A Ducati ausztrál gyári pilótája, Jack Miller elárulta, hol és miért hasznosak különösen a magasságállító rendszerek (hátul és elöl) Japánban.
Jack Miller is hibátlanul motorozott a japán hétvége első edzésnapján, végül mindössze 0,028 másodperccel a világbajnoki címre pályázó Pecco Bagnaia előtt biztosította a nap legjobb idejét.
„Ez egy jó nap volt. Élveztem a hosszabb etapot, sok munkát végeztem. Jó volt egy kicsit változtatni a motoron, és aztán egy kicsit összehasonlítani ugyanazokkal a gumikkal.” – kezdte Miller.
„Természetesen folyamatosan a hátralévő időt néztük. Végül új gumikat szereltünk fel. A pálya jó állapotban van, a motor nagyon, nagyon jól működik itt. Oké, a köridő lehetett volna egy kicsit jobb is, de holnap javíthatunk.”
„Elvégre a magasságállító eszközök pontosan az ilyen pályákra készültek. A felfelé ívelő sikánban korábban voltak gondjaink. Most már öröm itt vezetni. Az aszfalt olyan, mint három évvel ezelőtt.”
Miller ezután elárulta, hogy sokat használja a magassági eszközöket:
„Használom az 1-es kanyarban, az utolsó kanyarban, majd a 2-es és a 4-es kanyar kijáratánál is. Aztán a hátsó egyenes előtti kis egyenesben és csak a hátsó egyenesben is. Azt hiszem, itt sokat használjuk, hasonlóan például az osztrák pályához.”