back to top
2025. június 08. 08:06
Kezdőlap Blog Oldal 724

Katalán Nagydíj: Aprilia 1-2 pénteken!

0

Nem kis meglepetéssel indult a MotoGP Katalán Nagydíja: az első két helyen ugyanis a két Aprilia található!

A Katalán Nagydíj első szabadedzésén Álex Rins bizonyult a leggyorsabbnak a Suzuki nyergében. Délutánra viszont ő volt az egyetlen, ai nem tudott javítani. Nyolcadik helye sem egy rossz kezdés, de délután azért többen lehagyták őt köridőkben.

Ez volt a helyzet mindkét Aprilia esetében, amely nem kis meglepetésre leggyorsabbnak bizonyult pénteken. Ráadásul mindezt nem csak a szokásosnak mondható Espargaró révén tette, hanem ott volt mögötte a csapattárs, Maverick Viñales is. Igaz, az ő hátránya már három tized volt.

Jól mentek a Ducatik is, a következő ötből négyen a Borgo Panigale-i gyártó versenyzői. Fabio Quartararo meglepetésre csak a kilencedik helyen kezdett.

A pénteki nap összesített eredménylistája

# Versenyző Csapat Motor 1.edzés 2.edzés Kül.
1 Aleix Espargaró Aprilia Aprilia 1:40.708 1:39.402
2 Maverick Viñales Aprilia Aprilia 1:40.296 1:39.705 +0.303
3 Enea Bastianini Gresini Ducati 1:41.031 1:39.890 +0.488
4 Francesco Bagnaia Ducati Ducati 1:41.105 1:39.950 +0.548
5 Jorge Martín Pramac Ducati 1:41.320 1:39.989 +0.587
6 Brad Binder Red Bull KTM 1:41.157 1:40.083 +0.681
7 Jack Miller Ducati Ducati 1:41.280 1:40.095 +0.693
8 Álex Rins Suzuki Suzuki 1:40.101 1:40.126 +0.699
9 Fabio Quartararo Monster Yamaha 1:41.104 1:40.123 +0.721
10 Franco Morbidelli Monster Yamaha 1:40.695 1:40.204 +0.802
11 Pol Espargaró Repsol Honda 1:40.733 1:40.237 +0.835
12 Takaaki Nakagami LCR Honda 1:40.868 1:40.256 +0.854
13 Fabio Di Giannantonio Gresini Ducati 1:41.313 1:40.346 +0.944
14 Marco Bezzecchi Mooney VR46 Ducati 1:41.214 1:40.428 +1.026
15 Luca Marini Mooney VR46 Ducati 1:41.243 1:40.448 +1.046
16 Joan Mir Suzuki Suzuki 1:40.907 1:40.650 +1.248
17 Johann Zarco Pramac Ducati 1:41.049 1:40.752 +1.350
18 Álex Márquez LCR Honda 1:40.872 1:40.785 +1.383
19 Miguel Oliveira Red Bull KTM 1:40.901 1:40.821 +1.419
20 Darryn Binder RNF Yamaha 1:41.934 1:40.871 +1.469
21 Andrea Dovizioso RNF Yamaha 1:41.458 1:40.943 +1.541
22 Michele Pirro Aruba.it Ducati 1:41.980 1:41.051 +1.649
23 Stefan Bradl Repsol Honda 1:41.882 1:41.074 +1.672
24 Raúl Fernández Tech3 KTM 1:41.083 1:42.074 +1.681
25 Remy Gardner Tech3 KTM 1:41.330 1:42.286 +1.928

Mir lehet Pol Espargaro utódja?

0

Alex Rins és Joan Mir továbbra is azon van, hogy ülést találjon magának a következő idényre. Elképzelhető, hogy Mirnek már meg is van a helye?

Az Aprilia már szerződést hosszabbított jelenlegi pilótáival, ahogy Fabio Quartararo is újabb 2 évre aláírt a Yamahához. A 2020-as királykategóriás világbajnok, Joan Mir talán a Repsol Hondánál folytatja?

„Szeretnék hamarosan új híreket közölni, de egyelőre nem tudom mikor. Ez a szezon nagyon sok szempontból nehéz, nem szeretném, ha mások jobban tudnák ezt, mint én. Montmelón szeretnék első körben túl lenni.” – kezdi Mir.

Pletykák szerint a Honda nagy érdeklődést mutat a 24 éves spanyol iránt. Mir nevetve annyit reagált a kijelentésre, hogy „Ki mondta ezt?”

Mir egyelőre semmiféle teóriára nem szeretne reagálni, de örül, hogy Quartararo még két évig biztosan a Yamaha nyergében fogja róni a köröket.

„Nem újdonság számomra. Ez a döntés várható volt, és nagyon örülök neki. Tudom, hogy Fabio jól érzi magát a Yamahánál, és a csapat is rendkívül boldog, hogy ilyen nagyszerű pilótájuk van. Természetesen nekik is megvannak a saját problémáik ugyanúgy, mint más csapatoknak. Viszont mindig dobogón képesek állni, és Fabio tudja is hozni ezt a színvonalat.”

Katalán Nagydíj: Guevara 2/2-vel indított pénteken

0

Izan Guevara diktálta a tempót a Katalán Nagydíj mindkét pénteki szabadedzésén. Nem tudták még nagyon megszorongatni sem.

Izan Guevara kiváló formában teljesítette a legutóbbi Olasz Nagydíjat, és csak egy pályaelhagyás fosztotta meg a győzelemtől Mugellóban. Ott tehát nem jött össze szezonbeli második győzelme, az ugyanis így Sergio García ölébe hullott. Guevara ezzel együtt úgy tűnik, ugyanúgy tudja folytatni a bajnokságot, ahogy azt Olaszországban abbahagyta.

Az első szabadedzés végén futott ideje, egy 1:48.675 ugyanis a legjobbnak bizonyult délelőtt, ezt Daniel Holgado majdnem két tizeddel követte. Dennis Foggia tőlük még egy tizeddel lemaradva zárta a harmadik helyen a délelőtti gyakorlást, őket Jaume Masia és Tatsuki Suzuki követte még a top 5-ben.

Andrea Migno hatodikként zárta a délelőtti edzést, de az ő lemaradása már fél másodperc fölött volt. A top 10-ben még a legutóbbi futamgyőztes García, Tatay, valamint Muñoz és Toba nevét találtuk. Az első szabadedzés alapvetően békésen lezajlott, hiszen az egyetlen nagyobbat hibázó versenyző Carlos Tatay és Deniz Öncü voltak.

A délutáni második gyakorlásra fordulva a közvetlen élmezőny nem igazán tudott javítani a köridején. Az első négy helyezett így maradt a nap összesített eredménylistájának is az élén, Guevara, Holgado, Foggia, Masia sorrendben. Ők voltak egyébként az a 4 motoros, akik 1:48-cal kezdődő köridővel körbeértek a Circuit de Barcelona-Catalunya aszfaltcsíkján.

A második edzés során már bukásokat is láttunk, ilyen volt például Tatsuki Suzuki momentuma is:

Az első két olyan motoros, aki délután futott jobb kört, két japán, Suzuki és Yamanaka voltak. Előbbi néhány ezredet faragott délelőtti körén, Yamanaka viszont több mint négy tizedet. Ők zárták a pénteket az ötödik-hatodik helyen. Migno nem tudott a délelőtti ideje közelébe menni, ezzel pedig a japánok mögé visszaszorulva hetedik lett a nap végén, mögé Toba, Sergio García és Deniz Öncü jöttek még be a top 10-be.

A Moto3 pénteki összesített eredménylistája

# Versenyző Csapat Motor 1.edzés 2.edzés Kül.
1 Izan Guevara Aspar GasGas 1:48.675 1:48.979
2 Daniel Holgado Ajo KTM 1:48.870 1:49.888 +0.195
3 Dennis Foggia Leopard Honda 1:48.962 1:49.002 +0.287
4 Jaume Masia Ajo KTM 1:48.978 1:50.635 +0.303
5 Tatsuki Suzuki Leopard Honda 1:49.081 1:49.067 +0.392
6 Ryusei Yamanaka MT Helmets KTM 1:49.595 1:49.159 +0.484
7 Andrea Migno Rivacold Honda 1:49.188 1:49.486 +0.513
8 Kaito Toba CIP KTM 1:49.516 1:49.330 +0.655
9 Sergio García Aspar GasGas 1:49.392 1:49.362 +0.687
10 Deniz Öncü Tech3 KTM 1:49.919 1:49.373 +0.698
11 Iván Ortolá Angeluss KTM 1:49.949 1:49.405 +0.730
12 Carlos Tatay CFMOTO CFMOTO 1:49.451 1:49.737 +0.776
13 David Muñoz BOE KTM 1:49.468 1:49.676 +0.793
14 Riccardo Rossi SIC58 Honda 1:49.573 1:49.496 +0.821
15 Lorenzo Fellon SIC58 Honda 1:49.611 1:49.680 +0.936
16 Scott Ogden VisionTrack Honda 1:50.443 1:49.664 +0.989
17 Joel Kelso CIP KTM 1:49.704 1:49.756 +1.029
18 David Salvador Max Husqvarna 1:49.757 1:50.442 +1.082
19 Matteo Bertelle Avintia KTM 1:51.188 1:49.771 +1.096
20 John McPhee Max Husqvarna 1:50.386 1:49.854 +1.179
21 Elia Bartolini Avintia KTM 1:51.560 1:50.076 +1.401
22 Mario Aji Team Asia Honda 1:50.126 1:50.943 +1.451
23 Stefano Nepa Angeluss KTM 1:50.259 1:50.244 +1.569
24 Augusto Fernández Tech3 KTM 1:50.399 1:51.113 +1.724
25 Xavier Artigas CFMOTO CFMOTO 1:50.832 1:50.485 +1.810
26 Taiyo Furusato Team Asia Honda 1:50.578 1:51.209 +1.903
27 Syarifuddin Azman VisionTrack Honda 1:50.858 1:51.094 +2.183
28 Ana Carrasco BOE KTM 1:53.057 1:51.692 +3.017
29 Joshua Whatley VisionTrack Honda 1:51.729 1:52.038 +3.054
30 Diogo Moreira MT Helmets KTM 1:52.301 +3.626
31 Marcos Uriarte Rivacold Honda 1:53.873 1:52.593 +3.918

Pol Espargaro: Jobban kell teljesítenem, mint Bradl

0

Amíg Marc Márquez kényszerszabadságát tölti a negyedik műtéte miatt, addig Stefan Bradl veszi át ülését a Hondánál. Pol Espargaro szeretne jobban teljesíteni, mint a német.

A 30 éves spanyol nem zárta valami fényesen az előző hétvégét. Bukott az olasz nagydíjon. Reméli, hogy a hazai futam végre egy értékelhető eredményt hoz számára:

„Nemcsak a munkánkra, a csapatra, hanem rám is hatással van Marc hiánya. Ez egyértelmű. A célom az, hogy fejlesszük a motort, de jelenleg nincs rá lehetőség. Még nincs ötletünk a hétfő teszttel kapcsolatban, hogy merre induljunk. Ami az eredményeket illeti, biztosan nem könnyű a csapatnak. 4 gyári motorunk van, abból Marc gépét a mostani hétvégén Taka fogja használni. A Honda természetesen azt akarja, hogy a leggyorsabb versenyzője menjen elöl, és a pilóta személye voltaképpen nem is számít. Szeretnék ezen a hétvégén én lenni a legerősebb hondás, és jobban teljesíteni, mint Stefan. Különösen azért, mert a közeli barátaim, és a kislányom is itt van, előttük fontos lenne a jó szereplés.” – magyarázza a spanyol pilóta.

„A Forma-1-ben is voltak problémák itt a sebességgel, és nemcsak néhány versenyzőt érintett ez, hanem mindenkit az extrém hőség miatt. Nem lesz egyszerű hétvége az biztos, de mindent meg fogunk próbálni. A motor legjobb alkatrészei állnak a rendelkezésemre, de hogy ezek milyen anyagból származnak, arra sajnos nincs rálátásom, és egyedül pedig nem dönthetek. Amennyire tudok, gyors leszek.”

A fiatalabbik Espargaro fivér bátyja sikereiről is ejtett néhány szót:

„Nem hiszem, hogy abban a helyzetben vagyunk, hogy le tudnánk győzni a bátyámat. Hihetetlenül gyors. Talán Argentínában sikerült volna, de ott is nagyszerű futamot zárt, és remélem, ez Montmelóban is így lesz.”

 

Aleix Espargaro kislányát kétszer is műteni kellett

0

4 évvel ezelőtt a katalán nagydíj hétvégéjén születtek gyermekei. A kis Mia azonban azonnali orvosi beavatkozásra szorult.

Számos kudarcot élt már át a montmelói aszfaltcsíkon Aleix Espargaro. A 32 éves versenyző a pályától alig pár kilométerre, Granollers-ben nőtt fel. 2004-ben debütált a világbajnokságban, de ennyire sikeres szezonja még nem volt az eltelt évek alatt, mint idén. Mindössze 8 ponttal van lemaradva a tabellát vezető, Fabio Quartararo mögött.

„A hazai verseny minden évben nagyon különleges számomra. Őrületes.” – kezdi Espargaro.

„Ha visszagondolok a karrierem kezdetére, mindig is örömmel töltött el az a nyomás, ami itt várt rám. Ahogy teltek az évek, egyre jobb versenyzővé váltam, és rájöttem, hogy már nem terhel le annyira ez a pálya, mint korábban. Idénre pedig minden nehézség elszállt, mivel az eddigi legjobb idényemet teljesítem, és az összetett elsőségért harcolok. Fantasztikus érzés, kiegyensúlyozottnak érzem magam. Szeretném ezt a hétvégét annyira kiélvezni, amennyire csak lehet. A motor elsőosztályú állapotban lesz vasárnapra és nagy műsor várható, efelől nincs kétségem.”

„Korábban azért éreztem magamon nyomást, mert dobogós helyezéseket szerettem volna elérni, de minden alkalommal csak 10. vagy 12. helyeket szereztem. Ha 200%-ot nyújtottam, akkor pedig elestem. Sem bennem, sem a motorban nem volt meg a potenciál akkoriban, hogy jó eredményeket érjünk el. Most viszont jókedvvel ülök fel a motorra, nincs kétségem, hogy képes vagyok elöl végezni, de szeretnék a realitás talaján maradni.”

„Ami Fabiót illeti, az előző futamon voltak voltak gondjaim az irányváltással mögötte. Sokkal jobb kanyartempóra képes, mint én. Természetesen ebben a motor teljesítménye is döntő tényező. Pecco és a márkatársai is rendkívül erősek. Minden helyszínen napvilágot lát valamilyen erőssége vagy gyengesége az Apriliának, de ehhez a pályához kifejezetten passzol.”

„4 évvel ezelőtt ezen a versenyhétvégén születtek az ikreim: Mia és Max. A kislányom szívproblémákkal jött a világra, így kétszer is meg kellett operálni. Nagyon mélyen érintett, de az orvosok segítettek rajta. Ezúton is szeretném megköszönni az orvosoknak, illetve a CorAllFamily szervezetnek, hogy megmentették a kis hercegnőmet.”

Csak csajok – Maria Herrera és Aragon

0

A jelenlegi MotoE versenyző még ebben az évben nagydíjtörténelmet írhat, amikor az Angeluss MTA Team által vezetett, kizárólag nőkből álló csapat tagja lesz.

Az Aragóniai Nagydíjon Maria Herrera egy kizárólag nőkből álló csapat tagjaként áll rajthoz. Ez lesz az első alkalom, hogy egy csak nőkből álló csapat részt vesz egy nagydíjon. Ez köszönhető Herrera, az Angeluss és az MTA Moto3 csapat együttműködésének. Herrera jelenleg a MotoE világkupán szerepel.

Az Angeluss és annak megalkotója, Aurora Angelucci által indított ambiciózus projekt, amelynek célja, hogy elősegítse a nők jelenlétét a motorozásban, és hozzájáruljon a nemek közötti szakadék csökkentéséhez az motorsportban, most hivatalosan is elindul egy nagyon fontos kezdeményezéssel élesben is.

Az Angeluss megállapodott a tehetséges spanyol versenyzővel, Maria Herrerával a Moto3 világbajnokság szeptember 18-án megrendezésre kerülő aragóniai fordulóján indulásról. A 25 éves versenyző egy KTM-et fog vezetni a szabadkártyás szereplése során. Az Angelussnak köszönhetően, és a világbajnokság történetében először, Herrerát egy kizárólag nőkből álló csapat fogja támogatni.

Herrera, aki jelenleg a MotoE világbajnokságban versenyez az Asparral, már rendelkezik tapasztalattal a Moto3 világbajnokságon, hiszen három teljes szezont teljesített, és nyolc alkalommal végzett a pontszerző helyeken. A spanyol női versenyző már ismeri a KTM-et is, hiszen ez egy olyan motormárka, amivel korábban már versenyzett. A nemzetközi tapasztalattal rendelkező profi csapattagokból álló Angeluss csapattal együtt Herrera a nagydíjat megelőző hetekben tesztelni is fog Aragonban.

Maria Herrera ezt nyilatkozta indulása kapcsán: „Nagyon boldog vagyok, hogy részese lehetek ennek a projektnek, és hogy idén szabadkártyával versenyezhetek a Moto3-ban egy teljesen női csapattal. Úgy gondolom, hogy az Angeluss csapat fő célja, hogy segítse a jövő versenyzőit. Én segíthetek az út egyengetésében, ahogyan azt már több éve teszem. Gyorsan elfogadtam ezt a lehetőséget, hiszen egy 100%-ban női csapatnak láthatóságot adni egy olyan kezdeményezés, ami azonnal felkeltette a figyelmemet. Ez egy csodálatos élmény lesz, amely során újra átélhetem majd a korábbi Moto3-as napjaimat is.”

A Fantic Racing beszállna a Moto2-be

0

Egyes értesülésülések szerint az olasz Fantic motorkerékpár-gyár szeretne beszállni a Moto2 küzdelmeibe, aminek megvalósulása azonban még erősen kérdéses.

Az olasz gyártó Fantic Motor már most is részt vesz számos neves off-road bajnokságban. Mariano Roman, a venetói székhelyű cég vezérigazgatója azonban most a Moto2-es világbajnokságba is belevágna. A középső géposztályt platformként szeretné használni, hogy javítsa az imázsát.

A Fantic Motor a következő szezonban két Moto2-es versenyzőt szeretne indítani, de Kalex motorokkal – a Yamaha és KTM mintájára.

A Fantic Racing menedzsere, Claudio Giovanardi az elmúlt hetekben több Moto2-es csapattal is tárgyalt. A Speed up tulajdonosa, Luca Boscoscuro esetében akár a gyártó azonos nevű csapatát is átvehette volna, de nem jött létre az együttműködés. A hírek szerint a Fantic ezután a Gresini Racing Moto2-es csapatát szerette volna megvásárolni, de Nadia Padovani és Carlo Merlini kereskedelmi igazgató visszautasította az ajánlatot.

A Fantic nem kap saját Moto2-es helyeket, így egy meglévő csapattal kell megállapodnia a közös munkában. Ez eddig úgy tűnik, nem sikerült. Az RW Racing csapatfőnöke, Jarno Janssen is cáfolta a SPEEDWEEK.com-nak azokat a pletykákat, miszerint a Barry Baltus és Zonta van den Goorbergh pilótaduóval felálló holland csapatot már a Fantic választotta volna. „Nem tudok erről semmit” – mondta a barcelonai versenyhétvége helyszínén.

A Fantic Moto2-es tervei nem jutottak el Mike Trimbyhez sem, aki a csapatok szövetségének, az IRTA-nak befolyásos vezérigazgatója. Ő lenne az első számú kapcsolattartó egy olyan gyártó számára, aki be akar szállni a Moto2-es világbajnokságba, vagy át akar venni egy csapatot. „Most hallok róla először” – volt Trimby válasza a SPEEDWEEK.com kérdésére, hogy a Fantic megkereste-e már őt terveikkel.

Egy Fantic által készített grafikai vázlat napvilágot látott már arról, hogy hogyan nézhetne ki egy Moto2-es versenygép külső kialakítása a Triumph háromhengeres, 765 köbcentis egységmotorjával.

Bastianini: „Még nem írtam alá, de már tudom a jövőmet.”

0

Quartararo szerződéshosszabítása után Enea Bastianini is beszélt jövőbeni helyzetéről – igaz, nem teljesen egyértelműen.

A szokásos, versenyt megelőző sajtótájékoztatón Francesco Bagnaia, Aleix Espargaró, Fabio Quartararo és Enea Bastianini vettek részt. A négy versenyző közül egyedül Bastianini volt az, aki nem jelentett be még szerződést a 2023-as szezonra. Nyilvánvalóan az újságírók a jövője kapcsán faggatták.

Amikor az olaszt arról kérdezték, hogy mikorra várhatóak hírek szerződésével kapcsolatban, nevetve utalt menedzserére, Carlo Pernatra, aki mint mindig, most is részt vett a sajtótájékoztatón. A menedzser jó két hete elkotyogta, hogy a Ducatival kézfogással már megegyeztek további két évre.

Bastianini ezt megerősítette: „Még nem írtam alá, de már tudom a jövőmet. A Ducatinál maradok, de egyelőre nem tudjuk, melyik csapatnál. Ezen még dolgozunk. De a legfontosabb számomra, hogy jó csomagom legyen a világbajnokságon való versenyképesség érdekében. Jelenleg nem látok ebben problémát, idén már van egy nagyon jó csapatom – és minden körülmény között gyorsnak kell lennem, akár a gyári csapatban, akár egy szatellitcsapatban.”

Egyébként a MotoGP versenyzőinek a közösségi média kérdéskörének keretében választaniuk kellett, hogy inkább egy és ugyanazon csapatnál töltenék-e az egész pályafutásukat, vagy minden szezonban egy új versenycsapatban szeretnének helyet kapni, Bastianini volt az egyetlen, aki a második lehetőséget választotta. Indoklásként nevetve elmondta: „Szeretnék egy kis nyomást gyakorolni Carlettóra.”

A VR46-osok focistaként is megállnák a helyüket

0

Ha Katalán Nagydíj és Barcelona, nem igazán lehet megkerülni Katalónia büszkeségét, az FC Barcelonát. Nem kerülték ki a VR46-osok sem.

Hamarosan a szabadedzésekkel megkezdődik a 2022-es MotoGP-szezon kilencedik futama, a Katalán Nagydíj. A helyszín, ahogy az lenni szokott, természetesen a Circuit de Barcelona-Catalunya lesz majd.

Mielőtt azonban az edzések és a hétvége érdemi része megkezdődött volna, a Mooney VR46 motorosai közül ketten, a MotoGP-ben szereplő Luca Marini, valamint a Moto2 egyik újonca, Niccolò Antonelli az FC Barcelona stadionjában, a Camp Nou-ban jártak.

Játékoskivonulás, célbalövés a tizenegyespontról, dekázás… A teljes csomagot megkapták a motorosok a stadionban tett első látogatásuk során a Cupra szervezésében. A képek tanúsága alapján pedig egyáltalán nem mozogtak ügyetlenül a pályán. De hát olaszokról van szó, nem igaz?

Facebook-posztjában aggódik is az istálló, le ne igazolja a két feltörekvő olasz tehetséget a katalán sztárcsapat…

Hétvégi menetrend: Katalán Nagydíj és endurance-vb

Viszonylag csendes hétvége elé nézünk, de azért nem maradunk motorversenyek nélkül most sem. Jön a MotoGP Katalán Nagydíja és lesz EWC is.

Repül az idő, itt van a július, a MotoGP szezonjában pedig máris túl vagyunk nyolc teljesített futamon. Múlt hétvégén még Mugellóban vendégeskedett a mezőny, de a karaván már robog is tovább, a mai nappal pedig Spanyolországban már a szabadedzésekkel meg is kezdődnek a programok a legkisebb kategóriától egészen a MotoGP-ig.

A MotoGP vb-tabella élmezőnye nagyon szoros, Fabio Quartararo ugyanis mindössze nyolc ponttal vezet az év toronymagas meglepetésembere, Aleix Espargaró előtt. Még kiélezettebb a Moto2 küzdelme, ahol Celestino Vietti és Ai Ogura konkrétan pontegyenlőséggel érkeznek meg a Circuit de Catalunyára. A Moto3-ban Sergio García kényelmes előnyből várhatja éllovasként a Katalán Nagydíjat.

A MotoGP mezőnye mellett az endurance-világbajnokság is útra kelt, ott a spái 24 órást rendezik, ami a szezon második versenye lesz majd. A bajnokság nagyon hosszú idő után látogat el a legendás aszfaltcsíkra, a mezőnyben pedig ott lesz magyarként Kovács Bálint is! A spái 24 órás szombaton kezdődik, majd pünkösdvasárnap intik le. Az Eurosport tervei szerint a 2-es csatornán ebből jelentős részt közvetítenek is.

A Katalán Nagydíj és a spái 24 órás programja

Péntek
Esemény Időpont TV
Moto3, FP1 9:00-9:40 Aréna4
MotoGP, FP1 9:55-10:40 Aréna4
Moto2, FP1 10:55-11:35 Aréna4
FIM EWC 2. kvalifikáció 11:25-13:15
Moto3, FP2 13:15-13:55 Aréna4
MotoGP, FP2 14:10-14:55 Aréna4
Moto2, FP2 15:10-15:50 Aréna4
Szombat
Moto3 FP3 9:00-9:40 Aréna4
FIM EWC warm-up 9:00-9:45
MotoGP, FP3 9:55-10:40 Aréna4
Moto2, FP3 10:55-11:35 Aréna4
Moto3, időmérő 12:35-13:15 Aréna4
FIM EWC futam, a rajt 13:00- Eurosport2
MotoGP, FP4 13:30-14:00 Aréna4
MotoGP, időmérő 14:10-14:50 Aréna4
Moto2, időmérő 15:10-15:50 Aréna4
Vasárnap
FIM EWC futam, a hajrá 6:00- Eurosport2
Moto3 futam 10:45- Aréna4
Moto2 futam 12:20- Aréna4
MotoGP futam 14:00- Aréna4