2023. február 04. 13:05
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
MotoGP - 🇦🇹 Osztrák Nagydíj
MotoGP - 🇸🇲 San Marinói Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Aragón Nagydíj
MotoGP - 🇯🇵 Japán Nagydíj
MotoGP - 🇹🇭 Thai Nagydíj
MotoGP - 🇦🇺 Ausztrál Nagydíj
MotoGP - 🇲🇾 Maláj Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Valenciai Nagydíj
Superbike - 🇨🇿 Most 1.verseny
Superbike - 🇨🇿 Most 2.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 1.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 2.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 1.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 2.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 1.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 3.verseny
SuperSport - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
KezdőlapMotoGPBrad Binder: Még mindig le vagyunk maradva

Brad Binder: Még mindig le vagyunk maradva

A 2016-os Moto3 világbajnok nem titkolta Assenben, hogy a KTM-nek van mit behoznia, különösen a Ducati fölénye és a Yamaha sztárja, Quartararo ellen.

“Persze, Assenben jobban mentek a dolgok a kvalifikáción, de a valóságban még mindig 0,8 másodperccel voltunk lemaradva. Ez minden, csak nem jó. Mérföldekre vagyunk az elejétől. A versenytempó jobbnak tűnik, mert az FP4-en Miguel és én csak 0,4 és 0,5 másodperc hátrányban voltunk az ötödik és kilencedik helyen. Mindazonáltal még mindig van tennivalónk.”

A 26 éves dél-afrikai az elmúlt két és fél évben gyakran tíz helyet lépett előre a rajtrácsról a versenyen. Tudja, hogy a 15. vagy 17. rajtpozícióból általában elérhetetlen a dobogó. Éppen ezért a világbajnoki hatodik helyezett pilóta az idei szezonban még nem jutott túl egy ötödik és egy hatodik helyezésen, miután a dohai szezonnyitón második lett.

“Nem csak az olyan pályákon, mint Assen, az első versenykörök mindig kissé kaotikusak. Minél előrébb indulsz, annál kevésbé vagy a sűrűjében”

“Az első körben nem lehet semmilyen stratégiára hagyatkozni, csak ott kell előzni, ahol lehetőség van rá. Mert ha befelé fordulsz, valaki más jön majd hátulról, és még jobban be akar majd jönni belülről.  A verseny előtti este 100 ötlet is lehet a fejedben, és 100 rajtot is elképzelhetsz, de másnap minden a feje tetejére áll, amint átléped a rajtvonalat és az első kanyarhoz érsz”