szerda, június 29, 2022
Moto GP - 🇵🇹 Portugál Nagydíj
Moto GP - 🇪🇸 Spanyol Nagydíj
Moto GP - 🇮🇹 Olasz Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Katalán Nagydíj
Moto GP - 🇫🇷 Francia Nagydíj
MotoGP - 🇩🇪 Német Nagydíj
MotoGP - 🇳🇱 TT Assen
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park
🇬🇧 Brit Superbike – DONINGTON PARK
Superbike - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Superbike - 🇮🇹 Misano 2.verseny
Superbike - 🇬🇧 Donington 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 2.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 1.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 2.verseny
Endurance VB - 🇧🇪 Spa 24h
Supersport - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Supersport - 🇮🇹 Misano 2.verseny
🇬🇧 BSB - Knockhill sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 2. verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 3. verseny
Supersport - 🇬🇧 Donington 1.verseny
KezdőlapMotoGPBagnaia: A végsebesség nem minden

Bagnaia: A végsebesség nem minden

A vb-tabellán felzárkózni igyekvő Francesco Bagnaia szerint pontosan a rivális mutatja nekik a jó példát a fejlesztendő területeket illetően.

- Hirdetés -

A Ducati és a Yamaha alapvetően nagyon más jószágok. Ezt támasztja alá az is, hogy a két gyártó gépe miben jó: a Yamaha a kanyartempóra, míg a Ducati a brutális végsebességre épít. Ez alapján tulajdonképpen akár abban is megegyezhetünk, hogy a MotoGP tökéletes motorja ennek a kettőnek a házasítása lenne.

Bagnaia a hétvégi katalán futamon már az első körben kiesett, miután Takaaki Nakagami elkaszálta őt. Legutóbbi négy versenyéből viszont kettőt meg tudott nyerni, és a barcelonai futam utáni teszten is csak 0,004 másodperc volt a különbség a leggyorsabb körökben közte és Quartararo között.

Teszteltem több dolgot, a legnagyobb ezek közül az új fejidom volt” – mondott néhány részletet Bagnaia a teszten történtekről. “Alapvetően elég jó, aztán majd kiderül, hogy egyáltalán használjuk-e idén. Most csak tesztről volt szó. Ezzel nem vesztünk túl sok kezelhetőséget a motoron, viszont nyerünk vele végsebességet. Ez pedig segíthet.

Másrészt viszont Bagnaia szerint érdemes átnézni máshová is a paddockon belül. “A magam részéről elvagyok kisebb végsebességgel, ha viszont kezelhetőbb a motor. Erre a Yamaha kiváló példa. Az ő motorjuk jelenleg jobban kezelhető. Így pedig láthatjuk, hogy a végsebesség nem minden.

A legutóbbi futamokon mutatott javuló eredményeinek köszönhetőn Bagnaia még a két kiesése mellett is feljött a tabella ötödik helyére. 81 pontja jelenleg 66-tal kevesebb, mint a tabellát vezető Fabio Quartararo neve mellett álló mennyiség.

SourceCrash.net
Varga Ákos
Varga Ákoshttps://p1race.hu
Valentino Rossin nőttem fel, és szerintem ő marad "A" kedvenc versenyzőm. De a MotoGP sem csak és kizárólag ő, hát még az egyetemes motorversenyzés világa! Gyárilag, az egyik végzettségem szerint olasz-spanyol szakos tanár vagyok, így be is tudjátok viszonylag könnyen lőni, merrefelé irányul alapvetően az érdeklődésem... :)