A Mooney VR46 maga a következő szezonban a Ducatihoz van kötve, de 2025-ben a Yamahánál találhatja magát, ahol Valentino Rossi a karrierje csúcsát élte, és amelyet jelenleg nagykövetként képvisel, ami azt jelenti, hogy elméletileg Bezzecchit is magukkal vihetik.
„Talán igen, talán nem” ─ mondta a Ducati sportigazgatója, Paolo Ciabatti a Speedweek-nek.
„Jelenleg a legtöbb versenyző Ducatit akar, mert ez a legjobb motor összességében. Másrészt nem tudjuk, hogy az erőviszonyok hogyan alakulnak majd a jövőben. A Honda jövőre javulni fog, ahogy a Yamaha is. A KTM-nek már most is túl sok versenyzője van, de 2025-ben az Aprilia is érdeklődhet Bezzecchi iránt. Ki tudja?”
Azzal, hogy Bezzecchi a következő szezonban egy 2024-es Desmosedicit választ a Pramac Racing versenyzőjeként, minden aggodalmat eloszlatna, hogy mentora Rossi mellett a Yamahához csábítanák, ha a VR46 2025-ben új gyárat keresne.
Bezzecchinek „mostantól az osztrák hétvégéig kell döntenie”, erősítette meg Ciabatti.
A VR46 kezdett az élen, Quartararo panaszkodott, Morbidelli bukott Silverstone-ban
„A dolgok még változhatnak, de a jelenlegi állás szerint Marco kénytelen lesz a Pramachoz váltani, ha GP24-et akar. Ha inkább a VR46-os csapatánál szeretne maradni, akkor mindent megteszünk, hogy a lehető legjobb 2023-as motorral álljon a bokszba. Bezzecchi már két versenyt nyert 2023-ban, de ebben a világban a dolgok gyorsan változhatnak. Két hét múlva minden másképp nézhet ki.”
„Ha inkább a VR46-nál szeretne maradni, akkor a lehető legjobban támogatni fogjuk, mert megérdemli, de nem tudunk felszerelni egy ötödik gyári versenyzőt.”
„Marco Bezzecchi fiatal, még csak a második MotoGP-szezonját tölti, de mindig az élmezőnyben van” ─ mondta Ciabatti.
„Úgy tűnik tehát, hogy versenyzőként fokozatosan fejlődött. Ezért megérdemli, hogy megoldást találjunk számára, mielőtt olyan versenyzőkön gondolkodnánk, mint Zarco, Franco Morbidelli vagy bármelyik másik versenyző.”