back to top
2025. május 25. 03:19
Kezdőlap Blog Oldal 742

Hősies küzdelem volt Arón Canet jerezi dobogója

0

Két csavarral a csuklójában versenyzett a Spanyol Nagydíj hétvégéjén Arón Canet. Mit versenyzett, még dobogóra is állhatott!

Arón Canet is részese volt annak a tömegbalesetnek, ami a Portugál Nagydíj során hozta el a piros zászlót a Moto2-esek futamán. Nem is úszta meg sérülés nélkül, a jerezi futamig rendelkezésre álló mindössze néhány napban meg is műtötték a csuklóját. Canet a Spanyol Nagydíjat két csavarral a csuklójában teljesítette. A spanyol motoros bőségesen dokumentálta a rehabilitációs folyamatot a hétvégét megelőzően, valamint a hétvége során.

Innen indult a gyógyulás…

Canet aztán nem csak hogy ott volt a mezőnyben, a „futottak még”-kategóriában, hanem egyenesen dobogóra is állhatott. Az Ogura mögött megszerzett második hely ott tartotta őt a vb-tabella negyedik helyén, lemaradása Celestino Vietti mögött jelenleg 31 pont. Ezzel nagyon is megmaradt a vb-esélye.

„Életem egyik legkeményebb hétvégéjén vagyok túl. De megcsináltuk, és a cél a további javulás. Elvárások nélkül kezdtük meg a hétvégét, ami dobogóba torkollott. 10 körrel a vége előtt kezdtem érezni a fájdalmat a kezemben, az utolsó hét-nyolc kört pedig csak túl akartam élni. De itt vagyunk!” – mondta Canet a MotoGP hivatalos weboldalán.

Canet jerezi második helyével holtversenyben a legjobb eredményét hozta 2022-ben. Korábban a szezonnyitó Katari Nagydíjon szintén második volt.

Olaszországban kezelik Sebestyén Péter sérült vállát

Sebestyén Péter számára eddig nem alakult jól az idei szezon, ugyanis egy vállsérülés miatt fizikálisan nem bírta a futamokat. A Motorland Aragonon jelentős lemaradásban volt a későbbi futamgyőztes csapattárstól, Baldassaritól az első futamon, a másodikon pedig már nem is ment végig. Assenben tempóból sokkal ígéretesebb volt, hiszen a 9. helyet szerezte meg az időmérőn. A futamon viszont még rosszabbra fordult a helyzet, hiszen az elsőről kiállt, a másodikon pedig már az orvosi stáb sem engedte elindulni.

Mostanra viszont úgy tűnik, hogy csapatával, az Evan Bros Racing-gel találtak megoldást. A közösségi oldalán megosztott bejegyzés szerint Olaszországban egy vállspecialista vette kezelésbe a magyar versenyzőt, aki jól reagált a kezelésekre.

A következő hétvégéig Estorilban még van két hét, így reméljük, ott már végre 100%-os állapotban láthatjuk versenyezni május 20 és 22 között.

Hétvégi menetrend – nemzeti bajnokságok magyar részvétellel

Az előttünk álló hétvégén nem lesz sem MotoGP, sem Superbike VB forduló – ilyenre legközelebb július 22-24-én kerül sor. De a magyar motorsportrajongók így sem maradnak néznivaló nélkül. Ugyanis több nemzeti – és nemzetközi bajnokságot rendeznek, amelyeken két magyarnak is szurkolhatunk.

JuniorGP: a portugáliai Estorilban elindul a FIM CEV Repsol, vagyis a spanyol nemzeti utánpótlás-sorozat égisze alá tartozó bajnokság, a JuniorGP. A korábban Moto3 Junior Világbajnokság idén magyar érdekeltségű is lesz, ugyanis a HUMDA támogatásával induló Görbe Soma a Red Bull Rookies Cup mellett ebben a bajnokságban is részt vesz, az Artbox csapat Hondájával.
A JuniorGP mellett fut még a CEV Moto2 Európa-bajnokság, ahonnan szintén több versenyző érkezett már a VB porondjára.
A bajnokságokat alapesetben a YouTube-on közvetítenék, a sorozat weboldala szerint azonban idén az Arena4+ fizetős online csatorna fogja élőben adni a vasárnapi versenyeket. A csatorna weblapján nem találni erre vonatkozó információt, így nem tudni, hogy Magyarországról láthatjuk-e a YouTube-on.

IDM Superbike: a német nemzeti bajnokság is kezdetét veszi a Lausitzringen. A bajnokság éllovasai közül többen állandó résztvevői az Endurance VB-nek, elég csak az olyan neveket megemlíteni, mint Ilya Mikhalchik vagy Markus Reiterberger. Mi magyarok ismét érdekeltek vagyunk a Supersport 300 géposztályban, idén azonban a HRE Team négy helyett már csak egy magyart indít – név szerint Számadó Mátét.
A szombati és vasárnapi versenyeket a sorozat a YouTube-on élőben közvetíti.

Olasz Superbike: az olasz nemzeti bajnokság, vagyis a CIV második állomásához érkezett, melyet a Róma melletti Vallelungában rendeznek.
A tavalyi évtől eltérően idén már nem közvetítik a Facebookon, csak az olasz szövetség fizetős online csatornáján.

Francia Superbike: a franciák nemzeti pontvadászata is folytatódik Nogaróban. A tavaly remeklő, és a bajnoki címet egy bukás miatt elveszítő Valentin Debise idén is remek formában kezdett.
A versenyt nem közvetítik sem az interneten, sem másutt.

Mégegyszer, röviden:

JuniorGP Estoril, Portugália
IDM Superbike Lausitzring, Németország
Olasz Superbike Vallelunga, Olaszország
Francia Superbike Nogaro, Franciaország

 

 

 

A hétvégi menetrend programja, magyar idő szerint:

SZOMBAT
09:40 – 10:05 IDM Supersport 300 1. időmérő
10:00 – 10:40 JuniorGP 1. időmérő
10:00 – 10:25 Olasz Superbike 2. időmérő
10:50 – 11:20 IDM Superbike 1. időmérő
12:30 – 13:10 CEV Moto2 1. időmérő
13:00 – 13:25 IDM Supersport 300 2. időmérő
13:20 – 14:00 JuniorGP 2. időmérő
14:00 Olasz Superbike 1. verseny
14:05 – 14:35 IDM Superbike 2. időmérő
15:40 – 16:05 Francia Superbike Időmérő
15:50 – 16:30 CEV Moto2 2. időmérő
16:30 IDM Supersport 300 1. verseny Online: YouTube
VASÁRNAP
09:35 – 09:45 IDM Supersport 300 Warm-up
10:40 – 10:50 JuniorGP Warm-up
11:20 IDM Superbike 1. verseny Online: YouTube
11:45 Francia Superbike 1. verseny
13:00 CEV Moto2 1. verseny Online: YouTube (?)
14:00 JuniorGP Verseny Online: YouTube (?)
14:05 IDM Supersport 300 2. verseny Online: YouTube
15:00 IDM Superbike 2. verseny Online: YouTube
15:00 Olasz Superbike 2. verseny
16:00 CEV Moto2 1. verseny Online: YouTube (?)
16:00 Francia Superbike 2. verseny

Quartararo szerint nem az ő dolga a többi yamahás szenvedése

0

Fabio Quartararo vezeti a 2022-es MotoGP-tabellát, így nem igazán tud azonosulni a többi yamahás márkatárs problémáival.

Portugáliában nyert, Jerezben pedig második lett, ezzel a vb-tabella élére állt Fabio Quartararo. Ő a maga részéről meg tudja ülni az M1-est, márkatársai viszont tulajdonképpen kivétel nélkül szenvednek. Csapattársa, Franco Morbidelli csak a tizenhatodik helyen áll, az RNF-esek pedig még nála is gyengébbek.

Vb-éllovasként a francia nyilván elégedett a motorjával. Emellett pedig nem érzi úgy, hogy neki kellene törődnie a többiek problémáival. Emellett viszont tisztában van motorja gyenge pontjaival, például az erő hiányával.

Eleve az meglepő, hogy vezetem a bajnokságot” – ismeri el Quartararo a Motorsport.com kérdésére. „Mandalikát leszámítva ugyanis… azt nem mondom, hogy katasztrófa volt a teljesítményem, de egy kilencedik, egy nyolcadik és egy hetedik helyet hoztam a szezon elején. Aztán viszont nyerni tudtam Portimaóban, majd jött a legutóbbi második hely. A top 10 szerencsére mindig megvan, és ilyenkor, amikor ennyire szoros a küzdelem, nagyon sokat számíthat, ha összejön néhány ponttal több, mint amire a tempónk predesztinál minket.

A helyzet egyelőre bár szerencsés, de nem egyszerű. „Nem mindig van meg bennem ez a plusz. Ráadásul küszködik a többi Yamaha is, de végtére is, ez nem az én problémám. Elég gondom van azzal, hogy én hogy legyek minél gyorsabb, szóval csak magamra tudok koncentrálni. (A következő futamokon) pedig nem lehetek konzervatív. A legjobbamra lesz szükség minden egyes pályán. Austinban például csak hetedik lettem, de boldog voltam, mert úgy éreztem, kiadtam magamból mindent.

Quartararo előnye a vb-tabellán jelenleg hét pont Aleix Espargaróhoz képest. A legutóbbi futamot megnyerő Pecco Bagnaia 33 ponttal mögötte ötödik összetettben.

Joan Mir kész volt arra, hogy aláírjon a Suzukival

0

A motorsport világot ledöbbentette a tény: A Suzuki év végén kivonulna a MotoGP-ből. Suppo szerint mindkét pilótával hosszabbítottak volna.

Joan Mir menedzsere a következőket nyilatkozta:

„Remélem találunk egy jó motort Joan számára. Nagyon aggódunk az egész csapat személyzetéért. Nagyszerű szakemberek. Ha a Suzuki végül tényleg kiszáll, biztosan jó állást találnak majd, de jelenleg ez mindenki számára egy rémálom.”

A Dorna is állást foglalt az ügyben:

„Tekintettel a jelenlegi pletykákra, mely szerint a Suzuki 2022 végén kivonul a MotoGP-ből, a Dorna Sports hivatalos szerződésben áll a csapattal, amelynek értelmében az egyoldalú döntéshozatal nem megengedett. A Dorna ebben az esetben dönteni fog a 2023-as rajtrácson szereplő versenyzőkről és a résztvevő csapatokról is, ha a Suzuki eláll a szerződéstől. Továbbra is az a cél, hogy elérjünk több millió szurkolót világszerte és biztosítsunk számukra egy hihetetlenül szórakoztató, izgalmas, fejlődésre képes versenysorozatot. Az egyeztetések továbbra is zajlanak.”

Dovizioso: A Yamaha egyértelműen Quartararóra koncentrál

0

Az olasz pilóta teljes mértékben támogatja azt az irányvonalat, mely szerint a francia világbajnok tapasztalataira építsen a csapat.

Az eddigi futamok alapján egyre inkább körvonalazódik a tény: A Yamahával idén csak Quartararo bír. Sem Morbidelli, sem a két szatellit versenyző, Dovizioso és Binder sem volt képes eddig robbantani a hangvillások közül.

Quartararo is jelentősen küzd a géppel, de úgy tűnik, felül tud kerekedni a nehézségeken, a többiek azonban egyelőre nem.

Dovi a következő gondolatokat fogalmazta meg a témával kapcsolatban:

„Nem tudok jobb tapadást elérni azáltal, hogy módosítjuk a beállításokat. Előre megtervezett lépésekre lenne szükség, de ezek egyelőre nem állnak rendelkezésre. Egyértelmű, hogy jelenleg Fabio a favorit, hiszen ő a bajnoki címért harcol. Neki nem a tapadással van problémája, így afelett voltaképp elsiklik a csapat. Ez teljesen érthető számomra. Quartararónak inkább a sebességgel vannak gondjai.”

Azon túl, hogy a Yamaha elsődleges célja, hogy Fabio Quartararo megvédje a címét, igyekeznek minél hamarabb szerződést hosszabbítani a franciával.

Több szakágban is jelen lesz idén a HRE Team

A Hungarian Racing Engineering Team tavaly az IDM Supersport 300 bajnokságban állt rajthoz, és egyből négy magyar utánpótláskorú versenyzővel képviselte Magyarországot: Számadó Mátéval, Surányi Balázzsal, Oláh Barnabással és Kardos Gergővel.
Idén, mondhatni, szétszélednek a versenyzők, bár továbbra is közösen edzenek és tanulnak. Az IDM mellett a gyorsasági szakág országos bajnokságának két kategóriájában, valamint a Magyar, az Osztrák, sőt a Cseh Supermoto Bajnokságban is megmérettetik magukat a versenyzőik.

„A tavalyi év nagyon tanulságos volt számunkra, mind csapatként, mind pedig a versenyzőknek. Megismertük mi is, hogy mire vagyunk képesek, és büszkén mondhatom, hogy csapatként sikerült kiemelkedőt alkotni. A versenyzőink közül többeknek ez volt az első teljes nemzetközi bajnokságban töltött szezonja, nem beszélve arról, hogy itt egy nagy csapat részei lehettek, aminek a működését nekik is meg kellett szokni” – foglalja össze a 2021-es szezonjukat Lévay Károly, a HRE Team csapatfőnöke. A csapat különlegessége, hogy nem csak a versenyzői utánpótlásra fókuszálnak, hanem a versenyszerelő képzés, valamint a Széchenyi István Egyetem versenyszakmérnök egyetemi képzésének hallagatói is aktívan kiveszik a szerepület a csapat munkájából, ezzel egyedülálló tapasztalatot szerezve már a tanulóéveik alatt. – „2022-be egy kicsit szétszóródtunk. Úgy alakult, hogy végül csak Számadó Máté indul velünk az IDM-ben, aki tavaly összetettben a 13. helyen végzett. Reméljük idén ezen javítani tud majd! A többiek továbbra is együtt készülnek, az erőnléti edzések folyamatosan zajlottak a téli időszakban is, valamint az iskolában is együtt tanulnak (a versenyzők a MAMI Magyar Motorkerékpár Technikum és Szakképző Iskola tanulói), de Balu és Gergő supermoto versenyeken fog indulni idén, Barnabás pedig, Luki Owen-nel közösen a Magyar Országos Bajnokságban áll rajthoz.”

Hogy hogyan is lesz a felállás idén?

Számadó Máté (nyitóképünkön – szerk.) tehát továbbra is az IDM Internationale Deutsche Motorradmeisterschaft -ben azaz a Német Nemzetközi Bajnokságban áll rajthoz, SSP 300-as kategóriában, egy Kawasaki Ninja 400 nyergében. 2021-ben az összetett 13. helyet sikerült megszereznie a több mint 30-fős mezőnyben, tehát ő a tavaly bevált formulát követi és teljesítményén igyekszik javítani.

Luki Owen, aki a 2021-es szezonban a Magyar Országos Bajnokság SSP300-as kategóriájában 3. helyet ért el, a 2022-es szezontól kezdődően csatlakozott a csapathoz. Számadó Mátéhoz hasonlóan egy Kawasaki Ninja 400 nyergében fog rajhoz állni, és saját elmondása alapján is a kategória bajnoki címe a cél, melyet még idén szeretne elérni.

Luki Owen. Fotó: HRE Media

Oláh Barnabás tavaly még a 300-as kategóriában versenyzett, de idén már a Magyarország Nyílt Nemzeti Gyorsasági Motoros Bajnokság és Kupa Open 600-as kategóriájában méretteti meg magát. Barnabás egy Yamaha R6-os motorral indul, és vélhetően nem fog a márkaváltás jelentős nehézséget okozni számára, hiszen emlékezhetünk, hogy 2018-ban épp egy Yamaha nyergében nyerte meg a magyar bajnokság akkor induló SSP 300-as kategóriáját – igaz, az akkor egy R3-as modell volt.

Oláh Barnabás. Fotó: HRE Media

Surányi Balázs a 2021-ben az IDM-ben elért sikerek után 2022-ben ismét a supermotora helyezi a hangsúlyt. Ő a csapatnak az a versenyzője, aki már korábban is mindkét szakág versenyein kiemelkedően teljesített. Baluról elmondható, hogy a 2021-es év több szempontból is újdonságot jelentett számára, hiszen nem csak hogy az első teljes nemzetközi szezonja volt a gyorsasági szakágban, hanem az első nagypályás szezonja is! Balu végül összetettben a 14. helyen zárt, több top 10-es eredménnyel. Idén sem teszi lejjebb a lécet, inkább fokozza a kihívásokat és a Magyar Supermoto Bajnokság mellett az Osztrák, sőt a Cseh Supermoto Bajnokságban is elindul, komoly tervekkel, melyekben csapat maximálisan támogatja.

Surányi Balázs. Fotó: Kőházy Tamás

Kardos Gergő mondhatni a HRE Teammel kezdte versenyzői pályafutását, hiszen 2022 volt az első teljes versenyszezonja, egyből nemzetközi bajnokságban. Gergő sem tétlenkedett és a folyamatos külföldi versenyzés mellett supermotoval is rendszeresen gyakorolt, sőt, több versenyen is részt vett. Idén ő is a supermotozásra koncentrál, a Black Star Speed Way Visonta színeiben és Baluhoz hasonlóan nem csak a Magyar Supermoto Bajnokságban, hanem az Osztrák Supermoto bajnokságban is rajthoz áll. A HRE Team továbbra is segíti a felkészülését az állandó erőnléti edzésekkel és sok sikert kíván a versenyzéshez.

Kardos Gergő. Fotó: HRE Media

Május első hétvégéjén egyből 3 versenyzőnek is szurkolhatunk, hiszen az IDM Lausitzringen, a Magyar Supermoto Bajnokság pedig Visontán nyitja meg a szezont. Hajrá srácok! Hajrá HRE Team!

Emlékeztetőül, a 2021-es IDM Supersport 300 bajnokság végeredménye:

1 Lennox LEHMANN GER KTM RC 390 R 203
2 Marvin SIEBDRATH GER Kawasaki Ninja 400 193
3 Luca DE VLEESCHAUWER BEL Kawasaki Ninja 400 180
4 Dirk GEIGER GER KTM RC 390 R 169
5 Micky WINKLER GER Kawasaki Ninja 400 140
6 Walid KHAN NED KTM RC 390 R 102
7 Toni ERHARD GER Kawasaki Ninja 400 90
8 Leo RAMMERSTORFER AUT KTM RC 390 R 83
9 Twan SMITS NED Yamaha YZF-R3 83
10 Troy BEINLICH GER Kawasaki Ninja 400 82
11 Sven DOORNENBAL NED KTM RC 390 R 60
12 Oliver SVENDSEN DEN Yamaha YZF-R3 48
13 SZÁMADÓ Máté HUN Kawasaki Ninja 400 44
14 SURÁNYI Balázs HUN Kawasaki Ninja 400 39
15 Thom MOLENAAR NED KTM RC 390 R 32
16 Jorke ERWIG GER Kawasaki Ninja 400 29
17 Filip FEIGL CZE Kawasaki Ninja 400 25
18 Jef VAN CALSTER BEL Yamaha YZF-R3 23
19 Lucy MICHEL GER Yamaha YZF-R3 18
20 Angelo LICCIARDI BEL Kawasaki Ninja 400 16
21 Valentin FOLGER GER Yamaha YZF-R3 10
22 Marcel BLERSCH GER KTM RC 390 R 9
23 Luuk DE RUITER NED Yamaha YZF-R3 1
24 Gasper HUDOVERNIK SLO Yamaha YZF-R3 1
Max ZACHMANN GER Yamaha YZF-R3 0
Max MUCKLE GER KTM RC 390 R 0
Mia RUSTHEN NOR Yamaha YZF-R3 0
Marco SCHWEIZER GER KTM RC 390 R 0
KARDOS Gergő HUN Kawasaki Ninja 400 0
Mieke ABBINK NED Yamaha YZF-R3 0
OLÁH Barnabás HUN Kawasaki Ninja 400 0
Frederik BELIN SWE Kawasaki Ninja 400 0
Sasha DE VITS BEL Yamaha YZF-R3 0
Marvin KREIMES GER Kawasaki Ninja 400 0
Tom BOOTH-AMOS GBR Kawasaki Ninja 400 0
Filip JURÁNEK CZE Kawasaki Ninja 400 0
Michal BUDZIASZELK POL Kawasaki Ninja 400 0
Felix KLINCK GER KTM RC 390 R 0

A rivális szerint nem olyan rossz a BMW, mint azt mondják

0

A Kawasaki motorosa, Alex Lowes szerint egyáltalán nem olyan rossz a BMW helyzete, mint ahogy azt kommunikálják kifelé.

Bár a győzelemre nincs esélyük, azért a BMW motorosai hoztak már szép eredményeket a 2022-es szezon során. Aragóniában a gyári istállónál van der Mark nem tudott ott lenni sérülés miatt, Ilja Mihalcsik viszont egyszer nyolcacikként futott be. Még jobban ment a Bonovo Action versenyzőinek, Loris Baz Spanyolországban hetedik is volt, és Assenben is mellétett két további hatodik helyet. Hollandiában már felzárkózott melléjük a gyári BMW is, ekkor Scott Redding a harmadik futamon már ötödik tudott lenni, Michael van der Mark pedig lábtörése után visszatérve rögtön egy bravúros nyolcadik hellyel vétette észre magát.

A legjobb BMW-s jelenleg a tabella tizedik helyén a korábban már említett Loris Baz. És bár a gyártók versenyében a németek utolsók, a kawasakis rivális, Alex Lowes szerint a lemaradásuk egyáltalán nem látványos.

Egyáltalán nem volt meglepetés, hogy velük harcoltam” – kezd bele Lowes a Motorsport.com kérdésére. „Nézd meg Mikey-t (Michael van der Mark – a szerk.). Egy lábon lett nyolcadik! Egyáltalán nem léptek vissza, egyszerűen Scott máshonnan érkezett, és át kell állnia. Ez pedig időbe telik. Ha meg Michael még téli tesztet is tudott volna teljesíteni… Tavaly vele harcoltam a dobogóért az első hétvégén.

Egyáltalán nem léptek vissza. A versenyek nagyon szorosak, és ott vannak ők is. Ha Mikey majd egészséges lesz, még előrébb léphetnek. Egyáltalán nincsenek annyira messze, mint ahogy azt ők gondolják.

Legendák egymás között Marc Márquez fotóján

0

Nem akárkivel fotózkodott a két Márquez a napokban. Marc és a közös fotó alanya mindketten legendák a maguk vállfajában.

A kép bal szélén Álex Márquez, 2014 Moto3-as és 2019 Moto2-es világbajnoka, az LCR Honda jelenlegi motorosa. A túloldalon a testvér, Marc, nyolc világbajnoki cím és 85 futamgyőzelem tulajdonosa.

A MotoGP világában Álex, de főleg Marc Márquez igazi sztárok, utóbbit nyugodtan nevezhetjük legendának is. És mégis, még ők is közös fotót kértek a teniszcsillag honfitárstól, Rafael Nadaltól a Madrid Open nevű tenisztornán. Persze 21 Grand Slam-győzelem elég erős érv erre…

„Egy viszonyítási pont, minden értelemben” – szól a poszt dicsérete Nadal felé.

Bezzecchi: „A fékezés a legnagyobb kihívás a MotoGP-ben.”

0

Marco Bezzecchi a többi királykategóriás versenyzőhöz hasonlóan részt vett a teszten hétfőn Jerezben. Hasznosan töltötték az időt, hiszen rengeteg dolgot próbáltak ki a gyakorlás során.

Marco Bezzecchi a legjobb újonc a mezőnyben, 15 bajnoki pontjával a 18. helyen áll az összesítésben, megelőzve csapattársát, Luca Marinit is. Vasárnap Jerezben az olasz versenyző a 9. helyen végzett, ami az argentin futamon elért kilencedik helyéhez hasonlóan az eddigi a legjobb eredménye a királykategóriában.

A verseny után tesztelés még egy teljesen új tapasztalat az olasz számára, azonban nagyon jól kihasználta az időt. „Kipróbáltunk néhány olyan dolgot a beállításokkal, amit egy versenyhétvégén nem tudunk tesztelni. Minden túl gyorsan történik a versenyhétvégén” – magyarázta a Mooney VR46 versenyzője a teszt után. „Csináltunk néhány nagy változtatást, hogy összehasonlításokat végezhessünk és megértsük a különbségeket. Az elektronikán is dolgoztunk.”

„Számomra a fékezés a legnagyobb kihívás a MotoGP-ben” – mondta el Valentino Rossi tanítványa. „Ez okozza a különbségeket, ezért igyekeztünk erre a területre koncentrálni. Minél később tudsz fékezni, annál gyorsabb vagy.”

Megkérdezték tőle azt is, hogy van-e értelme ennek a tesztnapnak a szezon kezdete után, amire igen egyértelmű választ adott az olasz. „Ha egy hónappal ezelőtt lett volna ez a teszt, sokkal kevesebb tapasztalattal, nem lett volna ilyen nagyszerű számomra. Most már sokkal következetesebben és gyorsabban tudok motorozni. Azonnal észreveszem, ha más a motor. A teszt nagyon pozitívan alakult számomra” – mondta Bezzecchi.