csütörtök, július 7, 2022
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park
🇬🇧 Brit Superbike – DONINGTON PARK
Superbike - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Superbike - 🇮🇹 Misano 2.verseny
Superbike - 🇬🇧 Donington 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 2.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 1.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 2.verseny
Endurance VB - 🇧🇪 Spa 24h
Supersport - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Supersport - 🇮🇹 Misano 2.verseny
🇬🇧 BSB - Knockhill sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 2. verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 3. verseny
Supersport - 🇬🇧 Donington 1.verseny
KezdőlapMotoGPZarco Bastianini szélárnyékát használva az első sorban

Zarco Bastianini szélárnyékát használva az első sorban

Zarco Bastianini szélárnyékát használva az első sorban

- Hirdetés -

A már bevett taktika Johann Zarco esetében is működött, aki márkatársa szélárnyékát kihasználva érte el a 3. legjobb időt ma reggel.

„Már a pénteki második szabadedzésen jó köridőt tudtam futni” – kezdi Zarco, szavait a Speedweek.com idézi.

„A negyedik szabadedzésen elszenvedett bukásom valószínűleg amiatt az olajfolt miatt történt, amit Alex Rins motorhibája okozott”

A suzukis pilóta versenygépe ugyanis hirtelen lángolni kezdett, a spanyol kénytelen volt leugrani a versenygépről, hogy ne sérüljön meg. Az időmérőt megelőző szabadedzést félbeszakították az eset miatt, és a pályamunkások igyekeztek eltávolítani a motorból kiömlött olajat a pályáról. Zarco egy ilyen olajfolton csúszott meg, mivel a piros zászlós megszakításra hosszú perceket kellett várni. Mindkét pilóta sértetlenül úszta meg a történteket.

„Szerencsére az eset után az edzést félbeszakították, így volt pár pillanat arra, hogy összeszedjem magam és fellélegezzek” – folytatja Zarco.

„Ettől függetlenül jól sikerült a végső kifutás, kipróbálhattam a kemény keverékű abroncsokat is, ami esetemben nagyon jól működött, ezért úgy gondolom, a versenyre is tökéletes választás lesz. Az első körökben még azt gondoltam, hogy nehéz lesz elérni az 1.31-es időt. Ezért a második szakaszban próbáltam más versenyzők mögé beállni, hogy húzassam magam, de nem én voltam az egyetlen, aki ehhez a cselhez folyamodott. Az utolsó körben Bastianini mögött voltam, tanulmányozhattam őt és sikerült mindent kihoznom ebből a helyzetből. Katarban nem kezdtem a legjobban a futamot. A februári tesztnapok jobban sikerültek, de ez a 3. hely egy nagyon jó kiindulópont arra, hogy jó rajtot tudjak majd venni.”