)

A Superbike-vb mellett három kisebb kategória idényzáróját is ezen a hétvégén rendezik Jerezben. A Supersport-világbajnokságon Adrián Huertas (410 pont) és Stefano Manzi (365), a Supersport 300-as vb-n Aldi Satya Mahendra (195), Loris Veneman (179) és Iñigo Iglesias Bravo (163), míg az első alkalommal megrendezett női vb-n Ana Carrasco (208), María Herrera (190) és Sara Sánchez (166) között dől el a végső győzelem.

Az Ausztrál Nagydíj hétvégéjének menetrendje

CSÜTÖRTÖK
23:45 – 0:20 Moto3 Szabadedzés
PÉNTEK
0:35 – 1:30 Moto2 Szabadedzés
1:45 – 2:30 MotoGP Első szabadedzés
4:15 – 4:50 Moto3 Első edzés
5:05 – 5:45 Moto2 Első edzés
6:00 – 7:00 MotoGP Edzés
23:40 – 0:10 Moto3 Második edzés
 
SZOMBAT
0:25 – 0:55 Moto2 Második edzés
1:10 – 1:40 MotoGP Második szabadedzés
1:50 – 2:05 MotoGP Időmérő (Q1)
2:15 – 2:30 MotoGP Időmérő (Q2)
3:50 – 4:05 Moto3 Időmérő (Q1)
4:15 – 4:30 Moto3 Időmérő (Q2)
4:45 – 5:00 Moto2 Időmérő (Q1)
5:10 – 5:25 Moto2 Időmérő (Q2)
6:00 MotoGP Sprintverseny
VASÁRNAP
0:40 – 0:50 MotoGP Bemelegítés
2:00 Moto3 Verseny
3:15 Moto2 Verseny
5:00 MotoGP Verseny

 

A Superbike-vb jerezi hétvégéjének menetrendje

Péntek
9:15 – 9:40 Női világbajnokság Szabadedzés
9:55 – 10:20 Supersport 300 Szabadedzés
10:35 – 11:20 Superbike Első szabadedzés
11:35 – 12:15 Supersport Szabadedzés
13:25 – 13:50 Női világbajnokság Superpole
14:10 – 14:35 Supersport 300 Superpole
15:00 – 15:45 Superbike Második szabadedzés
16:00 – 16:40 Supersport Superpole
Szombat
9:15 – 9:35 Superbike Harmadik szabadedzés
9:45 – 9:55 Női világbajnokság Bemelegítés (első)
10:05 – 10:15 Supersport 300 Bemelegítés (első)
10:25 – 10:35 Supersport Bemelegítés (első)
11:00 – 11:15 Superbike Superpole
11:50 – Női világbajnokság Első verseny
12:45 – Supersport 300 Első verseny
14:00 – Superbike Első verseny
15:15 – Supersport Első verseny
Vasárnap
9:15 – 9:25 Superbike Bemelegítés
9:35 – 9:45 Női világbajnokság Bemelegítés (második)
9:55 – 10:05 Supersport 300 Bemelegítés (második)
10:15 – 10:25 Supersport Bemelegítés (második)
11:00 – Superbike Superpole futam
11:50 – Női világbajnokság Második verseny
12:45 – Supersport 300 Második verseny
14:00 – Superbike Második verseny
15:15 – Supersport Második verseny