Minden 2. évben Spanyolországban, az aragóniai MotoGP pályán a világ minden tájáról érkeznek hallgatói csapatok, hogy összemérjék tudásukat a motorsport világában. Ismerjük meg a magyar Kenji Racing Team-et.
A Kenji Racing Team 2014-ben alakult azzal a céllal, hogy a minden második évben megrendezésre kerülő Nemzetközi MotoStudent versenyen részt vegyen. 3 főiskolai mérnökhallgató, Nagy Tamás, Novák Pál Dávid és Tímári Attila a Kecskeméti Főiskolán KEFO Motostudent néven megalapított egy főiskolai járműépítő csapatot azzal a céllal, hogy ringbe szálljanak több, mint 50 másik egyetemmel és főiskolával a IV. Nemzetközi MotoStudent versenyen.
Jelenleg a csapat 23 főt számlál. A csapat három fő részből tevődik össze: a műszaki, amely a motor tervezésével, gyártásával és összeszerelésével foglalkozik. Az elektromos, akkumulátor gyártásával, kábelköteg készítésével foglalkozik. Valamint a menedzsment részleg, ahol a tagok a social média megjelenéssel, utazás tervezéssel és az új- és jelenlegi támogatókkal tartják a kapcsolatot. Található a tagok között: járműmérnök, gépészmérnök, logisztikai mérnök, mérnökinformatikus és gazdasági hallgató is. Az elmúlt évek során több tucat hallgató és szakember segítette a csapatot.
A MotoStudent egy nemzetközi egyetemi versenysorozat, amelyen a mérnökhallgatók az általuk megtervezett és megépített versenymotorral mérik össze tudásukat statikus és dinamikai versenyszámokban. Minden egyes résztvevő kap kötelezően beépítendő alkatrészeket. Egy szett slick gumi, illetve fék alkatrészek, valamint elektromos kategóriában az elektromotor. A motorkerékpár többi részéről egy 160 oldalas szabálykönyv alapján kell gondoskodni.
Az első feladatoknak a csapat nagy lelkesedéssel fogott hozzá. Egy ekkora kihívás rengeteg időt és energiát követelt meg. A csapattagok gyűjtése a motiváción és a specifikus tudáson alapult. Így főként felsőéves hallgatók kerültek be. Az első komoly feladat a nevezés finanszírozása volt. Miután sikerült megszerezni ehhez a pénzügyi támogatást és a Szervezőség megküldte a kötelezően beépítendő alkatrészeket, újult erővel fogtak neki a tervezési fázishoz. Az egyedi alkatrészek úgy, mint a váz, segédváz, lengőkar, villahidak tervezése komoly előzőleges kutatást igényelt, de csapatunk megállta a helyét. 2016-ban elkészült Köszi! első Moto3 kategóriás versenymotor, amivel Spanyolországban több kiemelkedő helyezést is elért a csapat. Többek között az Innovációs kategóriában megszerezték összesített III. helyezést.
A 2023 őszén megrendezésre kerülő verseny az előző alkalmakhoz híven most is a spanyolországi Motorland Aragón versenypályán kerül megrendezésre. A nagyjából egy hétig tartó eseményen a csapatnak prezentálnia kell a projekt folyamatát, az új innovációját, valamint a statikus részhez tartozik egy teljeskörű gépátvétel és a motort megterhelik frontálisan 300 kg-val és függőlegesen 250 kg-val. Ha ezeket az akadályokat sikeresen vette a csapat, akkor részt vehet a dinamikus teszteken, amelyek első körben gyorsulás, szlalom (Gymkhana) és féktesztből állnak. Továbbá hasonlóan, mint egy MotoGP-hétvége, van kettő szabadedzés, egy időmérő, és maga a verseny.
2022.11.11-én megérkezett a szervezőségtől a kötelezően használandó alkatrészek csomagja a Neumann János Egyetemre, Kecskemétre. Ez tartalmazza az elektromotort amely nem más mint a CIRCE-MS2223 valamint, Dunlop Moto3 slick gumi szettet. Hasonlóan az előző évekhez J.Juan első illetve hátsó féknyergeket.