2023. január 29. 22:31
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
MotoGP - 🇦🇹 Osztrák Nagydíj
MotoGP - 🇸🇲 San Marinói Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Aragón Nagydíj
MotoGP - 🇯🇵 Japán Nagydíj
MotoGP - 🇹🇭 Thai Nagydíj
MotoGP - 🇦🇺 Ausztrál Nagydíj
MotoGP - 🇲🇾 Maláj Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Valenciai Nagydíj
Superbike - 🇨🇿 Most 1.verseny
Superbike - 🇨🇿 Most 2.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 1.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 2.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 1.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 2.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 1.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 3.verseny
SuperSport - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
KezdőlapMotoGPRossiék csapatigazgatója kifakadt: Értetlenül áll a FIM elnökének kijelentése előtt

Rossiék csapatigazgatója kifakadt: Értetlenül áll a FIM elnökének kijelentése előtt

Nyolc Ducati és csak két Yamaha a MotoGP rajtrácsán nem maradhat állandó felállás Jorge Viegas FIM-elnök számára. Alessio Salucci, a Mooney VR46 Racing csapatigazgatója tagadja, hogy ez már 2024-ben megváltozna.

Jorge Viegas, a FIM elnöke a hétvégén a FIM díjátadójának margóján, Riminiben nagy port kavart azzal a kijelentésével, miszerint Valentino Rossi MotoGP-csapata már 2024-ben a Ducatiról a Yamahára váltana.

Alessio “Uccio” Salucci, a Luca Marinivel és Marco Bezzecchivel alkotott Mooney VR46 Racing csapat igazgatója azonban a GPOne.com olasz kollégáinak kérdésére tisztázta a dolgot:

“Nem tudom, miért terjeszt Viegas ilyet, de mi nem tudunk róla semmit. Ismét csak annyit mondhatok, hogy hároméves szerződésünk van a Ducatival, amely 2024 végén jár le, és további két évvel meghosszabbítható. Természetesen teljesíteni fogjuk a meglévő szerződést. A 2025-ös évre vonatkozóan majd meglátjuk, hogy a Ducatival folytatjuk-e vagy sem.”

“Számunkra fontos, hogy versenyképes motorokkal rendelkezzünk” – tette hozzá Salucci. A királykategóriában a referencia jelenleg ebből a szempontból egyértelműen a Desmosedici és nem az M1, még akkor is, ha a VR46-os csapat 2023-ban már csak GP22-es motorokat használ majd.”

“Személyes szempontból remélem, hogy a Yamaha versenyképes lesz” – vallotta be Uccio.

“Nem tagadom, hogy van egy bizonyos kötődés, és természetesen remélem, hogy Morbidelli, az akadémiánk egyik versenyzője, aki a Yamahánál versenyez, így van ezzel. De ennek semmi köze a VR46 csapathoz.”

“Nem tudom, miért jött fel ez a pletyka. Ha van benne igazság, jó lenne, ha nekünk is elmondanák. A viccet félretéve, jól érezzük magunkat a Ducatival. A motorok erősek, és Marini és Bezzecchi nagyon elégedett velük. Tehát a mi utunk az, hogy a Ducatival folytassuk.” – biztosította az olasz.