back to top
2025. augusztus 05. 12:41
Kezdőlap Blog Oldal 523

Tovább száguld a MotoGP mezőnye – íme a hétvégi menetrend

0

Ismét elérkeztünk egy versenyhétvéghez, nem is akármilyenhez, hiszen a MotoGP mezőnyén kívül a Brit Superbike pilótái is az aszfaltcsíkra gurulnak. Amennyiben ez még nem lenne elég, magyar versenyzőnek is szoríthatunk a hétvégén.

MotoGP

A királykategória mezőnye Jerezbe látogat, hogy ismét megmérkőzzön a megszerezhető 37 világbajnoki pontért. Francesco Bagnaia mindenképpen javítani szeretne az elmúlt két versenyhétvége fiaskója után, amikor kétszer is bukott a futamokon, értékes pontokat eldobva a bajnoki címért folyó küzdelemben. Barátja és márkatársa, Marco Bezzecchi szeretné megismételni Argentínában megszerzett első helyét, és egyben megerősíteni vezető pozícióját a tabellán. Álex Rins kiemelkedő teljesítményt nyújtott az amerikai versenyhétvégén, ami a Hondának is reményeket adott. A japán márka sztárpilótája, Marc Márquez azonban továbbra sem állhat rajthoz, visszatérése még várat magára portimãói sérülését követően. Helyettese a Superbike-világbajnokság mezőnyét erősítő, korábbi MotoGP-pilóta, Iker Lecuona lesz.

Eldőlt, rajthoz áll-e Marc Márquez Jerezben

A hétvégén a várakozásoknak megfelelően lehet egy visszatérő is, Enea Bastianini személyében, aki szintén Portugáliában szedett be sérülést, aminek következtében az előző két versenyhétvégét kihagyni kényszerült. Az olasz versenyző biztató tesztet teljesített Misanóban, ami reményt ad arra, hogy rajthoz állhat Spanyolországban. Részvételét a csütörtöki orvosi vizsgálat erősítheti meg.

A gyári Ducati-pilóta megkapta azt a visszaigazolást, amire vágyott

Fabio Quartararo Austinban talált valamit, és eddigi küszködése után végre dobogóra állhatott. Hogy ez csak pillanatnyi jobb teljesítmény volt, vagy innentől felfelé vezet az út? Jerezben választ kaphatunk rá.

A versenypálya

A Jerezben 1986-ban épült, 4.4 kilométer hosszú aszfaltcsík a MotoGP egyik legnépszerűbb helyszíne, és a sportért fanatikusan rajongó város középpontja. A Dél-Spanyolországban, egy völgyben fekvő Jerez időjárása ideális, a komplexum pedig akár 250 000 néző számára biztosít helyet. A 2005-ben felújított spanyol aszfaltcsík népszerű helyszín, amelyet számos versenycsapat használ tesztelésre az év során, míg a nemrégiben korszerűsített vállalati és médiaszolgáltatási létesítmények nagyszerű kiegészítői a helyszínnek.

Brit Superbike

3 hete vette kezdetét a Brit Superbike-bajnokság 2023-as küzdelemsorozata. A nyitóhétvége nem is alakulhatott volna izgalmasabban, hiszen a három futamon három különböző csapat, versenyző és gyártó ünnepelhetett a dobogó legfelső fokán. Kyle Ryde, Josh Brookes és Glenn Irwin elégedetten távozhatott Silverstone-ból, hiszen mindhárman győzelmet tudtak aratni. A mezőny rendkívül kiegyenlített, így garantált izgalmak várhatóak a soron következő, Oulton parki fordulón is. Rendhagyó módon, a hétvége küzdelmei szombaton kezdődnek, és hétfőn érnek véget, így a munkaszüneti napon is el lesznek látva a rajongók a motorsport nyújtotta izgalmakkal.

Red Bull Rookies Cup

A MotoGP előszobájaként emlegetett sorozat, a Red Bull Rookies Cup mezőnye is pályára gurul a hétvégén, ahol magyar versenyzőnek is szurkolhatunk. Farkas Kevin Portimãóban debütált a sorozatban. Nem is akárhogyan, hiszen pontokat tudott szerezni első versenyhétvégéjén. A felemásra sikerült időmérő és a bukással végződő első futam után, a második versenyen nyújtott teljesítményével pontokkal a zsebében térhetett haza a magyar versenyző.

Pontszerzéssel debütált Farkas Kevin a nívós sorozatban

A hétvégi menetrend

PÉNTEK
9:00 – 9:35 Moto3 1. edzés TV: Arena 4
9:50 – 10:30 Moto2 1. edzés TV: Arena 4
10:45 – 11:30 MotoGP 1. edzés TV: Arena 4
13:15 – 13:50 Moto3 2. edzés TV: Arena 4
14:05 – 14:45 Moto2 2. edzés TV: Arena 4
15:00 – 16:00 MotoGP 2. edzés TV: Arena 4
SZOMBAT
08:40 – 09:10 Moto3 3. edzés TV: Match 4
09:25 – 09:55 Moto2 3. edzés TV: Match 4
10:10 – 10:40 MotoGP Szabadedzés TV: Match 4
10:50 – 11:05 MotoGP 1. időmérő TV: Match 4
11:15 – 11:30 MotoGP 2. időmérő TV: Match 4
12:50 – 13:05 Moto3 1. időmérő TV: Match 4
13:15 – 13:30 Moto3 2. időmérő TV: Match 4
13:45 – 14:00 Moto2 1. időmérő TV: Match 4
14:10 – 14:25 Moto2 2. időmérő TV: Match 4
15:00 MotoGP Sprintverseny
TV: Aréna 4 (17:30 felv)
16:00 RB RC 1. verseny
Online: Facebook
VASÁRNAP
9:40 RB RC 2. verseny
Online: Facebook
10:45 – 11:00 MotoGP Warm up
11:00 MotoGP Parádé TV: Match 4
12:00 Moto3 Verseny TV: Match 4
13:15 Moto2 Verseny TV: Match 4
15:00 MotoGP Verseny TV: Match 4
17:30 Brit Superbike 1. verseny
HÉTFŐ
14:30 Brit Superbike 2. verseny
16:30 Brit Superbike 3. verseny

Rövidül a 2023-as MotoGP-szezon

0

Hosszú lesz a 2023-as szezon a MotoGP mezőnyének, de ami bizonyos, egy versenyhétvégével kevesebben kell helytállniuk a versenyzőknek. Az egyik új  helyszínen rendezendő futamot hivatalosan is törölték az idei naptárból, helyére nem kerül másik helyszín.

Kazahsztán lett volna a 30. ország, amely 1949 óta motoros nagydíjnak ad otthont. A Sokol International Racetrack emellett a 74. helyszín lett volna, amely vendégül láthatta volna a királykategóriát. A kazah futam azonban még várat magára, szerdán bejelentették, hogy az idei versenynaptár egy helyszínnel kevesebb lesz.

Eldőlt: lesz Kazahsztánban MotoGP 2023-ban

„A FIM, az IRTA és a Dorna Sports megerősíti a 2023-as Kazahsztáni Nagydíj törlését. A pályán folyó homologizációs munkálatok, párosulva a jelenlegi globális működési kihívásokkal, a 2023-as verseny lemondására kényszerítenek”erősítette meg a Dorna. „A MotoGP várakozással tekint 2024-ben a Sokol International Racetrackre, hogy egy új régiót üdvözölhessen a naptárban. Az esemény nem lesz pótolva 2023-ban.”

A kazahsztáni MotoGP július 7-9. között került volna megrendezésre, közvetlenül az egy hónapos szünet előtt, így júliusban MotoGP nélkül maradnak a rajongók.

A Dorna az idei szezonban 2 új országba tervezett nagydíjat, Indiába és Kazahsztánba. Utóbbi a mostani bejelentés után biztosan nem ad otthont a MotoGP-nek. A márciusban érkezett hírek alapján az indiai helyszín sem mondható biztosnak, azonban ennek megerősítésére vagy törlésére még nem érkezett információ.

Veszélyben az egyik MotoGP-versenyhétvége helyszíne?

A 2023-as versenynaptár így a korábbi 21 fordulóról 20 fordulóra csökken.

Ekkor születik döntés a Ducati gyári versenyzőjének jerezi indulásáról

0

A Ducati gyári versenyzője, Enea Bastianini reméli, hogy Jerezben visszatérhet. A csapat tájékoztatása szerint a csütörtöki orvosi vizsgálat után születik meg a döntés, hogy az olasz rajthoz állhat-e a Spanyol Nagydíjon.

Enea Bastianini alig várja, hogy újra versenyben legyen a pontokért a királykategóriában. A Ducati gyári versenyzője az első sprintfutamon sérült meg. Bastianini a balesetben eltörte a jobb lapockáját, így nemcsak a portimãói versenyhétvége hátralévő részét, hanem az argentin programot is ki kellett hagynia. A 25 éves olasz az amerikai versenyről is hiányzott, miután Misanóban néhány kört teljesített a Panigale V4S-sel, majd Dr. Giuseppe Porcellini megvizsgálta.

A gyári Ducati-pilóta megkapta azt a visszaigazolást, amire vágyott

Hétfőn Bastianini ismét pályára merészkedett: Misanóban ismét tíz kört tett meg a az említett Ducatival, és annyira jól érezte magát, hogy Jerezbe is elutazott. Ott egy csütörtöki orvosi vizsgálat alapján dől majd el, hogy zöld utat kap-e a versenyhétvégén való részvételre.

Lorenzo: Márqueznek döntenie kell

0

A MotoGP korábbi versenyzője, Jorge Lorenzo Marc Márquez jövőjéről elmélkedett a napokban. A mallorcai nem tudott elmenni a Repsol Honda pilótájának vezetési stílusa mellett sem.

Marc Márquez korábban számos sikerével került a címlapokra, ám évek óta sorozatos sérülésekkel küzd. A problémát tetézi, hogy a Honda sem tud olyan motort biztosítani számára, amivel felvehetné a versenyt a bivalyerős Ducatikkal.

Az, hogy a 30 éves cerverai versenyző folyamatosan a határon és azon túl megy, nagyban köszönhető a motorja gyengeségeinek. Éppen ezért sok szó esik arról, hogy a Honda versenyzője lassan elveszítheti a türelmét, és másik gyártóra válthat.

A Honda-vezér szerint a hétvégi eredmény a bizonyítéka annak, hogy van potenciál a márkában

Honfitársa, Jorge Lorenzo, aki utolsó MotoGP-évében Marc Márquez mellett versenyzett a Repsol Hondánál, a La Cadena SER-nek adott interjújában így nyilatkozott:

„A dolgok megváltoztak, és most a Ducati dominál. Amikor eljön szerződéshosszabbítás ideje, Marcnak el kell döntenie, hogy egy jobb motort akar-e, vagy a Honda gazdasági feltételeit biztosítja. Mindig a határon motorozik. Győzni akar, és ezért kockáztat többet. A motor sokkal gyengébb, mint a korábbi években, és el kell döntenie, hogy így akarja-e folytatni, vagy változtat a vezetési stílusán, hogy kevesebb bukást szenvedjen el és több pontot szerezzen.”

Eldőlt, rajthoz áll-e Marc Márquez Jerezben

0

Marc Márquez igazán kitett magáért, mivel számos újdonsággal készül rajongói számára Jerezben. Egy tekintetben viszont csalódottak lesznek a szurkolók, ugyanis kedvencük nem áll rajthoz a Spanyol Nagydíjon.

Marc Márquezt négy héttel ezelőtt műtötték meg, miután a portugál futamon történt bukása következtében kézközépcsonttörést szenvedett. Az operáció sikeres volt, majd a tegnapi napon a spanyol versenyző felkereste orvosát, aki a CT-vizsgálat eredményét látva nem javasolta Márqueznek a hétvégi versenyen való részvételt. A csont ugyan már gyógyulófélben van, de közel sincs száz százalékos állapotban.

Marc Márquez ott lesz Jerezben, rajthoz állása azonban még kérdéses

Dr. Roger de Oñával egyetértésben, aki az operációt is végezte, a spanyol klasszis úgy döntött, visszatérését a Francia Nagydíjra időzíti.

„Tegnap végeztünk egy CT-vizsgálatot, ami kimutatta, hogy szépen gyógyul a csont, de még nem forrt össze teljesen, így kockázatos lenne Jerezben rajthoz állnom. Orvosommal egyetértésben úgy döntöttünk, hogy várunk még két hetet, és Le Mans-ban ülök újra motorra. Nagyon sajnálom, hogy nem vehetek részt a hazai futamomon, mert csodálatos a légkör, a szurkolók pedig fantasztikusak. Folytatom a rehabilitációt, és igyekszem olyan gyorsan visszatérni, amilyen gyorsan csak lehet. Köszönöm a támogató, kedves szavakat” ─ nyilatkozta Marc Márquez.

A spanyol versenyzőt Iker Lecuona fogja helyettesíteni a hétvégén.

Hollywood is felfigyelt a MotoGP-re

0

A hírek szerint hollywoodi film van készülőben a MotoGP-ről, magában foglalva az összes kategóriát.

Az autosport.com információi szerint a Warner Bros. „Idols” címen forgatna filmet a királykategóriáról és annak kisebb géposztályairól. A mozi forgatókönyve fiktív futamokat mutat majd be a három világbajnoki kategória – MotoGP, Moto2 és Moto3 – valós jeleneteivel megtámogatva. Lesznek megrendezett epizódok, de több rész a jövőbeli nagydíjhétvégéken kerül majd forgatásra.

A hírek szerint a film főhőse egy Moto2-es versenyző, aki a FIM JuniorGP sorozatából érkezik a világbajnokságra, és lehetőséget kap arra, hogy szabadkártyával részt vegyen egy MotoGP-versenyen.

Az elképzelések szerint a film egy nagyszabású ifjúsági dráma lenne, romantikával, kalanddal és magával ragadó cselekménnyel fűszerezve, amely a fiatalabb közönséget célozza meg világszerte. A hírportál úgy tudja, hogy a MotoGP csapatai és szponzorai örülnek a kezdeményezésnek. A forgatás várhatóan év végén kezdődik és 2024-ig tart, majd 2025-ben kerül bemutatásra. A forgatásokat a szokásos menetrendhez igazítanák.

A főszereplőket nem hozták még nyilvánosságra, azonban az autosport.com hírportál információi szerint nemzetközi, ismert sztárok szerepelnek majd a filmben. A Warner Bros, a Mogambo és a 4CATS mellett a film producere Andrew Eaton lesz, aki a Hajsza a győzelemért című filmért is felelős volt, amelynek középpontjában James Hunt és Niki Lauda rivalizálása állt a Forma-1-ben.

A Forma-1 hasonló projektben van jelenleg, hiszen a hírek szerint rövidesen kezdődik a forgatása annak a filmnek, amelynek egyik főszerepét Brad Pitt játsza, aki egy veterán versenyzőt fog alakítani.

Kiderült, ki alakítja Lewis Hamiltont Brad Pitt F1-es filmjében

Korábbi főmérnöke szerint Rins sikerében nagy szerepe van a Suzukinak, azt is elárulta, miért

0

Álex Rins amerikai győzelmének köszönhetően megszakadt a Honda 539 napja tartó nyeretlenségi sorozata. Korábbi főmérnöke, Jose Manu Cazeaux szerint a spanyol versenyző a Suzukinak köszönheti jelenlegi mentalitását.

Álex Rins már az Amerikai Nagydíj sprintfutamán is brillírozott, azonban ott meg kellett elégednie a második hellyel a regnáló bajnok, Francesco Bagnaia mögött.

A Yamahának drámát, míg a Ducati és a Honda számára örömet hozott a sprint

A spanyol versenyző ezután megnyerte a főfutamot, ami a harmadik helyre repítette őt a tabellán. Az őt követő legjobb Honda-pilóta jelenleg Takaaki Nakagami, aki eddig 40 ponttal szerzett kevesebb pontot nála, és a pontverseny 17. helyét foglalja el.

Annak ellenére, hogy Rins sem volt teljesen elégedett versenygépével, a Honda-pilóták közül ő panaszkodott legkevesebbet a motorjára. Az LCR-pilóta az amerikai versenyhétvége előtt úgy érezte, hogy a Honda nem használja fel eléggé a visszajelzéseit a motor fejlesztéséhez.

Cazeaux, aki nem követte a versenyzőt a Hondához (jelenleg Maverick Viñalesszel dolgozik az Apriliánál), úgy gondolja, hogy a Suzukinál megszerzett tapasztalat nagyban hozzásegítette Rinst ehhez a sikerhez. „Álex tehetségével kapcsolatban nem hiszem, hogy bárkinek kétsége lehet, és én sem most fogom felfedezni azt. Ő egy klasszis versenyző. Azt hiszem, ami miatt Álex ezt a pillanatot átélhette a Hondával, az az, hogy a Suzukinál arra neveltük, hogy magával foglalkozzon, és kevésbé a motorral. Az utóbbi időben hallottam tőle, hogy a motor nem is olyan rossz, hogy van benne potenciál, és szerintem ez lehetővé teszi számára, hogy nyugodt maradjon, ne veszítse el a koncentrációját olyan dolgok miatt, amelyeket nem tud kontrollálni.”

Álex Rins elmondta a győztes futam után, hogy mindig hitt abban, hogy a Hondával az élre kerülhet, és örül annak, hogy gyára „mindenáron javítani akar ezen a motoron. Szerintem egy olyan motort kellene fejleszteniük, ami nem csak egy versenyzőnek megfelelő. Nem akarom azt mondani, hogy csak Marcnak dolgoznak, mert mind a négy versenyzőnek dolgoznak, de majd meglátjuk, hogy figyelembe veszik-e a tanácsainkat.”mondta el az LCR-pilóta.

Marc Márquez ott lesz Jerezben, rajthoz állása azonban még kérdéses

0

Marc Márquez visszatérése Jerezben még nem hivatalos, de a spanyol versenyző biztosan ott lesz a helyszínen.

Marc Márquez biztosan jelen lesz hétvégén Jerezben, azonban az még nem ismert, hogy rajthoz állhat-e a soron következő futamon. Mint ismeretes, a Honda pilótája Portimãóban kézközépcsont-törést szenvedett, aminek következtében az argentin és amerikai versenyhétvégét kihagyni kényszerült.

Marc Márquez sérülése súlyosabb a vártnál, ismét csonttörést szenvedett

A spanyol versenyző biztosan elutazik a spanyol verseny helyszínére, hiszen részt vesz a Garage 93 by Repsol megnyitóján. A bárt abból a célból építették, hogy közelebb hozza a nyolcszoros világbajnokot a közönséghez. A 250 négyzetméteres helyszín egyik fő attrakciója a hat Repsol Honda motor kiállítása lesz, melyekkel Márquez világbajnoki címeket nyert. A versenygépeket erre az alkalomra a Cervera Múzeumból szállítják a helyszínre.

A sportbár ünnepélyes megnyitója április 27-én, csütörtökön este 19:00 órakor veszi kezdetét, az eseményt maga Marc Márquez nyitja meg, rajta kívül jelen lesz Laia Sanz, Giacomo Agostini, Valentín Requena és Juan García Jarana.

„Ezzel a projekttel Marc Márquezt igyekszünk közelebb hozni a közönséghez. Azok, akik nem járnak a versenypályára, a városközpontban, motoros hangulatban élvezhetik majd a GP-t. Azok pedig, akik kilátogatnak a versenyre, délután és este is ebben a motoros hangulatban folytathatják a napot. Célunk, hogy javítsuk a rajongók élményét, és újakat vonzzunk be” mondta Jaime Martínez, Marc Márquez ügynöke.

Álex Márquez felidézte azokat a pillanatokat, amelyek a legjobban megviselték karrierje során

0

A Gresini Racinghez való átigazolása a legjobb dolog, ami Álex Márquezzel történt az elmúlt három évben. A cerverai versenyző a legjobb formáját hozza a Nadia Padovani által irányított csapat Desmosedici GP22-es motorján, amellyel mindössze két nagydíjra volt szüksége ahhoz, hogy dobogós helyezést érjen el.

Álex Márquez MotoGP-s bemutatkozása nem volt egyszerű annak idején: sérüléssel érkezett a királykategóriába, mindössze néhány nappal azelőtt, hogy Jorge Lorenzo a 2019-es valenciai futam előtt bejelentette, hogy visszavonul, ami miatt Alberto Puig kénytelen volt az utolsó pillanatban új versenyzőt ültetni a Repsol Hondára.

A Giovanni Zamagni által vezetett Tutto Gas című műsorban ezt a pillanatot felidézve a fiatalabb Márquez elmondta, hogyan élte meg az említett hétvégét, illetve hogyan kezelte azt a tényt, hogy mindig csak Marc Márquez öccseként emlegették.

Végül is egész életemben így volt, nem Moto2-es világbajnoknak hívtak, hanem a ’testvérnek’, függetlenül attól, hogy két bajnoki címet is nyertem, és belefáradtam ebbe a szerepbe, hogy csak Marc öccseként gondoljanak rám.”

„Az a motor, amit annak idején kaptam, gyakorlatilag egy Lorenzónak kifejlesztett RC213V volt, amivel az elején kicsit küszködtem, aztán jött a Covid, de Misanóban kipróbáltam egy kicsit más vázat, ami ugyan szintén neki készült, bár némi változtatással.”

Mégis vannak sérülései Álex Márqueznek a Martínnal való ütközés következtében

Annak ellenére, hogy a Honda történetében azon kevés pilóták egyike volt, aki a dobogón debütált a királykategóriában, Álex Márquez végül az LCR csapathoz került, amit egy kicsit furcsának talált.

„Azt hittem, nem adnak esélyt arra, hogy bármit is bizonyítsak. Az előszezon katasztrófa volt, a bátyám segített megérteni bizonyos dolgokat.”

Az LCR Hondára való váltás nagyon megviselte a spanyol pilótát, különösen azért, mert nagyon jó volt a kapcsolata volt a csapattal, és mindent újra kellett kezdenie. Elmondása szerint nem kellett sok idő, hogy rájöjjön, hogy ennél az alakulatnál egészen más bánásmódban részesül majd, mint amit a gyári csapatnál töltött debütáló évében tapasztalt:

„A legnagyobb különbség, amikor a Repsoltól Cecchinello csapatához kerültem, az volt, hogy egyedül éreztem magam. Sokat dolgoztam Lucio csapatával és Daviddel, a technikai menedzseremmel, elmondhatom, hogy ott a belünket is kidolgoztuk, de elképesztő volt. A gyári csapatnál konkrétan egy fizetett versenyző voltam, de nem törődtek velem.”

Jelenlegi csapatában azt mondja, olyan emberekre talált, akik mindig figyelembe veszik az idényeit, kérdeznek tőle, segítenek neki, és ezáltal fontosnak érzi magát.

„Már Valenciában észrevettem, amikor Gigi bejött a boxba, vagy Davide (Tardozzi) vagy Paolo (Ciabatti), és megkérdezté az összes Ducati-pilótát, hogy jól vannak-e, kell-e nekik valami, ez nagyon tetszett.”

Ami a jövőjét illeti, elárulta, hogy a Gresinivel kötött megállapodása „1+1” típusú, és a szerződés meghosszabbításáról vagy felbontásáról mindkét fél maga dönt. Most minden napot kiélvez a motoron, így nem akarok azon gondolkodni, hogy ennek esetleg hirtelen végre szakad.

Korábbi nagyszerű eredményeiből merítene Jerezben Pol Espargaró helyettese

0

Jonas Folger továbbra is Pol Espargarót helyettesíti a GASGAS Factory Racing Tech3 csapatnál Jerezben a hétvégi nagydíjon, és az azt követő hétfői teszten.

Mivel Pol Espargaró továbbra is lábadozik súlyos portimãói bukásának sérüléseiből, a 29 éves bajor versenyző a hétvégi Spanyol Nagydíjon is helyettesíteni fogja őt.

„Texas után most egy kicsit több tapasztalattal vágok neki a hétvégének, magabiztosabbnak érzem magam”hangsúlyozta Folger, aki 2015-ben a középső géposztályban nyerni tudott ezen a pályán. Ezt megelőzően 2011-ben a legkisebb kategóriában a dobogó második fokára állhatott fel. A MotoGP-ben egy nyolcadik hely a legjobb eredménye itt még 2017-ből egy Tech3 Yamahával.

Becslések szerint ekkor térhet vissza Pol Espargaró

„Természetesen Jerezben is nehéz lesz, de talán nem lesz akkora a lemaradásom, mint Austinban. Jól ismerem a pályát, és szép emlékekkel térek ide vissza, többek között egy Moto2-es győzelem és egy dobogó a 125 köbcentis géposztályban. Jerez egyértelműen az egyik kedvenc pályám, így alig várom, hogy újra itt versenyezzek. Remélhetőleg jó eredményt tudok majd elérni.”

Nicolas Goyon csapatfőnök hozzátette: „Jonas már Austinban pontot tudott szerezni, így ezt az irányt szeretnénk folytatni. A GASGAS Factory Racing Tech3 csapatnak is segíteni fog a motor fejlesztésében, és a május 1-jei, hétfői teszten is részt vesz majd.”