Enea Bastianini futotta a hivatalos teszt második napjának legjobb körét, amely közel két tizeddel volt gyorsabb, Sepang 2019-es pályacsúcsa. Nem a Gresini Ducati olasz versenyzője volt azonban az egyetlen, aki a pályarekord alatti időeredményre volt képes.
A Ducatinál temérdek új, innovatív fejlesztést hoztak Sepangba és próbáltak ki. Már csak küllemre is náluk lehet a motoron a legnagyobb igyekezetet észre venni, igaz ők maguk is ezt kommunikálják. A Yamahánál annyira nem egyértelmű az öröm, ráadásul ők elmondták, hogy a motorjuk nem egy teljesen új versenygép, ahogy a többi gyártó esetében. A helyzet olyan tekintetben hasonló náluk, mint a Hondánál, hiszen a hangvillások háza táján is úgy fest, hogy egyetlen olyan versenyzőjük van Fabio Quartararo személyében, aki képes a mezőny első felébe hozni az M1-est.
A második és egyben utolsó előszezoni hivatalos teszt Indonéziában kerül majd megrendezésre február 11. és 13. között. A hivatalosan „Mandalika International Street Circuit” elnevezésű versenypályán eddig még sosem járt a MotoGP mezőnye. A Superbike világbajnokság ezen a helyszínen zárta a 2021-es szezonját, ahol az időjárás (eső) alaposan megnehezítette a versenyek megrendezését.
Sepang MotoGP teszt 2. nap végeredménye:
| 1 | Enea BASTIANINI | Gresini Racing | DUCATI | 1’58.131 | |
| 2 | Aleix ESPARGARO | Aprilia Racing | APRILIA | 1’58.157 | 0.026 |
| 3 | Jorge MARTIN | Pramac Racing | DUCATI | 1’58.243 | 0.112 |
| 4 | Alex RINS | Team SUZUKI ECSTAR | SUZUKI | 1’58.261 | 0.130 |
| 5 | Maverick VIÑALES | Aprilia Racing | APRILIA | 1’58.261 | 0.130 |
| 6 | Francesco BAGNAIA | Ducati Lenovo Team | DUCATI | 1’58.265 | 0.134 |
| 7 | Fabio QUARTARARO | Monster Energy Yamaha | YAMAHA | 1’58.313 | 0.182 |
| 8 | Marc MARQUEZ | Repsol Honda Team | HONDA | 1’58.332 | 0.201 |
| 9 | Johann ZARCO | Pramac Racing | DUCATI | 1’58.413 | 0.282 |
| 10 | Pol ESPARGARO | Repsol Honda Team | HONDA | 1’58.420 | 0.289 |
| 11 | Luca MARINI | Mooney VR46 Racing Team | DUCATI | 1’58.430 | 0.299 |
| 12 | Joan MIR | Team SUZUKI ECSTAR | SUZUKI | 1’58.529 | 0.398 |
| 13 | Takaaki NAKAGAMI | LCR Honda IDEMITSU | HONDA | 1’58.607 | 0.476 |
| 14 | Jack MILLER | Ducati Lenovo Team | DUCATI | 1’58.645 | 0.514 |
| 15 | Miguel OLIVEIRA | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 1’58.701 | 0.570 |
| 16 | Marco BEZZECCHI | Mooney VR46 Racing Team | DUCATI | 1’58.710 | 0.579 |
| 17 | Alex MARQUEZ | LCR Honda CASTROL | HONDA | 1’58.800 | 0.669 |
| 18 | Brad BINDER | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 1’59.016 | 0.885 |
| 19 | Raul FERNANDEZ | Tech 3 KTM Factory Racing | KTM | 1’59.180 | 1.049 |
| 20 | Fabio DI GIANNANTONIO | Gresini Racing MotoGP | DUCATI | 1’59.197 | 1.066 |
| 21 | Cal CRUTCHLOW | Yamaha Factory | YAMAHA | 1’59.262 | 1.131 |
| 22 | Andrea DOVIZIOSO | WithU Yamaha RNF | YAMAHA | 1’59.284 | 1.153 |
| 23 | Remy GARDNER | Tech 3 KTM Factory Racing | KTM | 1’59.348 | 1.217 |
| 24 | Franco MORBIDELLI | Monster Energy Yamaha | YAMAHA | 1’59.365 | 1.234 |
| 25 | Darryn BINDER | WithU Yamaha RNF | YAMAHA | 1’59.857 | 1.726 |
| 26 | Sylvain GUINTOLI | Suzuki Test Team | SUZUKI | 1’59.996 | 1.865 |
| 27 | Takuya TSUDA | Suzuki Test Team | SUZUKI | 2’05.678 | 7.547 |
Fotó: MotoGP Media

