back to top
2024. november 24. 08:08
KezdőlapMotoGPBezzecchi az indiai hétvége előtt: Nem lesz könnyű, de mindannyian egy csónakban...

Bezzecchi az indiai hétvége előtt: Nem lesz könnyű, de mindannyian egy csónakban evezünk

Marco Bezzecchi kificamította a bal hüvelykujját a barcelonai rajtbalesetben. A Mooney VR46 versenyzőjének Misanóban meg kellett küzdenie az utóhatásokkal, de így is sikerült két második helyet szereznie hazai közönsége előtt. Az ezt követő hétfői tesztet azonban kihagyta.

A világbajnoki bronzérmes versenyző a hét állomásos ázsiai túra előfutamának számító Indiai GP előtt a következőkről számolt be: „Arra használtam ezeket a napokat, hogy a lehető legjobban felépüljek a kézsérülésből. Jobban érzem magam és motivált vagyok.”

„Misano nagyszerű hétvége volt, nagyon stabilak voltunk és mindkét futamon a dobogón végeztünk. India mindenki számára új helyszín lesz, sok mindent kell majd csinálni és megérteni az elrendezéstől, az aszfalt állapotától a gumiválasztáson át a hőmérsékletig. Keményen fogunk dolgozni, hogy rögtön alkalmazkodni tudjunk.”

Bagnaia féltáv után elkészült, Bezzecchinek egyre nagyobb fájdalmai voltak

A MotoGP versenyzőit legutóbb Misanóban ismét biztosították arról, hogy a Delhi melletti Greater Noidában található ismeretlen pálya, amelyet eredetileg Herman Tilke tervezett a Forma-1 számára, minden szükséges követelménynek megfelel egy motoros nagydíjhoz.

„A Biztonsági Bizottságban ülésén volt róla szó, és megnéztünk néhány videót a pályáról, a biztonsági előírások szempontjából is. A pálya nagyon szépnek tűnik. Természetesen volt még mit dolgozni rajta, de kíváncsi vagyok. Mindig jó egy új pályára jönni. Szóval mindannyian a maximumot fogjuk nyújtani. Én mindent beleadok majd, mint mindig, és remélem, hogy jól fogom érezni magam, és egy szép versenyt tudok majd futni.”

Amit tudni lehet: A BIC (Buddh International Circuit) jelenlegi pálya vonalvezetése 5,010 km hosszú, a leghosszabb egyenes 1220 m hosszú. A pálya elrendezését gyorsnak és gördülékenynek írják le, nyolc jobbos és öt balos kanyarral.

Annak érdekében, hogy jobban tudjanak alkalmazkodni a mindenki számára új pályához, pénteken minden géposztály több edzésidőt kap. Feltéve persze, hogy a vízumproblémák ellenére minden csapattag és versenyző időben megérkezik Indiába.