back to top
2025. június 24. 04:37
Kezdőlap Blog Oldal 712

Pol Espargaró kihagyja az asseni futamot

0

A Repsol Honda versenyzője, Pol Espargaró a Német GP-n történt baleset során elszenvedett bordasérülése miatt a Holland TT-n már nem gurul pályára.

A Repsol Honda versenyzője, Pol Espargaró a sérülésére hivatkozva nem vesz részt a holland versenyhétvége további részén. A 44-es rajtszámú versenyző a múlt heti, németországi FP1-es bukása óta sérüléssel küzd, és bár a Sachsenringen fogcsikorgatva ugyan, de motorozni tudott, végül nyolc kör után fel kellett adnia a versenyt.

Sajnos a spanyolnak nem sikerült teljesen felépülnie, és úgy döntött, hogy kihagyja a Holland GP-t, miután pénteken Assenben megpróbált motorozni, de nagy fájdalmai voltak. Espargaró visszalépése azt jelenti, hogy Stefan Bradl lesz a gyári Honda egyedüli képviselője ezen a hétvégén, míg Polt a nyári szünet után Silverstone-ban láthatjuk újra a pályán.

A visszatérő Álex Rins jól kezd Assenben

0

A Barcelonában elszenvedett csuklótörése okán Rins sajnos kénytelen volt kihagyni a német futamot. Most azonban visszatért, a riválisok nagy részét maga mögé utasította pénteken.

Álex Rins a 3. helyen fejezte be a pénteki napot. A pálya bizonyos részein vannak csak fájdalmai.

„Jól van a csuklóm. A hirtelen irányváltásoknál, illetve az 5-ös kanyarban érzek csak fájdalmat szerencsére. Összességében úgy nyilatkozhatok, hogy nincs gond.” -nyilatkozta Rins.

Nem érti azonban, hogy miért nem állították le az edzést a heves esőzés miatt.

„Nagyon veszélyes volt. Beszéltünk az illetékesekkel, de biztosan nem mutatták fel a piros zászlót, mivel néhány versenyző meg tudta javítani az idejét. Az edzés egy szakaszán összesen négyen voltunk a pályán.”

A montmelói teszten a suzukisok számos újdonságot kipróbáltak. A spanyol versenyző ezekről is ejtett pár szót:

„Én a biztosra mentem, Joan viszont egy kockázatosabb verziót választott. Veszélyes úgy bevetni valamit, hogy még sohasem próbáltad azelőtt. Úgy vélem, az új burkolat sokkal nagyobb leszorítást biztosít, így szerintem jó döntést hoztunk.”

Bagnaia: Nagyszerűen éreztem magam vízen is

0

A pénteki napot Pecco Bagnaia zárta az első helyen a kombinált eredmények alapján. Vízen is jól érezte magát, a tavalyi asseni edzésekhez képest sokat lépett előre az olasz.

Hiába indult az első sorból az előző idényben, Pecco Bagnaiának meg kellett elégednie a hatodik hellyel. Fabio Quartararo megállíthatatlan volt akkor, az olasz pilóta pedig semmiképpen nem szeretné, hogy ez megismétlődjön.

„Fabio biztosan megpróbál majd ellépni, és én azon leszek, hogy tudjam vele tartani a lépést. Úgy vélem, tudunk annyit javulni, hogy a futamon gyorsabban versenyképesebbek lehetünk. Tavaly nagyon elfáradtam itt, ahogy Sachsenringen is.” – kezdi Bagnaia.

„2021-ben nem szerepeltem a legjobb 10-ben az első szabadedzésen. Most azonban egy másodperccel gyorsabb vagyok, mint tavaly. Mindent meg fogok próbálni, hogy kihozzam magamból a maximumot és jó pozíciót érjek el.”

„Nagyon jól éreztem magam vizes körülmények között is a délelőtti edzésen. Sokkal jobb volt, mint Mandalikán vagy Portimaóban. Arra számítok, hogy a száraz pálya hozza meg számunkra a kellő tempót. Megnyugtató, hogy csak egy tízeddel maradtam el a tavalyi legjobb körömtől. A motor alapbeállításai nagyon hasonlóak a tavalyihoz képest, de az új bőrruha sokat segít.”

Assen – hazai rajtelsőség, legjobb magyarként Rossi Moor 4. az NTC időmérőjén

Az asseni MotoGP hétvége betétversenyeként a magyarok számára egyik, ha nem a legfontosabb utánpótlás-sorozat, a Northern Talent Cup mezőnye is megméreti magát.

A srácok számára a csütörtöki nappal vette kezdetét a program a pályabejárással, de nem merült ki ennyiben a tevékenység – ugyanis a tabella éllovasainak: Rossi Moornak, Farkas Kevinnek és Loris Venemannak megadatott a lehetőség, hogy a MotoGP sajtótájékoztatóján ők is kérdezhessenek a királykategória két francia menőjétől, Fabio Quartararotól és Johann Zarcótól:

Reméljük, hogy pár év múlva már őket fogják kérdezni az ifjoncok a sajtótájékoztatón!

Rossi Moor – Johann Zarco – Farkas Kevin – Fabio Quartararo – Loris Veneman. Fotó: Dorna Sports

Szabadedzések

Első szabadedzés

A pénteki első edzést a hollandiai eső elmosta, a MotoE második szabadedzésével egyetemben. A Moto3-asok második szabadedzésére lett csak használható a pálya. A srácok így csak egy edzést teljesítettek.

Első szabadedzés helyett a boxutcában áztak a srácok. Fotó: Dorna Sports

Második szabadedzés

A második (egyben egyetlen) szabadedzés magyar szempontból kiválóan alakult. A felszáradó pályán három magyar végzett az első négyben: Rossi Moor nyert, Vincze Martin lett a második, Varga Tibor pedig a negyedik. Közéjük harmadikként a hazai pályán induló Jurrien van Crugten fért be. Farkas Kevin hetedikként, Lőrinc László pedig 21-ként zárta a gyakorlást.

Lőrinc László. Fotó: Dorna Sports

Időmérő

A kvalifikációra már felszáradt a pálya, így szinte mindenki javított a köridején. A legjobban ez Van Crugtennek sikerült, így ő szerezte meg a rajtelsőséget. A második rajthelyet a szintén holland Loris Veneman foglalta el, de ő is bő négy tizeddel végzett honfitársa mögött. Az első sort a német Dustin Schneider teszi teljessé.
A legjobb magyar, ahogyan a címben is írtuk, a negyedik pozícióban záró Rossi Moor lett, az ő hátránya jó nyolc tized Van Crugten mögött. Farkas Kevin a nyolcadik, Varga Tibor a kilencedik helyről várhatja a rajtjelzést. Vincze Martin a 12., míg Lőrinc László a 22. kockából indulhatnak szombaton és vasárnap.

Vincze Martin (12) és Farkas Kevin (28). Közöttük Luca Göttlicher (3). Fotó: Dorna Sports

Végeredmény

1 Jurrien VAN CRUGTEN NED BB64 Academy 1’48.800
2 Loris VENEMAN NED TeamNL Open Line 1’49.237 0.437
3 Dustin SCHNEIDER GER Goblin Racing 1’49.463 0.663
4 Rossi MOOR HUN FAIRIUM NGRT 1’49.620 0.820
5 Noa CUYPERS BEL Junior Black Knights 1’49.628 0.828
6 Lenoxx PHOMMARA SWI Team Phommara 1’49.786 0.986
7 Julius COENEN GER Helena & Julius Racing 1’49.797 0.997
8 FARKAS Kevin HUN Agria Racing Team 1’49.826 1.026
9 VARGA Tibor HUN Forty Racing 1’49.957 1.157
10 Matteo MASILI ITA FAIRIUM NGRT 1’49.964 1.164
11 Valentino HERRLICH GER Busch & Wagner Racing 1’49.980 1.180
12 VINCZE Martin HUN Chrobák MSE 1’50.100 1.300
13 Kilian HOLZER AUT HK Racing 1’50.229 1.429
14 Filip NOVOTNÝ CZE Brno Circuit JRT 1’50.531 1.731
15 Rocco SESSLER GER MCA Racing 1’50.713 1.913
16 Delano GREVEN NED KNMV/DG Motorsport 1’50.852 2.052
17 Maxime SCHMID SWI Team Schmid 1’50.861 2.061
18 Rio OLOFSEN NED TeamNL Open Line 1’50.925 2.125
19 Luca GÖTTLICHER GER JRP Junior Academy 1’50.973 2.173
20 Loris DEKKERS BEL Junior Black Knights 1’51.638 2.838
21 David SIDOROV UKR SP-Moto Junior Team UA 1’51.778 2.978
22 LŐRINC László HUN BRR Team 1’52.881 4.081
23 Levin PHOMMARA SWI Team Phommara 1’53.619 4.819
24 Julius FRELLSEN DEN Frellsen RR 1’53.866 5.066
Idő nélkül
Michal PROKEŠ CZE Brno Circuit JRT

 

A szombati verseny 17:15-kor rajtol, és a sorozat YouTube-csatornáján lehet majd élőben megtekinteni, egészen pontosan ezen a linken.

Még mindig nem kap levegőt Espargaró

0

A múltkori Német Nagydíjat is a még javában gyógyulófélben lévő bordái miatt nem tudta befejezni Pol Espargaró. A probléma maradt Assenre is.

Pol Espargaró a múlt héten még a Német Nagydíj első szabadedzésén bukott, ami bordasérüléssel járt a repsolos számára. A hétvégét bár megpróbálta teljesíteni, a futamot végül a légzési nehézségei miatt fel kellett adnia. A Holland TT-n az első szabadedzés még az esőben nem alakult rosszul. Az FP2-n aztán visszatért a múlt heti probléma: a légzés.

Sokkal jobbra számítottam a péntek végeztével” – fogalmazott a napot mindössze a 19. helyen záró Espargaró a Motorsport.com kérdésére. „Az FP1 még jól alakult a puha esőgumikkal. Gyors voltam, harmadik tudtam lenni. A délután viszont nagyon nehezen alakult.

Espargaró vagy levegőt nem kapott, vagy a háta fájt. „Minden egyes izom, ami a bordáimat védi, kompenzálni akart a sérülésért. Így vagy az izmaim fájtak, vagy levegőt nem kaptam rendesen. Az edzés után még a beszéd is nehezemre is esett. Nem számítottam ekkora fájdalomra, és arra, hogy ennyire rosszul leszek.

Kérdés, mi jön ez után. Espargaró egyáltalán nem biztos, hogy folytatni fogja. „Most majd kezelést kapok az időmérőig, gyulladáscsökkentőket, a fájdalom csökkentésére. Ha viszont nem leszek képes jó teljesítményre, folytatni sincs értelme.

Pol Espargaró a legutóbbi három futamból egyen sem szerzett pontot, kétszer célba sem ért, de a Katalán Nagydíjon is csak tizenhetedik lett.

Quartararo: Ma nem kellett a leggyorsabbnak lennem

0

A heves esőzés sem fékezte meg ma a francia pilótát. Quartararo a harmadik helyen kezdte az asseni hétvégét a kombinált edzéseredmények alapján.

Mindössze 0.305 másodperccel maradt el a ducatis Pecco Bagnaiától a világbajnoki címvédő. Szerencsére jobban van, így teljes erőbedobással küzdhet a jobbnál jobb helyezésekért. Viszonylag megnyugtató, 34 pontos előnnyel érkezik a vasárnapi nagydíjra Aleix Espargaróval szemben.

„A második edzésen az utolsó szektorban, illetve a 4-es kanyarban sokkal óvatosabb voltam. „ – kezdi Quartararo.

„Már kezdett felszáradni a pálya. Többé-kevésbé úgy vezettem, mintha teljesen száraz lett volna az aszfalt. Ezt mutatják a köridők is, mivel szinte megegyeztek a tavalyi versenyben futott körökkel.”

„A nehezebbik része a második szabadedzés eleje volt számunkra, mert esőgumival gurultunk a pályára, és néhány helyen még meglehetősen vizes volt az aszfalt. Egy Yamaha számára ezek a legrosszabb körülmények, ahogy számomra is. Ettől függetlenül jól éreztük magunkat.”

„Ami a legnehezebb volt a számomra, hogy vegyes körülmények között is esőgumival próbálkoztunk. Nem volt szabad lassan menni, különben kihűlt volna a gumi, ami nagyon veszélyes.”

„Alap beállításokkal próbálkoztunk ekkor, de nem igazán vált be. A Yamaha nagyon merev motor, így esőben nem nagyon tudsz ferde pozícióban vezetni. Ezért úgy állítottuk be a gépet, mintha szárazon mennénk, ennek természetesen meglett a hátránya is az edzés vége felé. Nem tudtam már javítani a köridőmön. Ma nem kellett a leggyorsabbnak lennem, egyszerűen csak az érzés volt a fontos. Innen nézve, jól sikerült a mai nap.”

„Hétfőn, kedden és szerdán megnéztem az időjárás-előrejelzést, de egyik nap sem stimmelt, szóval nem hagyatkozok rá a hétvége további részében. Amilyen lesz az idő, olyan lesz. Szerintem a többiek is így vannak vele.”

Nakagami: Nem biztos, hogy kibírom a versenytávot

0

A japán versenyző továbbra is fájdalmakkal küzd a Barcelonában elszenvedett bukása okán. Válla nem biztos, hogy kibírja a teljes futamot.

A pénteki nap kombinált eredményei alapján Takaaki Nakagami a 11. helyen zárt. A pilótáknak nem volt egyszerű dolguk, ugyanis zord időjárás fogadta őket, mint ahogy azt korábban jósolták is a meteorológusok. A japán versenyző a felszáradó pályán küzdött vállfájdalmaival. Úgy érzi, fájdalomcsillapító nélkül nagyon nehéz dolga lenne.

„A körülmények egész jók voltak a vége felé.” – kezdi Nakagami.

„Jól éreztem magam a motoron, de a 3-as és a 4-es szektorban már sajnos nem tudtam javítani a köridőmön. Ennek ellenére összességében elégedett vagyok a mai nappal.”

„Nem vártam túl nagy tempót magamtól vízen. Egy másodperces lemaradásban voltam a második edzésen, ez a  16. helyre volt elég. Assenben mindig nehéz.”

„Sajnos az irányváltásokat nem igazán bírta a vállam, fájdalmaim voltak. Fizikailag nem voltam jól. Nem vettem be fájdalomcsillapítót, talán majd holnap, mert így nem fogom kibírni a teljes versenytávot.”

 

 

Holland TT: A vérző orrú Canet nélkül Roberts az 1.

0

A Holland TT második szabadedzésein messze a Moto2 szembesült a legjobb körülményekkel. Canet meg a vérző orrával.

Nincs egyszerű szezonja Arón Canetnek: a tabella negyedik helyezettje bár ötször állt már dobogón, futamot egyelőre nem tudott nyerni. Három kiesése mellett viszont legalább stabil a teljesítménye, így hátránya nem annyira nagy a vb-éllovas Celestino Vietti mögött. Ha ez nem lenne elég, Canet nemrég autóbaleset részese volt, igaz, azt sértetlenül megúszta.

Ennek ellenére Canet meg tudta nyerni az FP1-et a vizes körülmények között, de a 2. edzés már jóval küzdelmesebben alakult számára.

Valamilyen hatása elképzelhető, hogy mégis volt Canetre a fentebb említett balesetnek, hiszen a második edzésen folyamatosan vérző orrával küszködött. A jobb időjárási körülmények között viszont így nem tudott folyamatosan kint lenni a pályán, gyakorlatilag 1-2 körönként ki kellett jönnie, hogy orrát kezelhesse.

Az FP2 leggyorsabbja az amerikai Joe Roberts lett, akit Augusto Fernández és a sokáig az élen álló Albert Arenas következett. Problémák ide vagy oda, a vérző orrú Arón Canet így is odaért top 10-es helyre, csapatfőnöke elmondása szerint nagyon igyekeztek, hogy még jó időjárásban odaérjenek Q2-t jelentő összetett edzéspozícióba.

Miután Albert Arenas csak a 13. a vb-tabellán, erős pénteki tempója mindenképp meglepetésnek tekinthető. Az éllovasok közül a legerősebb a negyedikként záró Ai Ogura volt. A küzdelmes edzést letudó Arón Canet végül Aldeguer és Alonso López mögött hetedikként zárt az FP2 végén.

A vb-éllovas Celestino Vietti nyolcadikként zárta a pénteket, Jorge Navarro és az edzéseken fokozatosan egyre jobb teljesítményt nyújtó Filip Salač előtt.

A pénteki nap összesített eredménylistája

Holland TT: Slickes 2. edzés Bagnaia vezetésével

0

A Moto3-asok edzéséhez képest is látványos volt, hogy mennyit javult a MotoGP 2. edzésére Assen. Bagnaia, Quartararo és Espargaró sokat léptek előre.

A Holland TT első edzését a királykategóriában még Jack Miller nyerte. Az ausztrál, valamint a mezőny minden egyes motorosa messze-messze el volt még ekkor maradva a száraz pályás tempótól, annyi víz volt még az asseni pályán. A délutáni edzésre érkezve némi víz volt még az aszfalton, de itt már más körülmények között zajlott a gyakorlás, mint a Moto3-ban. Míg a legkisebbeknél nem volt még arra alkalmas a körülményrendszer, a MotoGP versenyzői az edzés előrehaladtával felpakolták a slickeket.

Az első „fecske”, aki fel merte tenni a száraz pályára alkalmas gumit, Luca Marini volt. Eleinte ő volt az, aki folyamatosan lejjebb és lejjebb tolta a legjobb köridőket. Az edzés első felében a mezőny elején találtuk még Johann Zarco és Lorenzo Savadori nevét is. Zarco végül maradt elöl, a harmadik apriliás viszont idővel a papírformának megfelelően csúszott visszafelé.

Ahogy száradt a pálya, úgy talált magára a vb-címvédő és jelenleg is éllovas Fabio Quartararo is.

Miután az edzés utolsó másodpercei is lepörögtek, Aleix Espargaró állt az élre. Quartararo végül nem tudta őt megelőzni, nem úgy Francesco Bagnaia, aki így a péntek leggyorsabbja lett. A két Suzuki, Rins és Mir a negyedik és a hatodik leggyorsabb volt, ők Jack Millert fogták közre. Jól ment Espargaró mellett a másik teljes szezonos apriliás, Maverick Viñales is hetedik idejével.

Bagnaia 1:33.274-es idejével ráadásul komoly előnyben van a pénteket követően, Espargaró ugyanis nagyságrendileg két tizeddel lassabb gyári ducatis riválisánál.

A nyolcadik helyen Brad Binder toronymagasan a legjobb KTM-es lett, rajta kívül még Zarco és Bezzecchi fértek be a top 10-be.

A pénteki nap összesített eredménysora

# Versenyző Csapat Motor 1. edzés 2. edzés Kül.
1 Francesco Bagnaia Ducati DUCATI 1’43.424 1:33.274  
2 Aleix Espargaró Aprilia APRILIA 1’43.030 1:33.452 0.178
3 Fabio Quartararo Monster YAMAHA 1’44.248 1:33.579 0.305
4 Álex Rins Suzuki SUZUKI 1’43.116 1:33.611 0.337
5 Jack Miller Ducati DUCATI 1’42.589 1:33.833 0.559
6 Joan Mir Suzuki SUZUKI 1’42.698 1:33.899 0.625
7 Maverick Viñales Aprilia APRILIA 1’43.417 1:33.938 0.664
8 Brad Binder Red Bull KTM 1’43.514 1:34.127 0.853
9 Johann Zarco Pramac DUCATI 1’43.150 1:34.286 1.012
10 Marco Bezzecchi VR46 DUCATI 1’43.542 1:34.312 1.038
11 Enea Bastianini Gresini DUCATI 1’46.446 1:34.316 1.042
12 Takaaki Nakagami LCR HONDA 1’43.818 1:34.504 1.230
13 Luca Marini VR46 DUCATI 1’45.392 1:34.536 1.262
14 Álex Márquez LCR HONDA 1’42.959 1:34.599 1.325
15 Andrea Dovizioso RNF YAMAHA 1’44.825 1:34.650 1.376
16 Miguel Oliveira Red Bull KTM 1’43.091 1:34.676 1.402
17 Jorge Martín Pramac DUCATI 1’43.189 1:34.823 1.549
18 Franco Morbidelli Monster YAMAHA 1’43.724 1:34.828 1.554
19 Pol Espargaró Repsol HONDA 1’42.891 1:34.834 1.560
20 Fabio Di Giannantonio Gresini DUCATI 1’43.481 1:34.902 1.628
21 Lorenzo Savadori Aprilia APRILIA 1’44.968 1:35.081 1.807
22 Remy Gardner Tech3 KTM 1’45.282 1:35.222 1.948
23 Darryn Binder RNF YAMAHA 1’44.602 1:35.571 2.297
24 Stefan Bradl Repsol HONDA 1’44.265 1:35.951 2.677
25 Raúl Fernández Tech3 KTM 1’44.285 1:36.226 2.952

Holland TT: Javuló köridők, délután is Muñoz az élen

0

Hidegebb pálya, de valamivel jobb körülmények fogadták a Moto3 mezőnyét délelőtthöz képest. Egyvalami nem változott: David Muñoz első helye.

David Muñoz egyelőre három futamot teljesített a Moto3-ban, egészen kiváló eredményekkel. Háromból háromszor pontot tudott szerezni, a Katalán Nagydíjon ráadásul másodikként intették le. Ő kezdte a mezőny tetején a Holland TT hétvégéjét az első edzésen, és kiváló tempóban nyitott az FP2-n is.

A második szabadedzés elején még vegyes volt, ki az, aki délelőtt és ki az, aki délután futotta a legjobb idejét. Ekkor, a még csak kicsit jobb körülmények között a délelőtthöz hasonlóan Muñoz volt a leggyorsabb.

Idővel már mindenkinek a délutáni volt a jobbik köre, az utolsó negyed órára pedig még az FP2 elejéhez képest is elkezdett drasztikusan javulni a pálya. Az első ember, aki 1:50-en belüli körre volt képes, Tatsuki Suzuki volt, őt ekkora John McPhee követte a második helyen.

Egy száraz pályás edzéshez képest óriási tülekedés volt a komplett bokszutcában, ugyanis már a holnapi harmadik szabadedzésre is rossz időt jósoltak. A végéhez közeledve kimondottan gyengén álltak a tabella éllovasai, közülük Izan Guevara tudta idejében összekapni magát, Sergio García viszont még a 20-ba is csak komoly erőfeszítések árán tudott odaférni. A vb-harmadik Dennis Foggia is csak García környékén szerénykedett.

David Muñoz az edzés végére visszajött a pályára, 1:49.491-es idővel pedig megint a lista élére ugrott. Őt a második-harmadik helyen két japán követte. Az 1:50-es lélektani határ alá összesen négyen tudtak bemenni az FP2 végére.

A pénteki nap összesített időeredményei

# Versenyző Csapat Motor 1. edzés 2. edzés Kül.
1 David Muñoz BOE KTM 1:52.406 1:49.491
2 Tatsuki Suzuki Leopard Honda 1:52.963 1:49.672 +0.181
3 Ryusei Yamanaka MT Helmets KTM 1:56.397 1:49.723 +0.232
4 Scott Ogden VisionTrack Honda 1:53.182 1:49.947 +0.456
5 Andrea Migno Rivacold Honda 1:54.486 1:50.070 +0.579
6 Carlos Tatay Prüstel CFMOTO 1:55.024 1:50.083 +0.592
7 Lorenzo Fellon SIC58 Honda 1:54.357 1:50.188 +0.697
8 Riccardo Rossi SIC58 Honda 1:54.687 1:50.240 +0.749
9 Deniz Öncü Tech3 KTM 1:52.689 1:50.342 +0.851
10 Jaume Masia Ajo KTM 1:54.306 1:50.356 +0.865
11 John McPhee Max Husqvarna 1:52.775 1:50.386 +0.895
12 Izan Guevara Aspar GasGas 1:53.575 1:50.488 +0.997
13 Iván Ortolá Angeluss KTM 1:55.328 1:50.773 +1.282
14 Sergio García Aspar GasGas 1:54.115 1:50.789 +1.298
15 Ayumu Sasaki Max Husqvarna 1:55.532 1:50.789 +1.298
16 Alberto Surra Rivacold Honda 1:53.176 1:50.844 +1.353
17 Xavier Artigas Prüstel CFMOTO 1:54.832 1:50.859 +1.368
18 Daniel Holgado Ajo KTM 1:56.496 1:51.105 +1.614
19 Diogo Moreira MT Helmets KTM 1:55.980 1:51.144 +1.653
20 Mario Aji Team Asia Honda 1:55.072 1:51.176 +1.685
21 Dennis Foggia Leopard Honda 1:55.590 1:51.366 +1.875
22 Adrián Fernández Tech3 KTM 1:55.935 1:51.661 +2.170
23 Elia Bartolini Avintia KTM 1:58.412 1:51.667 +2.176
24 Stefano Nepa Angeluss KTM 1:56.016 1:51.793 +2.302
25 Luca Lunetta Avintia KTM 2:00.402 1:51.884 +2.393
26 Joshua Whatley VisionTrack Honda 1:56.972 1:51.917 +2.426
27 Taiyo Furusato Team Asia Honda 1:56.698 1:51.957 +2.466
28 Joel Kelso CIP KTM 1:56.030 1:52.050 +2.559
29 Ana Carrasco BOE KTM 2:00.025 1:53.192 +3.701
30 Kaito Toba CIP KTM 1:58.415 1:54.285 +4.794