2022. december 02. 10:52
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
MotoGP - 🇦🇹 Osztrák Nagydíj
MotoGP - 🇸🇲 San Marinói Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Aragón Nagydíj
MotoGP - 🇯🇵 Japán Nagydíj
MotoGP - 🇹🇭 Thai Nagydíj
MotoGP - 🇦🇺 Ausztrál Nagydíj
MotoGP - 🇲🇾 Maláj Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Valenciai Nagydíj
Superbike - 🇨🇿 Most 1.verseny
Superbike - 🇨🇿 Most 2.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 1.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 2.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 1.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 2.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 1.verseny
Superbike - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
Superbike - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
Superbike - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Brands Hatch 3.verseny
SuperSport - 🇦🇷 San Juan 2.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 1.verseny
SuperSport - 🇮🇩 Mandalika 2.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 1.verseny
SuperSport - 🇦🇺 Phillip Island 2.verseny
KezdőlapMotoGPBagnaia: A végsebesség nem minden

Bagnaia: A végsebesség nem minden

- Hirdetés -

A vb-tabellán felzárkózni igyekvő Francesco Bagnaia szerint pontosan a rivális mutatja nekik a jó példát a fejlesztendő területeket illetően.

A Ducati és a Yamaha alapvetően nagyon más jószágok. Ezt támasztja alá az is, hogy a két gyártó gépe miben jó: a Yamaha a kanyartempóra, míg a Ducati a brutális végsebességre épít. Ez alapján tulajdonképpen akár abban is megegyezhetünk, hogy a MotoGP tökéletes motorja ennek a kettőnek a házasítása lenne.

Bagnaia a hétvégi katalán futamon már az első körben kiesett, miután Takaaki Nakagami elkaszálta őt. Legutóbbi négy versenyéből viszont kettőt meg tudott nyerni, és a barcelonai futam utáni teszten is csak 0,004 másodperc volt a különbség a leggyorsabb körökben közte és Quartararo között.

- Hirdetés -

Teszteltem több dolgot, a legnagyobb ezek közül az új fejidom volt” – mondott néhány részletet Bagnaia a teszten történtekről. “Alapvetően elég jó, aztán majd kiderül, hogy egyáltalán használjuk-e idén. Most csak tesztről volt szó. Ezzel nem vesztünk túl sok kezelhetőséget a motoron, viszont nyerünk vele végsebességet. Ez pedig segíthet.

- Hirdetés -

Másrészt viszont Bagnaia szerint érdemes átnézni máshová is a paddockon belül. “A magam részéről elvagyok kisebb végsebességgel, ha viszont kezelhetőbb a motor. Erre a Yamaha kiváló példa. Az ő motorjuk jelenleg jobban kezelhető. Így pedig láthatjuk, hogy a végsebesség nem minden.

A legutóbbi futamokon mutatott javuló eredményeinek köszönhetőn Bagnaia még a két kiesése mellett is feljött a tabella ötödik helyére. 81 pontja jelenleg 66-tal kevesebb, mint a tabellát vezető Fabio Quartararo neve mellett álló mennyiség.

SourceCrash.net
Varga Ákos
Varga Ákoshttps://p1race.hu
Valentino Rossin nőttem fel, és szerintem ő marad "A" kedvenc versenyzőm. De a MotoGP sem csak és kizárólag ő, hát még az egyetemes motorversenyzés világa! Gyárilag, az egyik végzettségem szerint olasz-spanyol szakos tanár vagyok, így be is tudjátok viszonylag könnyen lőni, merrefelé irányul alapvetően az érdeklődésem... :)