péntek, július 1, 2022
Moto GP - 🇵🇹 Portugál Nagydíj
Moto GP - 🇪🇸 Spanyol Nagydíj
Moto GP - 🇮🇹 Olasz Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Katalán Nagydíj
Moto GP - 🇫🇷 Francia Nagydíj
MotoGP - 🇩🇪 Német Nagydíj
MotoGP - 🇳🇱 TT Assen
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park
🇬🇧 Brit Superbike – DONINGTON PARK
Superbike - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Superbike - 🇮🇹 Misano 2.verseny
Superbike - 🇬🇧 Donington 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 2.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 1.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 2.verseny
Endurance VB - 🇧🇪 Spa 24h
Supersport - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Supersport - 🇮🇹 Misano 2.verseny
🇬🇧 BSB - Knockhill sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 2. verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 3. verseny
Supersport - 🇬🇧 Donington 1.verseny
KezdőlapMotoGPBezzecchi eddig a legjobb újonc

Bezzecchi eddig a legjobb újonc

Annak ellenére, hogy a francia futamon 23 másodperces lemaradással végzett Bastianinihez mérten, mégis Bezzecchi eddig az év újonca.

- Hirdetés -

Az olasz pilóta nem hazudtolja meg mesterét, Valentino Rossit, aki bizonyára nagyon örül, hogy növendéke sorra szállítja az értékes pontokat. Bezzecchi a francia nagydíjat a 12. helyen zárta, annak ellenére, hogy rajtja nem sikerült a legtökéletesebben.

“A versenynek voltak olyan szakaszai, amelyek nem voltak rosszak, de a futam elejéhez szükséges agresszivitás egyelőre nincs meg bennem.” – kezdi Bezzecchi.

“A Moto2-ben ezen a területen erősebb voltam. Azért is probléma ez, mivel ezáltal veszítek pár pozíciót és megnehezíti a dolgomat, ha előzésre kerül a sor. nehezen boldogulok továbbá az első gumival. Más versenyző mögött haladni egyáltalán nem egyszerű.”

“Amikor egyedül mentem, képes voltam rendkívül jó körökre, 1.32.0-ás időket mentem. Ugyanolyan gyors tudtam lenni, mint az a versenyző, aki vezette a futamot. Ez nagyon boldoggá tesz, de ami a verseny elejét illeti, ott fejlődnünk kell. Természetesen ez teljesen normális, mivel még nem ismerem eléggé a motort, és a futam elején sokkal nagyobb rajtam a nyomás. Nem szeretnék nagy hibát elkövetni, így nem nagyon kockáztatok.”

“Amíg nem ismered eléggé a motort, nehéz meghatározni, hogy hol a legoptimálisabb előzni. Mikor vagy épp a határon, vagy hogyan reagál a versenygép teli tankkal. Ezeket a dolgokat még nem ismerem eléggé. Össze is értem Gardnerrel, amikor meg akart előzni engem. Kiszorított a pályáról, így Marini, Oliveira, Vinales és Di Giannantonio is elhaladtak mellettem. Ha másodjára is fel kell zárkózni, az sokkal nehezebb. Amikor egyedül tudtam körözni, hűteni tudtam az első gumit, így rendkívül gyors voltam. Ez nagyon pozitív dolog számomra. Ha nagyon közel haladunk egymáshoz, akkor alacsonyabb a tempó, gyorsan felmelegszik a gumi. A Moto2-ben nem teljesen így volt, ez a különbség.”