hétfő, június 27, 2022
Moto GP - 🇵🇹 Portugál Nagydíj
Moto GP - 🇪🇸 Spanyol Nagydíj
Moto GP - 🇮🇹 Olasz Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Katalán Nagydíj
Moto GP - 🇫🇷 Francia Nagydíj
MotoGP - 🇩🇪 Német Nagydíj
MotoGP - 🇳🇱 TT Assen
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park
🇬🇧 Brit Superbike – DONINGTON PARK
Superbike - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Superbike - 🇮🇹 Misano 2.verseny
Superbike - 🇬🇧 Donington 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 2.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 1.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 2.verseny
Endurance VB - 🇧🇪 Spa 24h
Supersport - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Supersport - 🇮🇹 Misano 2.verseny
🇬🇧 BSB - Knockhill sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 2. verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 3. verseny
Supersport - 🇬🇧 Donington 1.verseny
KezdőlapMotoGPMarini és az a bizonyos üléspozíció

Marini és az a bizonyos üléspozíció

Luca Marini és csapattársa a korábban Lorenzo által felvetett problémával viccelődtek, mely szerint gond van a Ducati üléspozíciójával. A fiatal olasz vékonyabb testalkatú, mint a visszavonult spanyol, azonban jelentősen magasabb, így őt is érinti a dolog.

- Hirdetés -

Marco Bezzecchi a következő tanácsot kapta Rossi féltestvérétől: „Mindenekelőtt az a legfontosabb újoncként, hogy megfelelő pozícióban ülj a motoron” – jegyezte meg viccesen Marini, aki azt is elmondta, hogy előfordulhat, hogy a Ducatinál már nehezményezik azt, hogy túl sokat kérdez. A 184 centiméter magas pilóta a legmagasabb a jelenlegi mezőnyben, így meggyűlik a baja a motorral, hiszen a többi versenyző jelentősen alacsonyabb nála, és nagyon sok igazításra van szükség a versenygépen, hogy az olasz kényelmesen elférjen rajta.

Marini ezzel kapcsolatos gondolatait a Speedweek.com idézi:
„Nagyon jól érzem magam a motoron, a 2022-es gépen több helyem van, ami nagyszerű. Remélem, hogy a szezonnyitóig még tudunk pár dolgot tenni annak érdekében, hogy az egyenesekben ne szenvedjek annyira. Mandalikában a sebesség nem igazán számít, viszont Katarban igen, de továbbra is úgy gondolom, hogy addigra versenyképesek lehetünk. Fizikailag felkészültebb vagyok, mint korábban, mert már pontosan tudom, mi az elvárt. A tavalyi szezonban az volt a gond, hogy 2020 novemberében nem tudtam tesztelni. Télen voltam csak képes magam mögött hagyni a Moto2-es gép vezetési érzését, de mindig azt éreztem, hogy kellett volna még egy második kifutás. Majd egy másik bonyolult szituációban találtam magam, mert nem egyszer meg volt a lehetőségem arra, hogy úgy készítsük elő a motort, hogy kényelmesebben helyezkedjek el rajta. Azonban erre a versenyhétvégék alatt nem volt lehetőség. Az emberek azt hiszik, hogy egy futamon azon áll vagy bukik a dolog, hogy mennyire gyors tudsz lenni, közben pedig 40 percig ülsz egy gépen, amin nem feltétlen érzed jól magad. Ezekkel a dolgokkal nincs mindig idő foglalkozni, pedig lényegesek. Sem én, sem a Ducati nem tehetett erről, mivel akkor novemberben nem tesztelhettem, nem tudtam, mire számítsak, de most több időnk volt. Sokkal jobban érzem magam, de meg kell várnunk, hogyan lesz ez versenykörülmények között, mert a teszteken minden sokkal egyszerűbbnek tűnik.”

Fotó: MotoGP Media