szerda, október 5, 2022
MotoGP - 🇬🇧 Brit Nagydíj
MotoGP - 🇦🇹 Osztrák Nagydíj
MotoGP - 🇸🇲 San Marinói Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Aragón Nagydíj
MotoGP - 🇯🇵 Japán Nagydíj
MotoGP - 🇹🇭 Thai Nagydíj
MotoGP - 🇦🇺 Ausztrál Nagydíj
Superbike - 🇨🇿 Most 1.verseny
Superbike - 🇨🇿 Most 2.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 1.verseny
Superbike - 🇫🇷 Magny-Cours 2.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
Superbike - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
Superbike - 🇵🇹 Portimao 1.verseny
SuperSport - 🇪🇸 Catalunya 1.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park sprint
SuperSport - 🇪🇸 Catalunya 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park 2.verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park 3.verseny
KezdőlapMotoGPMiller: A magasságállító rendszerek pont ilyen pályákra készültek

Miller: A magasságállító rendszerek pont ilyen pályákra készültek

A Ducati ausztrál gyári pilótája, Jack Miller elárulta, hol és miért hasznosak különösen a magasságállító rendszerek (hátul és elöl) Japánban.

- Hirdetés -

Jack Miller is hibátlanul motorozott a japán hétvége első edzésnapján, végül mindössze 0,028 másodperccel a világbajnoki címre pályázó Pecco Bagnaia előtt biztosította a nap legjobb idejét.

“Ez egy jó nap volt. Élveztem a hosszabb etapot, sok munkát végeztem. Jó volt egy kicsit változtatni a motoron, és aztán egy kicsit összehasonlítani ugyanazokkal a gumikkal.” – kezdte Miller.

- Hirdetés -

“Természetesen folyamatosan a hátralévő időt néztük. Végül új gumikat szereltünk fel. A pálya jó állapotban van, a motor nagyon, nagyon jól működik itt. Oké, a köridő lehetett volna egy kicsit jobb is, de holnap javíthatunk.”

“Elvégre a magasságállító eszközök pontosan az ilyen pályákra készültek. A felfelé ívelő sikánban korábban voltak gondjaink. Most már öröm itt vezetni. Az aszfalt olyan, mint három évvel ezelőtt.”

Miller ezután elárulta, hogy sokat használja a magassági eszközöket:

“Használom az 1-es kanyarban, az utolsó kanyarban, majd a 2-es és a 4-es kanyar kijáratánál is. Aztán a hátsó egyenes előtti kis egyenesben és csak a hátsó egyenesben is. Azt hiszem, itt sokat használjuk, hasonlóan például az osztrák pályához.”