szerda, június 29, 2022
Moto GP - 🇵🇹 Portugál Nagydíj
Moto GP - 🇪🇸 Spanyol Nagydíj
Moto GP - 🇮🇹 Olasz Nagydíj
MotoGP - 🇪🇸 Katalán Nagydíj
Moto GP - 🇫🇷 Francia Nagydíj
MotoGP - 🇩🇪 Német Nagydíj
MotoGP - 🇳🇱 TT Assen
🇬🇧 Brit Superbike - Oulton Park
🇬🇧 Brit Superbike – DONINGTON PARK
Superbike - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Superbike - 🇮🇹 Misano 2.verseny
Superbike - 🇬🇧 Donington 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 1.verseny
WorldSBK - 🇳🇱 Assen 2.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 1.verseny
WorldSBK - 🇵🇹 Estoril 2.verseny
Endurance VB - 🇧🇪 Spa 24h
Supersport - 🇮🇹 Misano 1.verseny
Supersport - 🇮🇹 Misano 2.verseny
🇬🇧 BSB - Knockhill sprint
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 2. verseny
🇬🇧 Brit Superbike - Knockhill 3. verseny
Supersport - 🇬🇧 Donington 1.verseny
KezdőlapSuperbikeKét új fejlesztésű SCX gumit visz Misanóba a Pirelli

Két új fejlesztésű SCX gumit visz Misanóba a Pirelli

Míg a Pirelli gumifejlesztése eddig az új kvalifikációs gumiabroncsra összpontosított, a 2022-es Superbike-világbajnokság versenyzői a misanói hétvégén megkapják a lágy SCX versenyabroncs új fejlesztéseit.

- Hirdetés -

A Pirelli által 2019-ben a Superpole futamra kifejlesztett SCX abroncs bolygatta meg a mezőnyt Superbike-világbajnokságon. Egyes versenyzők az első szezonban súlyuk és/vagy vezetési stílusuk miatt hosszú távon használták, és így előnybe kerültek azokkal a versenyzőkkel szemben, akiknek továbbra is a klasszikus SC0/SC1-es versenygumira volt szükségük.

Időközben minden csapat és pilóta a lágy SCX abroncshoz igazította a motorját, amely az idei évtől a normál versenygumik portfóliójába került. A fejlesztés azonban folytatódik.

A szezon negyedik fordulóján, Misanóban a Pirelli az SC0 és a normál SCX mellett a szuperlágy abroncsok két új változatát is elviszi Olaszországba. Mindkettő a keverék és a szövetváz tekintetében különbözik a standard SCX-től. Az abroncsok az SCXA (B0452) és az SCXB (B0453) jelölést viselik. A Pirelli jobb teljesítményt remél ezektől a hétvégén várható magas aszfalthőmérsékleten.

“Idén eddig nem hoztunk fejlesztéseket a hátsó részre, így Misanóban pótoljuk ezt. A cél az SCX teljesítményének további javítása” magyarázta a Pirelli versenyigazgatója, Giorgio Barbier. “Ezért fejlesztettünk ki két olyan megoldást, amelyek eltérő jellemzőkkel rendelkeznek a standard opcióhoz képest. Mindkét megoldás ugyanazt a keveréket használja, de a standardtól eltérően, és két különböző opciót kínál a szerkezetet illetően.”

A gimukiosztás Misanóban:

Gumkiosztás
Fotó: World Superbike Media