back to top
2024. november 21. 19:04
KezdőlapMotoGPLesz a MotoGP-nek saját Drive To Survive-ja? – az új tulajdonos igazgatója...

Lesz a MotoGP-nek saját Drive To Survive-ja? – az új tulajdonos igazgatója válaszolt

A Liberty Media vezérigazgatója, Greg Maffei nem tud arról, hogy a Netflix gyártana egy a Drive to Survive-hoz hasonló sorozatot a MotoGP-ről.

Ahogy korábban beszámoltunk róla, hétfőn jelentették be hivatalosan, hogy a Forma–1-et irányító Liberty Media felvásárolta a MotoGP kereskedelmi jogait birtokló Dornát.

A MotoGP új tulajdonosának igazgatója válaszolt a mindenkit foglalkoztató kérdésekre

Az amerikai vállalat az elmúlt években jelentősen növelni tudta a Forma–1 nézőinek számát. Ennek az egyik eszköze a Drive to Survive című sorozat volt. A Netflix által gyártott széria közelebb hozta a csapatokat és a pilótákat a nézőkhöz, azonban a sikeressége ellenére számos kritika is érte. Egyébként a streaming-szolgáltató nevéhez számos másik sport témájú alkotás is kapcsolódik, többek között a NASCAR királykategóriájának tavalyi rájátszását is bemutatta egy sorozat keretein belül.

Mindenesetre a tulajdonosváltás után így értelemszerűen sokakban felmerült, hogy a Netflix a jövőben esetlegesen a MotoGP-ről is készíthet egy hasonló szériát. Erről pedig nemrég meg is kérdezték Greg Maffeit, a Liberty Media vezérigazgatóját. „Én nem tudok róla – válaszolta Maffei a CNBC-nek. – Annyi biztos, hogy az F1 közönségének növekedésében nagy előrelépést hozott, de nem csak ez számított. Valójában az volt a lényeg, hogy átkerült a fókusz az autókról az F1 történeteinek elmesélésére.”

„El kellett érnünk a szurkolókat. Néhány rajongó pontosan tudja, hogy mi a különbség a Red Bull idei és tavalyi autója között, vagy akár a különböző gumistratégiákat is ismerik… Más szurkolók viszont inkább arra gondolnak, hogy milyen aranyos ez a pilóta, vagy milyen izgalmas és elbűvölő ez a másik! A célunk, hogy minden szurkolót azzal fogjunk meg, ami őt érdekli. Ennek a lehetősége pedig a MotoGP esetén is megvan. El fogunk hozni néhány tanulságot, sikert, izgalmat és szenvedélyt, amelyeket az F1-ben szedtünk fel, hogy növeljük a MotoGP szurkolói bázisát.”

A MotoGP-ről az elmúlt években két sorozat is készült, az elsőt, amely az Unlimited (Határok nélkül) címen futott, az Amazon készítette. Ez azonban nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, és így egy évad után elkaszálták. A gyorsaságimotoros-világbajnokság királykategóriája így a 2022-es szezonjáról már maga készített egy szériát, amely a There Can Be Only One (Csak egy maradhat) címet kapta. Ennek már jobb volt a fogadtatása, így a tavalyi idény alatt is forogtak az alkotók kamerái.

Valóságos érzelmi hullámvasutat ígér a MotoGP sorozatának legújabb évada