Jack Miller számára nagyon jól kezdődött a futam, csapattársával haladt az élen. Végül azonban be kellett érnie az 5. hellyel. „Nyitva hagytam az ajtót Brad és Aleix előtt” – bosszankodott.
„Ez egy elfogadható nap volt” – jegyezte meg Jack Miller, „A tempóm nagyjából olyan volt, amilyenre számítottam. Már korán belekeveredtem a Brad és Aleix elleni csatába. De sosem tudtam igazán támadni. Az egyenesek végén nagyszerű volt a végsebességem, de a kanyarokból kijövet mindig vesztettem néhány motorhosszat. Képes voltam tartani a lépést. De nem tudtam ellentámadásba lendülni. Nem akarok panaszkodni. Nem hibáztam, és reméltem, hogy Brad és Aleix keményen küzd majd a végén, akkor előrébb kerülhettem volna. Az 1-es kanyarban majdnem összejött, amikor Aleix egy kicsit túl korán fékezett. Próbáltam belülről elmenni, de nem sikerült.”
Miller így folytatta: „A rajtnál megpróbáltam egy kicsit kímélni a gumikat, legalábbis az első szektorban. Ezzel nyitva hagytam az ajtót Bradnek, aki megelőzött. Kétszer is megelőzött a 3. és 4. kanyar között. Nem tudom, hogy az elején kevésbé kellett volna-e vigyáznom a gumikra… Mert úgy tűnt, hogy mindannyiunknak egyszerre esett le a guminyomása. Szóval talán a gumikímélés nem segített. Ettől eltekintve jó verseny volt. A tempó mindig gyors volt, A-tól Z-ig. Elégedett vagyok az eredménnyel.”
„Itt teljesen más volt a helyzet, mint Misanóban. Ott nagyon magabiztos voltam. Itt más volt a helyzet: Pecco mögé álltam be a sorba, és elég kényelmesen éreztem magam. De amikor Binder bejött belülről, az egy kicsit kizökkentett. Nem tudtam, hol fog fékezni a következő kanyarban. Így egy kicsit túl korán fékeztem, ami nyitva hagyta az ajtót Aleix előtt. Így ő bepréselte magát belülről; aztán Enea is elrobogott mellettem – majomsebességgel. A végén nagyon próbálkoztam, hogy tartsam a lépést a srácokkal. De az utolsó körökben sokat csúszott az első kerekem, így nem tudtam előzni. Megcsúsztam az 1-es kanyarban, a 10-es kanyarban és a célegyenesben. Talán túl sokáig mentem szélárnyékban, talán túlmelegedett az első gumi.”