2022. december 06. 21:38
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
MotoGP - 🇦🇹 Osztrák Nagydíj
MotoGP - 🇸🇲 San Marinói Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Aragón Nagydíj
MotoGP - 🇯🇵 Japán Nagydíj
MotoGP - 🇹🇭 Thai Nagydíj
MotoGP - 🇦🇺 Ausztrál Nagydíj
MotoGP - 🇲🇾 Maláj Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Valenciai Nagydíj
Superbike - 🇨🇿 Most 1.verseny
Superbike - 🇨🇿 Most 2.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 1.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 2.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 1.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 2.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 1.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 3.verseny
SuperSport - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
KezdőlapMotoGPBezzecchi eddig a legjobb újonc

Bezzecchi eddig a legjobb újonc

- Hirdetés -

Annak ellenére, hogy a francia futamon 23 másodperces lemaradással végzett Bastianinihez mérten, mégis Bezzecchi eddig az év újonca.

Az olasz pilóta nem hazudtolja meg mesterét, Valentino Rossit, aki bizonyára nagyon örül, hogy növendéke sorra szállítja az értékes pontokat. Bezzecchi a francia nagydíjat a 12. helyen zárta, annak ellenére, hogy rajtja nem sikerült a legtökéletesebben.

“A versenynek voltak olyan szakaszai, amelyek nem voltak rosszak, de a futam elejéhez szükséges agresszivitás egyelőre nincs meg bennem.” – kezdi Bezzecchi.

- Hirdetés -

“A Moto2-ben ezen a területen erősebb voltam. Azért is probléma ez, mivel ezáltal veszítek pár pozíciót és megnehezíti a dolgomat, ha előzésre kerül a sor. nehezen boldogulok továbbá az első gumival. Más versenyző mögött haladni egyáltalán nem egyszerű.”

- Hirdetés -

“Amikor egyedül mentem, képes voltam rendkívül jó körökre, 1.32.0-ás időket mentem. Ugyanolyan gyors tudtam lenni, mint az a versenyző, aki vezette a futamot. Ez nagyon boldoggá tesz, de ami a verseny elejét illeti, ott fejlődnünk kell. Természetesen ez teljesen normális, mivel még nem ismerem eléggé a motort, és a futam elején sokkal nagyobb rajtam a nyomás. Nem szeretnék nagy hibát elkövetni, így nem nagyon kockáztatok.”

“Amíg nem ismered eléggé a motort, nehéz meghatározni, hogy hol a legoptimálisabb előzni. Mikor vagy épp a határon, vagy hogyan reagál a versenygép teli tankkal. Ezeket a dolgokat még nem ismerem eléggé. Össze is értem Gardnerrel, amikor meg akart előzni engem. Kiszorított a pályáról, így Marini, Oliveira, Vinales és Di Giannantonio is elhaladtak mellettem. Ha másodjára is fel kell zárkózni, az sokkal nehezebb. Amikor egyedül tudtam körözni, hűteni tudtam az első gumit, így rendkívül gyors voltam. Ez nagyon pozitív dolog számomra. Ha nagyon közel haladunk egymáshoz, akkor alacsonyabb a tempó, gyorsan felmelegszik a gumi. A Moto2-ben nem teljesen így volt, ez a különbség.”

- Hirdetés -