2022. december 02. 10:42
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
MotoGP - 🇦🇹 Osztrák Nagydíj
MotoGP - 🇸🇲 San Marinói Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Aragón Nagydíj
MotoGP - 🇯🇵 Japán Nagydíj
MotoGP - 🇹🇭 Thai Nagydíj
MotoGP - 🇦🇺 Ausztrál Nagydíj
MotoGP - 🇲🇾 Maláj Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Valenciai Nagydíj
Superbike - 🇨🇿 Most 1.verseny
Superbike - 🇨🇿 Most 2.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 1.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 2.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 1.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 2.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 1.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 3.verseny
SuperSport - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
KezdőlapMotoGPQuartararo: A féktávokon előnyben lehetünk

Quartararo: A féktávokon előnyben lehetünk

- Hirdetés -

Fabio Quartararo végzett a 3. helyen a pénteki nap eredményei alapján. Bár a hosszú egyenesekben esélytelennek érzi a harcot.

A már többször említett helyzet továbbra is fennáll a gyári Yamaha csapatnál, mely szerint a végsebesség terén még mindig van hova fejlődniük. Nagyon sokat veszítenek az egyenesekben a riválisokkal szemben, ami aggodalomra adhat okot, de Quartararo szerint a féktávokon előnyben lehetnek.

Quartararo szavait a Speedweek.com idézi:

- Hirdetés -

“A pálya nagyon jó tempóval kecsegtet. A második szabadedzés első kifutásakor kipróbáltunk valami újat a motoron, de nem működött. Alapvetően elégedettek vagyunk , én pedig legfőképp azzal, hogy nem követtem el hibát a gyors körömben. Tavaly nagyon veszélyes volt a pálya a huplik miatt. Ha megérkeztem a kettes kanyarba, mindig fel kellett állítanom a motort, hogy ne essek el. Most többet tudok kockáztatni, és 100%-on húzni a gázt. 12 kört tettünk meg a közepes keverékű abroncsokon, amik konstans eredményt hoztak. Rins a puha hátsó gumival is nagyon gyors volt, szóval találnunk kell még valamit szombaton. Fontos, hogy minél több kört tegyünk meg egy bizonyos keverékkel, hogy legyen összehasonlítási alapunk, és objektívebben tudjunk dönteni a verseny előtt. Vannak hosszú kanyarok szerencsére, ahol erősek lehetünk, és ezt az előnyt akár a javunkra is fordíthatjuk, mivel az egyenesekben sokat veszítünk.”